آموزش بافت مو با روش های ساده و راحت
خانم ها بخوانند!

انواع بافت مو با روش های ساده و راحت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، قطعا همه ی خانم ها برای رفتن به هر مکانی، اولین مدل مویی که به ذهنشان می رسد ...

نهال وحیدی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، قطعا همه ی خانم ها برای رفتن به هر مکانی، اولین مدل مویی که به ذهنشان می رسد انواع بافت مو است که البته تنوع زیادی از بافت مو ساده در منزل وجود دارد که به راحتی به هر مدلی که بخواهید می توانید ببافید و همیشه مو هایی خاص و زیبا داشته باشید بدون اینکه به سالن های زیبایی مراجعه کنید.

یکی از راحت ترین مدل های مو، می تواند بافت مو ساده و زیبا باشد و این قضیه برای مو های کوتاه نیز امکان پذیر است و کسانی که مو های بلندی ندارند می توانند با تمرین انواع مدل بافت مو ساده برای مو های کوتاه مانند مدل های پوستی و …استفاده کنند و بعد از چندین بار آزمون و خطا، بهترین حالت را برای چهره و مو هایشان انتخاب کنند. انواع بافت مو بسیار زیاد است و معمولا به علت همین تنوع برای اکثر چهره ها روشی کارساز است و هر خانمی بعد از امتحان چند مدل قطعا یکی از حالت ها را برای فرم چهره و مو های خود انتخاب می کند.

در نگاه اول وقتی یک بافت مویی زیبا می بینید شاید با خود بگویید که انجام آن بسیار دشوار است اما در واقع با یک بار انجام دادن آن متوجه می شوید که بسیار ساده تر از تصورات شما بوده.

مراحل بافت مو تیغ ماهی

آموزش بافت مو با روش های ساده و راحت

یکی از زیبا ترین انواع مدل بافت مو، تیغ ماهی است که علاوه بر زیبایی، بسیار راحت و ساده انجام می شود و هر خانمی به راحتی می تواند مو های خود و یا فرزندش را به این مدل ببافد برای این بافت ابتدا باید:

مو هایتان را با یک کش چهل گیس ساده ببندید و در مرحله بعد آن را به دو قسمت مساوی تقسیم کنید. سپس از سمت چپ یک قسمت کوچک را جدا  کنید و روی کل سمت راست بیاورید. در مرحله بعد همین روش را با قسمت  سمت راست انجام دهید و این کار را تا زمانی که بافت مو به شکل تیغه ماهی شود انجام دهید. نکته اصلی در این بافت برداشتن قسمت های مساوی در دو طرف است زیرا در این حالت بافت بسیار تمیز و شیک ایجاد می شود.

مراحل بافت مو مدل تاج

آموزش بافت مو با روش های ساده و راحت

یکی از مدل های مناسب مراسم های تولد و یا میهمانی های کوچک بافت به صورت تاجی است که معولا روی مو هایی که رنگ روشن  تری دارند بیشتر جلوه می کند. برای آموزش این مدل باف مو دخترانه ساده و شیک ابتدا باید:

توسط یک شانه دم باریک فرق از وسط باز کنید توجه داشته باشید که این کار را باید بسیار تمیز و دقیق انجام دهید سپس هر دو طرف را به روش ساده ببافید و در نهایت دو طرف را به جهت مخالف هم بیاورید و در دو طرف سر گیره بزنید برای این که بافت کمی زیبا تر شود کمی از دو طرف آن را کشیده و شل کنید. برای بهتر شدن آن نیز می توانید چند شاخه گل کوچک را روی آن قرار دهید.

مراحل بافت مو فرانسوی

آموزش بافت مو با روش های ساده و راحت

برای این مدل بافت مو ساده مجلسی ابتدا باید:

مو هایتان را کاملا صاف کنید و برای این کار می توانید از اتوی مو استفاده کنید. در مرحله بعد از بالا ترین قسمت سر سه رشته از مو را جدا کنید و یک بافت ساده انجام دهید و بعد به کمک یک شانه دم باریک مو ها را از کنار سر به شکل هفت جدا کنید بعد از انجام این کار سه رشته مو از سه جهت یعنی سمت راست و چپ و وسط خواهید داشت که باید آن ها را به هم ببافید و در هر مرحله یک قسمت جدید از گوشه سر بردارید و این کار را تا انتهای مو هایتان انجام دهید تا یک بافت فرانسوی زیبا روی مو های خود داشته باشید.

مراحل بافت مو طنابی

آموزش بافت مو با روش های ساده و راحت

یکی از مدل های بافت مو ساده راحت حالت طنابی است و شکل آن به گونه ای است که می توانید با تیپ های اسپرت و یا لباس های روزمره به راحتی ترکیب کنید برای انجام این بافت ابتدا باید:

مو هایتان را دم اسبی بسته و سپس به دو قسمت مساوی تقسییم کنید بعد هر قسمت را به صورت جداگانه پیچ دهید و در نهایت دو قسمت پیچ داده را به هم بپیچید تا شبیه به طناب شود.

مراحل بافت مو یک طرفه

آموزش بافت مو با روش های ساده و راحت

برای این مدل بافت ابتدا باید:

مو ها را کمی حالت دار و حجیم تر کنید سپس بخشی از جلوی موی سرتان را به شکلی که دوست دارید در بیاورید و بقیه مو را با روش بافت  فرانسوی ببافید و در نهایت کمی از هر طرف بافت را جدا کنید تا حالت شلوغ و زیبا تری بگیرد.

مراحل بافت مو نرده ای

آموزش بافت مو با روش های ساده و راحت

این مدل از بافت بیشتر برای مو های بلند امکان پذیر است برای این کار باید:

از جلوی مو دو قسمت را جدا کنید و در پایین ترین قسمت با یک کش ببندید سپس ردیف بعدی مو را جلو بیاورید و همین کار را انجام دهید و این کار را تا زمانی که بخشی از موهایتان به جلو بسته شد ادامه داده و در نهایت از سر مانند گردنبند به عقب بفرستید.

مراحل بافت موی کنار سر

آموزش بافت مو با روش های ساده و راحت

ابتدا باید جلوی مو را به صورت کج قرار دهید و سمت  مخالف را تا انتها ببافید و با کش ببندید و پشت مو ها را به صورت دم اسبی ببندیید و مو های جلوی سرتان را که بافته اید به دور کش موی دم اسبی پشت بپیچید و از زیبایی آن حیرت زده شوید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟