یخچال فرنچ دور ال جی
اخبار لوازم خانگی

فروش یخچال فرنچ دور ال جی با تخفیف ویژه

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،شرکت ال جی جهت فروش یخچال های فرنچ دور خود شرایط جدیدی را برای مشتریان و ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،شرکت ال جی جهت فروش یخچال های فرنچ دور خود شرایط جدیدی را برای مشتریان و مخاطبان این محصول ارائه داده است. این شرکت اعلام کرد که فروش یخچال فرنچ دور ال جی از تخفیف 300 دلاری بهره می برد و این تخفیف ویژه تا تاریخ 31 آگوست 2020 اعتبار دارد.

اخیرا توسط شرکت سازنده تغییراتی در یخچال فرنچ دور ال جی ایجاد شده است که شامل چندین مورد می شود و در ادامه به آن ها پرداخته شده است.

در طراحی سیستم تهویه هوای این یخچال یک دریچه ی خنک کننده تعبیه شده که جریان هوا با دریچه های خنک کننده درب ترکیب می شوند و تهویه هوای متفاوتی را ارائه می دهند. این دریچه های جدید در سقف یخچال و نزدیک به درب قرار دارند.

وجود این دریچه ها در یخچال به کاربران کمک می کند تا مواد غذایی سالم و تازه ای داشته باشند و جریان هوای خنک در بین مواد غذایی موجب ماندگاری بالای آن ها شود.

تمامی یخچال های مدل فرنچ دور ال جی دارای کمپرسور اینورتر خطی، مصرف انرژی بسیار پایین و برچسب انرژی +A هستند و از گارانتی قطعات 10 ساله بهره می برند. این مدل های جدید نسبت به سیستم های کمپرسور اینورتر غیر خطی، لرزش و سر و صدای کمتری دارند.

پنل InstaView طراحی شده بر روی درب یخچال باعث می شود تا کاربران به راحتی داخل یخچال را ببینند. همچنین کاربران می توانند با زدن دو ضربه به پنل InstaView هوای سرد یخچال را کاهش دهند و به حفظ دمای داخلی یخچال کمک شایانی بکنند.

سیستم تصفیه هوای Pure N Fresh بوهای ناخوشایند داخل یخچال را کاهش می دهد و از ایجاد بوی نامطبوع توسط مواد غذایی جلوگیری می کند.

بیشتر بخوانید:

یخچال فریزر فرنچ دور اسلیم ال جی

مدیر ارشد بازاریابی لوازم خانگی ال جی الکترونیکس استرالیا  اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، اکثر استرالیایی ها در خانه به سر می برند و به دنبال لوازمی هستند که به ماندگاری مواد غذایی آن ها کمک فراوانی بکند.

وی ادامه داد: همانطور که اکثر کسب و کارها از رونق افتاده و شرایط اقتصادی تعریفی ندارد. شرکت الکترونیکس ال جی استرالیا برای مخاطبان خود، یخچال فرنچ دور با ویژگی های جدید به همراه تخفیف 300 دلاری در نظر گرفته است تا کیفیت و تازگی مواد غذایی را افزایش دهد.

این نسخه های تازه وارد از طراحی مدرن و ظریفی بهره می برند که به دکوراسیون هر آشپزخانه زیبایی منحصر به فردی را می بخشند.

قابلیت های یخچال فرنچ دور ال جی تنها به اینجا ختم نمی شود. طراحی نوآورانه و رنگ بندی متنوع را می توانید به دیگر ویژگی های آن اضافه کنید.

قابل ذکر است، یخچال یاد شده ازسیستم یخساز SpacePlus Ice برای درست کردن یخ در هر زمان بهره می برد و اپلیکیشن Smart ThinQ امکان کنترل از راه دور این محصول کره ای را برای کاربران و مصرف کنندگان خود فراهم می سازد.

یخچال فرنچ دور سامسونگ

یکی دیگر از شرکت های رقیب ال جی کمپانی سامسونگ است که در ساخت یخچال فرنچ دور با یکدیگر رقابت می کنند. سامسونگ نیز همانند ال جی دست به تولید و عرضه یخچال فریزر مدل فرنچ دور زده است. یخچال فرنچ دور سامسونگ از سری محصولات جدید این کمپانی بوده و با توجه به طراحی زیبایی که دارد، با قرارگیری در هر مکانی دکوراسیون زیبایی را به وجود خواهد آورد.

یخچال فرنچ دور سامسونگ

در بدنه یخچال فرنچ دور سامسونگ نوعی فولاد ضد زنگ استفاده شده که مقاومت زیادی در مقابل ضربه، اثر انگشت و لکه دارد. سامسونگ به شکلی هوشمندانه بر روی یکی از درب های این یخچال، آبسردکن و یخساز را قرار داده است که آب را با نهایت پاکیزگی در اختیار کاربران و مصرف کنندگان قرار خواهد داد.

صفحه نمایش ال ای دی در بالای آبسردکن یخچال قرار گرفته است و از طریق آن کاربران می توانند تنظیمات یخچال و فریزر نظیر تغییر دما را اعمال کنند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟