تلویزیون هوشمند ردمی
اخبار لوازم خانگی

تلویزیون هوشمند ردمی مکس رکورد فروش را در چین شکست

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تلویزیون هوشمند ردمی مکس 98 اینچی در کشور چین طی یک روز در تاریخ 25 ژوئن فروش ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تلویزیون هوشمند ردمی مکس 98 اینچی در کشور چین طی یک روز در تاریخ 25 ژوئن فروش بالایی را تجربه کرد. شرکت شیائومی در اواخر ماه مارس از تولید و عرضه بزرگترین تلویزیون خود خبر داد.

تلویزیون هوشمند ردمی مکس از زمان عرضه تا کنون بارها فروش بالایی را تجربه کرده اما در تاریخ 25 ژوئن رکورد بالاترین فروش خود را به ثبت رساند. به نظر می رسد این رکورد فروش توسط یک وبسایت رسمی با عنوان Weibo شکسته شده است.

شیائومی

به گفته وبسایت رسمی Weibo، شرکت شیائومی در کمتر از 11 ساعت 1500 دستگاه تلویزیون هوشمند 98 اینچی خود را به فروش رساند.

همچنین طبق اطلاعات منتشر شده توسط شرکت شیائومی، ردمی بیش از 1000 دستگاه تلویزیون هوشمند مکس 98 اینچی خود را فقط در 3 دقیقه و 28 ثانیه در وبسایت رسمی شیائومی فروخت و در مجموع شرکت شیائومی بیش از 1500 تلویزیون 98 اینچی خود را در 10 ساعت، 32 دقیقه و 18 ثانیه در تمام وبسایت های فروش لوازم خانگی در تاریخ 25 ژوئن فروخته است.

Lin Faqiang، مدیر عملیاتی تلویزیون های ردمی و شیائومی در چین اظهار کرد: احتمالا محصول تولید شده توسط شرکت شیائومی رکورد جدیدی در صنعت لوازم خانگی را ایجاد کرده اما اطلاعات دیگری برای اثبات این ادعا در دسترس نیست و فقط به عنوان یک احتمال ذکر می شود.

ردمی

زمان زیادی از عرضه تلویزیون های 100 اینچی به بازار لوازم خانگی نمی گذرد اما باید به این موضوع توجه داشته باشیم که تعدادی از افراد علاقه مند به خرید چنین تلویزیون های عظیمی باشند. در واقع افرادی که مایل به خرید این دسته از تلویزیون ها هستند باید هزینه زیادی برای خرید آن بکنند.

قابل ذکر است، تلویزیون هوشمند 98 اینچی ردمی از قیمت کمتری نسبت به تلویزیون های دیگر بهره می برد و فقط با قیمت 19.999 یوان (2.825 دلار) به فروش می رسد.

قیمت پایین این محصول ردمی می تواند تنها دلیلی باشد که رکورد فروش را طی یک روز شکسته است و مشتریان و مصرف کنندگان بسیاری را در چین به سمت خود جذب کرده است.

با توجه به این که جهان درگیر ویروس کرونا است و تمامی سینماها بسته هستند، کاربران و مشتریان تلویزیون های غول پیکر به راحتی می توانند سینما را به خانه هایشان ببرند.

محصول پرفروش شیائومی از پنل LCD استفاده می‌ کند و رزولوشن 4K را به کاربران ارائه می ‌دهد. پنل این تلویزیون 85 درصد از فضای رنگ‌ های NTSC را پوشش داده و استفاده از قابلیت HDR در این تلویزیون امکان پذیر است.

خروجی صوتی تلویزیون هوشمند شیائومی از چهار بلندگو تشکیل شده است و از فناوری دالبی و DTS نیز پشتیبانی می کند. در این محصول شیائومی سه درگاه HDMI به ‌همراه یک ورودی ARC به ‌منظور اتصال دستگاه ‌های مختلف تعبیه شده است.

در تلویزیون غول پیکر شیائومی، از تراشه Amlogic T972 استفاده شده که از چهار هسته‌ و پردازنده گرافیکی بهره می‌برد.

همچنین 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه ‌ی داخلی نیز برای تلویزیون ردمی مکس 98 اینچی در نظر گرفته شده است.

مکس

سیستم عامل تعبیه شده در این محصول پرفروش اندروید بوده و کاربران می ‌توانند به راحتی  از گجت‌ های هوشمند بهره مند شوند. حالت فرمان صوتی تلویزیون باعث می شود تا کاربران و مصرف کنندگان بتوانند فقط با فرمان های صوتی از امکانات مختلف تلویزیون شیائومی استفاده کنند.

حدود 3 ماه است که این محصول شیائومی روانه بازار چین شده و با توجه به امکاناتی که در اختیار کاربران و مصرف کنندگان قرار می دهد بسیار پرفروش بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟