تلویزیون جدید وان پلاس
اخبار لوازم خانگی

تلویزیون جدید وان پلاس با قیمتی مناسب روانه بازار می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تلویزیون جدید وان پلاس از مدل های هوشمند این کمپانی به شمار می رود و طبق ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تلویزیون جدید وان پلاس از مدل های هوشمند این کمپانی به شمار می رود و طبق گفته شرکت وان پلاس قرار است این تلویزیون با قیمتی کمتر از 20.000 روپیه (264 پوند) روانه بازار هند شود.

در ماه گذشته شرکت تولید کننده چینی وان پلاس اعلام کرده بود که تلویزیون جدید وان پلاس از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار است و تجربه ای متفاوت را در اختیار کاربران، مشتریان، مصرف کنندگان هندی قرار می دهد.

اخیرا توییت جدیدی از کمپانی وان پلاس منتشر شده و نشان می دهد که این شرکت چینی قرار است تلویزیون جدید خود را در سه سایز مختلف تولید کند.

همانطور که در مطالب فوق ذکر شد تلویزیون برند یاده شد، تلویزیون وان پلاس در سه سایز تولید شده و مدل 32 اینچی این سری جدید با قیمت 19.999 روپیه (264 دلار) و مدل 43 اینچی با قیمت 29.999 روپیه (397 دلار) در دسترس مصرف کنندگان و مشتریان قرار می گیرد.

این سه مدل تلویزیون کمپانی وان پلاس بخشی از مجموعه تلویزیون های وان پلاس محسوب می شوند. رزولوشن این تلویزیون 32 اینچی وان پلاس HD بوده و دو مدل دیگر دارای وضوح تصویر Full HD و Quad HD هستند.

قیمت پایین این محصولات وان پلاس منجر شده تا در بازار حرفی برای گفتن داشته باشد و آماده رقابت با برندهایی همچون شیائومی، نوکیا و Vu شود.

با توجه به اطلاعات منتشر شده این تلویزیون دارای طراحی ظریف و منحصر به فردی است و بدنه آن فوق العاده باریک بوده و ضخامت 6.9 میلی متری دارد.

هم اکنون پیش فروش تلویزیون جدید وان پلاس در آمازون هند شروع شده و کاربران و مصرف کنندگان می توانند این محصول را از سایت آمازون تهیه کنند. افرادی که از قبل این تلویزیون را پیش خرید کرده بودند از گارانتی 2 ساله بهره مند می شوند.

شایان ذکر است که این مجموعه تلویزیون های جدید از فناوری های Dolby Vision و Dolby Atmos پشتیبانی می کنند.

اخیراً یک تلویزیون 55 اینچی جدید وان پلاس مدل 55UA0A00 به همراه ریموت کنترل RC-003A عرضه شده است. شایعات حاکی از این بوده که این دستگاه از چیپست مدیاتک استفاده می‌ کند.

شرکت وان پلاس از تلویزیون هوشمند جدید خود برای نخستین بار در سال گذشته رونمایی کرد. این تلویزیون هوشمند در ماه آگوست رونمایی شده و از مشخصات قابل توجهی بهره می برد.

بر اساس گزارشات منتشر شده، شرکت وان پلاس قصد دارد تا از پنل QLED سامسونگ در تلویزیون های 55 اینچی خود استفاده کند و با توجه به گزارش های قبلی، پیش بینی می شود که تلویزیون های وان پلاس در مدل های 75 و 43 اینچ روانه بازار هند می شود.

همانطور که ذکر شد، مدل های 55 اینچی این برند مجهز به پنل QLED بوده و از وضوح تصویر بالایی برخوردار است. QLED پنل خاص سامسونگ بوده که به عنوان LED کوانتوم دات شناخته می شود. علیرغم شباهت اسمی این پنل به پنل اولد، از فناوری های متفاوتی بهره می برد.

پنل QLED برخلاف OLED که به پنل LED متکی هستند، دارای پیکسل هایی بوده که به صورت جداگانه نور را ساطع می کنند. همچنین محصول یاد شده وان پلاس از پلتفرم اندروید بهره می برد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟