بهترین آبمیوه گیری های سال 2020
ال کا تاپ

نگاهی به بهترین آبمیوه گیری های سال 2020

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، با شروع فصل تابستان و روزهای گرم، همه ی ما تمایل به نوشیدن آبمیوه های طبیعی ...

بهنام وحیدی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، با شروع فصل تابستان و روزهای گرم، همه ی ما تمایل به نوشیدن آبمیوه های طبیعی و خنک داریم اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی رستوران و کافی شاپ ها، اکثر مردم  در خانه های خود آبمیوه های مورد علاقه خود را تهیه می کنند. یکی از مشکلاتی رایجی که وجود دارد، صدای گوش خراش بیشتر آبمیوه گیری های موجود در بازار است.  به همین خاطر در این متن قصد داریم کم صدا ترین و بهترین مارک آبمیوه گیری بازار ایران و البته بهترین آبمیوه گیری های سال 2020 را به شما معرفی کنیم.

همچنین در فصل زمستان نیز می توانید با تهیه آبمیوه خانگی انواع ویتامین ها را در بدن خود تامین کنید و خود را از شر بسیاری از بیماری ها در امان نگه دارید. به همین منظور خرید بهترین آبمیوه گیری با توجه به بودجه مورد نطرتان می تواند تاثیر گذار باشد زیرا با خرید یک آبمیوه گیری مناسب به راحتی و در کمترین زمان با کمترین دردسر آبمیوه تهیه نمایید. افرادی که قصد خرید آبمیوه گیری را دارند اولین سوالی که برایشان پیش می آید این است که آب میوه گیری چه مارکی خوبه ، بهترین آب میوه گیری ایرانی کدامند ، قیمت آب میوه گیری چه مارکی خوبه و بهترین مارک آب میوه گیری چهار کاره چیست.

ما قصد داریم در این متن به پرفروش ترین مارک آب میوه گیری ، بهترین آب میوه گیری ایرانی ، بهترین مارک آب میوه گیری چهار کاره ، قیمت آب میوه گیری سه کاره فیلیپس ، پارس خزر، پاناسونیک، بهترین مارک آب میوه گیری چند کاره و پاسخ سوال آب مرکبات گیری چه مارکی خوبه بپردازیم همچنین با بهترین آب میوه گیری هایی که در سال 2020 شناخته شده اند آشنا خواهید شد.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید آب مرکبات گیری دستی و برقی

البته با توجه به این که برند و مارک های لوازم خانه و آشپزخانه ایرانی و خارجی همانند بوش، پاناسونیک، همیلتون، فیلیپس و پارس خزر توسعه یافته اند چند سوال دیگر نیز به وجود می آید که برای انتخاب بهترین آبمیوه گیری های سال 2020 باید در نظر گرفته شود. به طور مثال با درنظر گرفتن شرایط اقتصادی کنونی و وضعیت تحریم، ارزان ترین برند آبمیوه گیری خارجی چیست؟ و یا با کیفیت ترین برند آبمیوه گیری ایرانی کدام است؟

قیمت محصولات زیر در تاریخ 14 دی سال 99 بروز رسانی شده است.

1. آبمیوه گیری همیلتون بیچ مدل 67601 Big Mouth

بهترین آبمیوه گیری های سال 2020

هنگامی که همیلتون بیچ وارد بازار شد به سبب کارایی گسترده و با کیفیت مورد استقبال قرار گرفت و یکی از بهترین آب میوه گیری های چند کاره به شمار می آید. آبمیوه گیری همیلتون بیچ مدل 67601 Big Mouth چند منظوره تنها یک سرعت دارد اما اکثر آبمیوه گیری های موجود حداقل دارای دو حالت سرعت هستند اما این موضوع از کیفیت محصول کم نکرده است.

آبمیوه گیری همیلتون بیچ مدل 67601 Big Mouth با قیمت بسیار مناسب و معقول عرضه می شود و به همین دلیل جزو بهترین آبمیوه گیری های سال 2020 قرار گرفته است. تنها نکته قابل توجه مدل بیگ موس این است که نمی توان بلافاصله بعد از گرفتن آبمیوه آن را در لیوان بنوشید زیرا در پارچ ذخیره می شود و خروجی مجزا ندارد.

2. آبمیوه گیری Breville Juice Fountain Plus JE98XL

بهترین آبمیوه گیری های سال 2020

آبمیوه گیری Breville Juice Fountain Plus JE98XL در میان نسخه های مشابه دارای ظاهر زیبا و پیشرفته بوده و کیفیت آن همانند همیلتون بیچ است با این تفاوت که این مدل دو سرعته بوده و توان موتور آن بیشتر است همین مطلب مسبب قرار گیری این محصول در بهترین آبمیوه گیری های سال 2020 است.

از دیگر ویژگی های جذاب و کاربردی آبمیوه گیری Breville Juice Fountain Plus JE98XL می توان به پارچ یک لیتری و سطح جداکننده آن اشاره کرد که داخل پارچ قرار گرفته و قابل جدا شدن است. لازم به یاد آوری است که این محصول هماکنون در بازار لوازم خانگی ایران به فروش نمی رسد اما اکثر محصولات دیگر این لیست در فروشگاه های لوازم خانگی داخل کشور به فروش می رسد.

3. آبمیوه گیری Oster JusSimple Easy Juicer Juice Extractor

بهترین آبمیوه گیری های سال 2020

آبمیوه گیری Oster JusSimple Easy Juicer Juice Extractor به جرات زیباترین طراحی را در بین آبمیوه گیری های خانگی دارد و در این بخش بیشتر توجه ها را به خود جلب کرده است. همچنین این محصول جزو بهترین آب میوه گیری های خانگی بوده که ظاهری چشم گیر و زیبا دارد.

کار با این دستگاه آسان بوده زیرا آبمیوه گیری Oster JusSimple Easy Juicer Juice Extractor دارای دهانه پهنی است و نیازی به تکه های ریز میوه نیست. همین امر باعث استفاده راحت و تمیزماندن آشپزخانه می شود، از دیگر مواردی که به تمیزی آشپزخانه کمک می کند، قابلیت چرخش و باز و بسته شدن دهانه است.

4. آبمیوه گیری بوش مدل MES25A0 

بهترین آبمیوه گیری های سال 2020

در پاسخ سوال آمیوه گیری چه مارکی خوبه به جرات می توان آبمیوه گیری بوش را معرفی کرد زیرا برند بوش یکی از پر طرفدار ترین و مطرح ترین برند های آلمانی است که در ایران نیز طرفداران زیادی دارد و محصولاتش در اغلب خانه دیده می شود و یکی از محصولات مهم آن آبمیوه گیری بوش مدل MES25A0 است.

همان طور که گفته شد آبمیوه گیری یکی از وسایل لوازم آشپزخانه تلقی می شود و برند بوش، آبمیوه گیری های خود را با بهترین کیفیت تولید می کند و همچنین آبمیوه گیری بوش مدل MES25A0 جزو پرفروش ترین آبمیوه گیری های سال 2020 بازار ایران بوده که از امکانات بالایی برخوردار است. از قابلیت های این محصول می توان به مخزن درجه بندی آبمیوه، دو کلید سرعت و عملکرد پایه ضد لغزش در حین فعالیت اشاره کرد.

5. آبمیوه گیری هاردستون مدل JES8001S

بهترین آبمیوه گیری های سال 2020

امروزه با پیشرفت و جهش صنعت عده ای از مردم به دنبال محصولاتی هستند که کارایی محدودی نداشته باشد و از یک محصول در چند زمینه استفاده نمایند. پیشنهاد ما آبمیوه گیری هاردستون بوده زیرا این دستگاه چند منظوره از بهترین آب میوه گیری چهار کاره است.

آبمیوه گیری هاردستون مدل JES8001S یکی از پرکاربرد ترین محصولات موجود در بازار است زیرا چند کارایی مهم را در یک محصول جا داده است. این محصول چند منظوره علاوه بر آبمیوه گیری، یک مخلوط کن، آسیاب و خردکن محسوب می شود و طراحی نسبتا خوبی دارد. تنها نقطه ضعف آبمیوه گیری هاردستون مدل JES8001S نداشتن سیستم ضد چکه است. با این حال جزو پرفروش ترین و بهترین آبمیوه گیری سال 2020 است.

6. آبمیوه گیری پاناسونیک مدل MJ-M176

بهترین آبمیوه گیری های سال 2020

شرکت پاناسونیک از آن دسته برند ها است که همیشه خریدار و طرفدارهایی دارد. همچنین این برند در حوزه لوازم خانگی از قدیمی ترین و معتبر ترین های برندهای بازار ایران و جهان است.همانطور که می دانید پاناسونیک محصولات زیادی را تولید کورده که کیفیت بالایی را دارند و آبمیوه گیری پاناسونیک مدل MJ-M176 نیز ازعملکرد و کارکرد قابل قبولی برخوردار است.

این محصول دارای مخزن نبوده و یک محصول سه کاره به شمار می آید زیرا علاوه بر آب میوه یک آسیاب و مخلوط کن نیز است. قیمت آب میوه گیری سه کاره پاناسونیک در حال حاضر سه میلیون و 100 تومان بوده که تنها در دو رنگ صدفی و سفید به فروش می رسد.

برخی از کاربران پرسیده اند که آب میوه گیری سه کاره پاناسونیک خوبه یا نه، این دستگاه از موتور قدرتندی به نام پالس موتور بهره مند است که به راحتی می تواند میوه های سفت را خرد کند. با تمام این تفاسیر یکی از معایب آبمیوه گیری سه کاره پاناسونیک این است که با توجه به اینکه قابلیت های متنوع و کاربردی دارد طراحی دیرین خود حفظ کرده اما شایان ذکر است که این آبمیوه گیری چندکاره با قیمتی مناسب عرضه شده است.

7. آبمیوه گیری پارس خزر مدل JC-700P

بهترین آبمیوه گیری های سال 2020

اگر به دنبال بهترین آبمیوه گیری ایرانی با کم ترین قیمت هستید پیشنهاد ما آبمیوه گیری پارس خزر است. آبمیوه گیری پارس خزر مدل JC-700P در لیست بهترین مارک آب میوه گیری ایرانی قرار دارد که همیشه با قیمت مناسبی در بازار ایران عرضه شده است و کیفیت معقولی دارد.

از ویژگی های مثبت آبمیوه گیری پارس خزر مدل JC-700P قابلیت آبگیری یک کیلوگرم میوه در هر مرتبه است که برای مهمانی و تولد ها در فصل تابستان بهترین گزینه است. آبمیوه گیری پارس خزر دارای محافظ حرارتی موتور بوده و همانند همه ی محصولات، این آبمیوه گیری نیز مزایا و معایبی را به همراه دارد و یکی از نقاط ضعف این محصول طراحی ساده و پایین بودن قدرت موتور است.

8. آبمیوه گیری فیلیپس مدل HR1863

بهترین آبمیوه گیری های سال 2020

برند مطرح فیلیپس سال ها در زمینه لوازم برقی خانگی فعالیت دارد و بیشتر محصولات فیلیپس با کیفیت بالایی ساخته شده اند. آبمیوه گیری فیلیپس مدل HR1863 یکی از پرطرفدار ترین محصولات این شرکت است و جزو بهترین ترین آبمیوه گیری های سال 2020 و پرفروش ترین ابمیوه گیری بازار ایران محسوب می شود.

آبمیوه گیری فیلیپس دارای طراحی نو و جدید است و قدرت موتور بالایی دارد، در نتیجه از دو ویژگی مهم و مورد توجه برخوردار است. نحوه استفاده از آب میوه گیری فیلیپس بسیار راحت بوده و هنگام استفاده هیچ مشکلی را به وجود نمی آورد. هرچند که آبمیوه گیری فیلیپس مدل HR1863 تک کاره بوده و قیمت نسبتا بالایی دارد. قیمت آب میوه گیری فیلیپس سه میلیون و 200 هزار تومان است

9. آبمیوه گیری کنوود مدل JEM500SS

بهترین آبمیوه گیری های سال 2020

این آبمیوه گیری ساخت شرکت کنوود است که در دو رنگ سفید و استیل به فروش می رسد. آبمیوه گیری کنوود مدل JEM500SS دو سرعته است و همچنین توان موتور این محصول نسبت به محصولات موجود در بازار خوب و مناسب تلقی می شود. این محصول با قیمت دو میلیون و 280 هزار تومان به فروش می رسد که تفاوت چندانی با دیگر برند های خارجی ندارد.

10. آبمیوه گیری بوش مدل MES4010

بهترین آبمیوه گیری های سال 2020

آبمیوه گیری بوش مدل MES4010 قابلیت بالایی دارد که از جمله می توان به سه سرعته بودن و مخزن بزرگ آن اشاره کرد اما عملکرد پایه ضد لرزش و سیستم ضد چکه همانند مدل های دیگر است و طراحی ظاهر آن تفاوت چندانی با دیگر آبمیوه گیری های بوش ندارد. علاقه مندان می توانند با قیمت پنج میلیون و 520 هزار تومان این محصول را خریداری نمایند.

11. آبمیوه گیری پارس خزر مدل 610 پی

آبمیوه گیری پارس خزر مدل 610 پی یکی از آب میوه گیری های چند منظوره بوده که تنها در رنگ سفید در بازار موجود است. آسیاب و مخلوط کن قابلیت های دیگر این آب میوه گیری پارس خزر بوده که همگی در یک دستگاه ارائه می شود. قیمت آب میوه گیری سه کاره پارس خزر یک میلیون و 420 هزار تومان است.

بهترین آبمیوه گیری های سال 2020

بهترین آبمیوه گیری های سال 2020

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟