تلویزیون های جدید کیولد
اخبار لوازم خانگی

تلویزیون های جدید کیولد سامسونگ معرفی شدند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت سامسونگ به تازگی تلویزیون های سری QT67  کیولد خود را در کره جنوبی معرفی ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت سامسونگ به تازگی تلویزیون های سری QT67  کیولد خود را در کره جنوبی معرفی کرده است. تلویزیون های جدید کیولد سامسونگ از مصرف انرژی بسیار پایینی بهره می برند که این ویژگی می تواند مشتریان زیادی را برای این غول فناوری کره جنوبی جذب کند.

تلویزیون های جدید کیولد سامسونگ در 6 اندازه موجود هستند که هر کاربری با توجه به نیاز و بودجه خود می تواند این سری از محصولات سامسونگ را خریداری کند. تلویزیون های جدید کیولد سری QT67 از اندازه 42 اینچ شروع می شوند اما اگر به دنبال اندازه های بزرگ تر هستید می توانید مدل های 85 اینچی، 50 اینچی، 65 اینچی و 75 اینچی را انتخاب کنید.

گفتنی است که کوچک ترین مدل آن با قیمت 824 دلار و بزرگ ترین مدل آن با قیمت 4.570 دلار به فروش می رسند. مجموعه جدید سامسونگ با توجه به مصرف انرژی پایینی که دارند، کیفیت تصویر بسیار خوبی را ارائه می دهند.

سامسونگ از فناوری کوانتوم دات در پنل ال ای دی استفاده کرده و این دسته از تلویزیون های خود را کیولد نامیده است. مدل های جدید کیولد تفاوت های زیادی با نسل قبلی خود دارند. فناوری کوانتوم HDR به کار رفته در پنل های کیولد می تواند بیش از یک میلیارد رنگ مختلف را در تلویزیون های سامسونگ تولید کند.

فناوری کیولد در تلویزیون های سامسونگ بسیاری از ویژگی ها را در بر می گیرد که در ادامه به برخی از آن ها می توان اشاره کرد.

  • بهترین ابزار برای پخش محتوای اچ دی آر هستند.
  • طول عمر بیشتری دارند.
  • مشکل سوختن دائمی همانند تلویزیون های اولد را ندارند.
  • قیمت کمتری نسبت به تلویزیون های اولد دارند.

شرکت سامسونگ اعلام کرد که مشتریان با خرید این دسته از تلویزیون های هوشمند از تخفیف 10 درصدی بهره مند می شوند. این غول فناوری کره جنوبی در نیمه اول سال جاری 50 درصد بیش از سال گذشته فروش تلویزیون را تجربه کرده است. این فروش بالا نشان می دهد که سامسونگ در تولید لوازم خانگی با کیفیت نقش موثری داشته و با توجه به بحران کرونا ویروس توانسته به موفقیت های بیشتری دست یابد.

تلویزیون کیولد چیست؟

سامسونگ در سال 2017 تلویزیون کیولد را جایگزین (SUHD) تلویزیون های رده بالای خود کرد. این دسته از تلویزیون ها از قابلیت ها و امکاناتی برخوردار هستند که نظر افراد بسیاری را به سمت خود جلب می کنند. ممکن است بسیاری از افراد فقط اسم این تلویزیون های هوشمند را شنیده باشند و این سوال برایشان پیش بیاید که تلویزیون کیولد چیست؟ در ادامه این بخش قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم.

در واقع سامسونگ با تغییر اسم تلویزیون های SUHD خود به کیولد قصد داشته برای برند جدید خود بازاریابی ایجاد کند. بنابراین در پاسخ به سوال تلویزیون کیولد چیست؟ می توان گفت که تلویزیون های کیولد فناوری جدیدی نیستند و از ترکیب فناوری کوانتوم دات و پنل ال ای دی ساخته شده اند.

بهترین تلویزیون های سامسونگ

کمپانی سامسونگ با توجه به محصولات با کیفیتی که تولید می کند توانسته جزو بهترین برندهای لوازم خانگی و الکتریکی محسوب شود. محصولات سامسونگ از جمله تلویزیون های آن بهترین امکانات را به کاربران و مصرف کنندگان ارائه می دهند و عنوان بهترین تلویزیون های سامسونگ را به خود اختصاص داده اند.

سامسونگ هر ساله به معرفی تلویزیون های هوشمند جدید خود می پردازد و در میان آن ها از یک مدل پرچمدار برخوردار است. در ادامه این بخش به معرفی بهترین تلویزیون های سامسونگ پرداخته شده که شما را با مدل های مختلف تلویزیون های پرچمدار سامسونگ آشنا می کند.

تلویزیون سامسونگ Q60T

این تلویزیون به عنوان یکی از بهترین تلویزیون های سامسونگ در سال 2020 شناخته شده است. این تلویزیون جدید کیولد سامسونگ از رزولوشن 4K بهره می برد و تصویری خیره کننده را به نمایش می گذارد. پنل این تلویزیون VA است که رنگ مشکی را به خوبی نشان می دهد و موجب نمایش تصاویر با کنتراست بالا می شود.

گفتنی است که تلویزیون یاد شده زاویه دید ضعیفی دارد و هنگام تماشای فیلم و سریال از زاویه های غیر مستقیم، کیفیت تصویر پایین می آید. در نتیجه برای خانه های بزرگ با مبلمان گسترده انتخاب مناسبی نیست.

تلویزیون سامسونگ Q70R

تلویزیون سامسونگ مدل Q70R از بهترین تلویزیون های سامسونگ در سال 2019 است. این محصول همانند بهترین تلویزیون 2020 سامسونگ از رزولوشن 4K بهره می برد و در بخش هوشمند تلویزیون می توان به صفحه Smart Hub، دستیار صوتی Bixby، مرورگر کامل وب، دستیار صوتی گوگل اسیستنت و سازگاری با دستیار الکسا اشاره کرد.

سیستم صوتی تلویزیون سامسونگ از قدرت بالای 40 وات تشکیل شده و از ویژگی هایی همچون بلندگو های 2.1 کاناله، ساب ووفر داخلی برخوردار بوده و همچنین از Dolby Digital Plus پشتیبانی می کند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟