اخبار لوازم خانگی

فروشگاه لوازم خانگی جی پلاس در تهرانپارس افتتاح شد+ویدیو و عکس

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، روز سه شنبه هفته جاری فروشگاه لوازم خانگی جی پلاس در تهرانپارس افتتاح شد. ...

بهنام وحیدی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، روز سه شنبه هفته جاری فروشگاه لوازم خانگی جی پلاس در تهرانپارس افتتاح شد. پس از رونمایی از برند ایرانی جی پلاس که در دی ماه سال گذشته  توسط گروه صنایع گلدیران به بازار لوازم خانگی ایران معرفی شده بود، انتظار می رفت که فروشگاه های مستقل این برند ایرانی هرچه سریعتر فعال شوند و حالا به نظر می رسد شبکه فروش این برند لوازم خانگی در حال گسترش است.

دیدن این ویدیو را از دست ندهید:

محصولات جدید لوازم خانگی جی پلاس رونمایی شد+ گزارش ویدیویی

فروشگاه لوازم خانگی جی پلاس تهرانپارس در حقیقت اولین فروشگاه و یا به اصطلاح جی پلاس شاپ Gplus Shop این برند ایرانی در سطح شهر تهران است. همانطور که پیش تر گفته شد پس از رونمایی این برند ایرانی که در 16 گروه محصولی فعالیت خودرا علاوه بر بازار لوازم خانگی، در بازار موبایل و آی تی نیز آغاز کرده بود، فروش محصولات این شرکت در سطح شهر تهران و سایر نقاط ایران کلید خورد.

فروشگاه لوازم خانگی جی پلاس تهرانپارس

اما اگر می خواهید بدانید که چرا فروشگاه لوازم خانگی جی پلاس تهرانپارس را اولین فروشگاه این برند ایرانی می دانیم، گزارش کامل ویدیویی ال کا ایران از مراسم افتتاحیه این فروشگاه لوازم خانگی را مشاهده کنید. در اینجا به ذکر همین نکته بسنده می کنیم که جی پلاس شاپ تهرانپارس در فاصله بین فلکه اول تهرانپارس و چهار راه تیر انداز قرار دارد و علاقه مندان می توانند همه روزه برای مشاهده لوازم خانگی جی پلاس به این فروشگاه بروند.

چرا به فروشگاه جی پلاس تهرانپارس برویم؟

در ادامه قصد داریم به شما بگوییم که چرا باید به فروشگاه جی پلاس تهرانپارس برویم. پس از معرفی برند gplus بسیاری از مشتریان قدیم و جدید گلدیران که در چند سال گذشته محصولات ال جی را از این شرکت خریداری می کردند، به دنبال پاسخ چند پرسش بودند. پرسش های نظیر اینکه جی پلاس چه محصولاتی تولید می کند؟ کیفیت تلویزیون جی پلاس و گشتن در فضای اینترنت برای یافتن این موضوع که نظرات در مورد یخچال جی پلاس چیست مارا مجاب کرد تا راهی را برای یافتن پاسخ این پرسش ها مطرح کنیم. راهی آسان و البته کاربردی.

فروشگاه لوازم خانگی جی پلاس تهرانپارس

گرچه از عمر برند جی پلاس در بازار ایران خیلی نمی گذرد اما بر اساس بررسی های خبرنگار ما، یخچال ساید جی پلاس ، ماشین ظرفشویی جی پلاس و همچنین ماشین لباسشویی جی پلاس دنبال کننده های بیشتری دارد. البته که این موضوع چیز عجیبی هم نیست، این سه وسیله خانه برای شروع هر زندگی از واجبات محسوب می شود.

بیشتر بخوانید:

لوازم خانگی جی پلاس ساخت کجاست؟

قطعا اگر تازه عروسی به دنبال خرید جهیزیه بوده و از طرفداران برند جی پلاس هم باشید، یخچال ساید جی پلاس و ماشین ظرفشویی جی پلاس دو گزینه قابل تامل هستند.

بیشتر بخوانید:

راهنمای کامل خرید جهیزیه/ برای خرید جهیزیه مناسب چه کنیم؟

برای خرید جهیزیه در تهران کجا برم؟

شاید عمده ترین دلیلی که باعث می شود پیشنهاد کنیم به فروشگاه لوازم خانگی جی پلاس تهرانپارس بروید، برای مشاهده محصول از نزدیک است. احتمالا این ضرب المثل قدیمی را شنیده اید که می گوید “مال به دید”. اگر می خواهید محصولات جی پلاس را خریداری کنید، هرچقدر هم که بپرسید کیفیت تلویزیون جی پلاس چطور است و یا نظرات در مورد یخچال جی پلاس چیست، دردی از شما دوا نمی کند.

فروشگاه لوازم خانگی جی پلاس تهرانپارس

به راحتی به فروشگاه بروید، محصولات را از نزدیک ببینید و از فروشنده هر سوالی خواستید بپرسید. قیمت تلویزیون جی پلاس 43 اینچ تا تلویزیون جی پلاس 50 اینچ را در این فروشگاه ببینید و وقتی به نتیجه رسیدید نظرات خودرا با دیگران نیز به اشتراک بگذارید.

در همین رابطه بخوانید:

ویدیو آنباکسینگ تصفیه هوای جی پلاس مدل GAP-J450I

مشخصات محصولات جی پلاس در بخش محصولات ال کا ایران

نکته بعدی حضور این فروشگاه لوازم خانگی در موقعیت مکانی مناسب است. سوای غروب های پنجشنبه، حد فاصل فلکه اول تهرانپارس و چهار راه تیرانداز خیلی شلوغ نیست و معمولا چه در کنار خیابان و چه در فرعی‌های های این خیابان جای پارک پیدا می شود. اگر در منطقه شرق تهران زندگی می کنید دیگر لازم نیست برای خرید محصولات جی پلاس به بازارهایی همچون جمهوری و سه راه امین حضور بروید، چرا که فروشگاه لوازم خانگی جی پلاس تهرانپارس احتمالا می تواند پاسخگوی نیاز شما باشد، البته اگر طرفدار این برند ایرانی هستید.

در مراسم افتتاحیه فروشگاه لوازم خانگی جی پلاس تهرانپارس چه گذشت؟

در مراسم افتتاحیه فروشگاه لوازم خانگی جی پلاس تهرانپارس مدیران ارشد گروه صنایع گلدیران حضور داشتند و پس از اتمام آیین افتتاحیه به گفتگو با خبرنگار ال کا ایران پرداختند.

در همین رابطه حسین تنهایی؛ قائم مقام و نائب رئیس هیئت مدیره گروه صنایع گلدیران به خبرنگار ال کا ایران گفت : ما همواره معتقد بودیم که خداوند بعد از هر سختی آسانی قرار داده و این وعده به حق خداوند متعال است. پس از قطع همکاری گلدیران با شریک کره ای خود به دلیل محدودیت های تحریم، شاید خیلی ها فکر می کردند که گلدیران تمام شده است، اما اینطور نبود.

حسین تنهایی

وی ادامه داد : ما از مدت ها قبل به فکر معرفی برند ایرانی خود بودیم و دوست داشتیم با برند ملی، به مردم کشور عزیزمان خدمت کنیم. امروز میبینید که برند جی پلاس به خوبی در حال فعالیت است و علیرغم تمامی تحریم ها هیچگونه تعدیل نیرویی نداشته و تمامی چندین هزار پرسنل گلدیران در حال کار در این مجموعه هستند.

حسین تنهایی گفت : امروز که در مراسم افتتاحیه این فروشگاه حاضر شدم، احساس خوبی دارم و پیشنهاد می کنم که مسئولان دولتی حوزه لوازم خانگی نیز به این فروشگاه بیایند و محصولات ما را مشاهده کنند. ما ثابت کرده ایم که محصول ایرانی نیز می تواند با کیفیت، زیبا و با قیمت مناسب به بازار عرضه شود. امروز شاهد آن هستیم که لوازم خانگی جی پلاس از تنوع خوبی برخوردار بوده و با کیفیت و قیمت مناسب به بازار لوازم خانگی ایران عرضه شده است.

فروشگاه لوازم خانگی جی پلاس تهرانپارس

قائم مقام گروه صنایع گلدیران ادامه داد : امیدواریم که شرکت های دیگر در همه ی حوزه ها همین مسیر را طی کنند و با توکل بر خدا در مسیر موفقیت گام بردارند. کار سختی را شروع کردیم اما معتقدیم که برند جی پلاس باعث افتخار کشورمان خواهد شد.

وی با تشکر از وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت : حمایت خوبی از بخش لوازم خانگی شده است و امیدواریم با تداوم این حمایت از سوی وزارت صمت، منابع ارزی لازم از سوی بانک مرکزی به تولیدکنندگان برسد. همچنین جی پلاس برنامه های صادراتی خودرا دنبال می کند و پس از حضور پرقدرت در بازار ایران، با تمام توان و کیفیت وارد بازار منطقه خواهد شد.

در ادامه این مراسم به سراغ دکتر امیرعباس کائینی؛ مدیرعامل شرکت صنایع گلدیران رفتیم و در خصوص آخرین وضعیت شرکت گلدیران و برند جی پلاس از وی پرسیدیم.

دکتر امیرعباس کائینی

مدیرعامل شرکت صنایع گلدیران در پاسخ به این پرسش که تعریف گلدیران از برند ملی چیست به خبرنگار ما گفت : هدف ما از ایجاد برند ملی با نام جی پلاس، ایجاد حس غرور در مردم کشور عزیزمان بود. در شرایط تحریم که کشور و شرکت های دولتی و خصوص تحت فشار زیادی هستند، تولید لوازم خانگی با کیفیت آن هم با برند ملی و ایرانی باعث می شود که احساس غرور کنیم.

دکتر کائینی ادامه داد : ما معتقدیم که جی پلاس باعث ارتقای کشور ایران در سطح بین الملل خواهد بود چرا که تولید محصولات با کیفیت و حضور در بازار منطقه باعث خواهد شد، جی پلاس به یک برند برتر در صنعت لوازم خانگی ایران تبدیل شود.

وی گفت : شروع با 16 گروه محصولی کار سختی بود اما ما به سرعت ثمره این اتفاق مبارک را دیدیم. مطالعات از سال ها قبل و حتی زمانی که ال جی در ایران حضور داشت صورت گرفته بود و از همان زمان بنا داشتیم که برند ملی خودرا معرفی کنیم. حال این ابراز رضایت نتیجه همان مطالعات دقیق و درست گذشته است.

دکتر امیرعباس کائینی

دکتر کائینی افزود : یکی از اهداف ما عرضه مستمر کالا به بازار است تا به این ترتیب خریداران عزیز کشورمان با کمبود کالا در بازار مواجه نشوند. خبر خوب این است که به زودی محصولات جدید جی پلاس نیز به بازار لوازم خانگی ایران معرفی خواهد شد و با عرضه این محصولات دیگر کمبودی در کالا انشاالله وجود نخواهد داشت. توجه داشته باشید در حال حاضر نیز محصولاتی را به بازار عرضه می کنیم که حتی در زمان حضور ال جی جزو سبد محصولات ما نبود.

وی گفت : ما از تهدید این تحریم ها برای خود فرصت ساختیم و کالای با کیفیت تولید کردیم. کالایی که حتی اگر در آینده شرکت های خارجی نیز وارد بازار ایران شوند، از لحاظ کیفیتی در جایگاهی باشیم که با آنان نیز به رقابت بپردازیم.

گفتگوهای خبرنگار ما در مراسم افتتاحیه فروشگاه لوازم خانگی جی پلاس در تهرانپارس به همینجا ختم نشد. در ادامه مراسم به سراغ معاونت بازاریابی گروه صنایع گلدیران رفتیم و با او در خصوص نوع عملکرد گروه بازاریابی جی پلاس در دوران کرونا به گفتگو نشستیم.

علیرضا لاهیجانیان

علیرضا لاهیجانیان؛ معاونت بازاریابی گروه صنایع گلدیران در این باره به خبرنگار ال کا ایران گفت : ما برند را یک موجود زنده می‌بینیم و یک موجود زنده باید به شرایط پیرامون خود واکنش نشان دهد. اگر هر اتفاق خوب و بدی در جامعه اتفاق بیوفتد، جی پلاس باید نسبت به آن واکنش مناسب نشان دهد چرا که معتقدیم برند ملی باید در کنار مردمش بایستد.

وی ادامه داد : پس از شیوع ویروس کرونا تمامی مارکتینگ های برندهای مختلف جهان در سردرگمی بودند که با مشکل به وجود آمده چه کنند. روش های مختلفی اتخاذ شده که برند جی پلاس از میان آن روش ها، بهترین آنها را انتخاب کرد. ما قبول کردیم که کرونا وجود دارد اما زندگی نیز در جریان است و بر همین اساس کمپین فرشتگان زمینی را از اول فروردین اجرا کردیم و احتمالا بیلبردهای آن را در سطح شهر تهران دیدید.

معاونت بازاریابی گلدیران گفت : ابتدا انتقاداتی به ما گفته شد که چرا در کمپین فرشتگان زمینی نام گلدیران و جی پلاس خیلی پر رنگ نیست، اما در واقع هدف ما نیز این نبود. ما خودرا نسبت به مردم و به ویژه کادر درمانی کشور مسئول میدانستیم و این کار را برای تشکر از آنها انجام دادیم. به همین دلیل بود که تا حد امکان سعی کردیم لوگوی کوچکی داشته باشیم و از این قشر زحمت کش جامعه تشکر کنیم که اینگونه پای مردم ایستاده اند.

به گزارش خبرنگار ال کا ایران، آدرس فروشگاه لوازم خانگی جی پلاس تهرانپارس در حد فاصل بین فلکه اول تهرانپارس و چهار راه تیر انداز است و علاقه مندان می توانند جهت بازدید از محصولات جی پلاس به این فروشگاه مراجعه کنند. همچنین گفتگوی کامل ویدیویی با مدیران جی پلاس طی روزهای آینده منتشر خواهد شد.

فروشگاه لوازم خانگی جی پلاس تهرانپارس فروشگاه لوازم خانگی جی پلاس تهرانپارس

 

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • سارا | 12 تیر 1399 در 1:24 ب.ظ

    من میخوام جهیزیه بخرم.خونمون هم تهرانپارسه.برم اینجا؟ همون روبه رو ساندویچی پارس میشه دیگه؟ تورو خدا راهنماییم کنید.کیفیتش خوبه واقعا؟