اسپیکرهای هوشمند گوگل هوم
اخبار لوازم خانگی

استفاده صحیح از اسپیکرهای هوشمند گوگل هوم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اسپیکرهای هوشمند گوگل هوم این امکان را برای کاربران خود فراهم می کنند که ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اسپیکرهای هوشمند گوگل هوم این امکان را برای کاربران خود فراهم می کنند که در شرایط خاص جهت کنترل لوازم خانگی و گجت های هوشمند از آن ها استفاده کنند. اکثر کاربران به دنبال روش های جدید برای استفاده صحیح از اسپیکرهای هوشمند خود هستند تا میزان عملکرد این اسپیکرها را به بالاتر حد خود برسانند.

اسپیکرهای هوشمند گوگل هوم در میان بسیاری از کاربران و مصرف کنندگان از محبوبیت به خصوصی برخوردار هستند. ما در ادامه این بخش قصد داریم نکاتی مهم و کاربردی جهت استفاده صحیح از اسپیکرهای هوشمند این برند را در اختیارتان بگذاریم.

برندهای مختلفی از اسپیکرهای هوشمند در بازار لوازم خانگی وجود دارند که می توان به آمازون، گوگل، اپل، سونوس و غیره اشاره کرد. هر کدام از این اسپیکرها دارای جوانب مثبت و منفی هستند.

گوگل هوم

اسپیکر هوشمند گوگل هوم توانایی انجام بسیاری از کارهای منزل را دارد که باعت شده به عنوان محصولی پرفروش و محبوب شناخته شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین مکان برای اسپیکرهای هوشمند در خانه کجاست؟

اگر کاربر اسپیکر هوشمند گوگل هوم باشید حتما از کاربرد و عملکرد آن مطلع هستید. ما برای تکمیل این سری از اطلاعات، راهکارهای جالب و عجیبی جهت استفاده صحیح از این محصول را جمع آوری کرده ایم.

دستگاه های گوگل

همانطور که می دانید برای استفاده از گوگل هوم به یک خانه هوشمند نیاز دارید. مخصوصا فضایی که بیشتر وقت خود را در آنجا می گذرانید. این مکان می تواند اتاق نشیمن، آشپزخانه، پارکینگ و یا حتی حمام خانه تان باشد.

اسپیکر گوگل هوم می تواند در حمام و آشپزخانه برای کاربران کاربرد داشته باشد. همچنین افراد با قرار دادن اسپیکر هوشمند در اتاق خواب می توانند از آن به عنوان آلارم ساعت استفاده کنند.

گوشی هوشمند

اسپیکرهای هوشمند گوگل هوم مسلط به چندین زبان خارجی هستند و کاربران با توجه به زبان های مختلف می توانند از آن ها استفاده کنند.

از دیگر قابلیت های این‌ محصول گوگل می توان به انجام چندین کار اشاره کرد، یعنی کاربر با تنظیم اسپیکر جهت انجام چندین کار می تواند با یک فرمان صوتی آن را کنترل کند.

جالب است بدانید:

گام های بلند سامسونگ برای لذت زندگی هوشمند

نحوه استفاده از گوگل اسیستنت

استفاده از گوگل اسیستنت روش های مختلفی دارد که در ادامه به مهم ترین و مفیدترین آن ها پرداخته شده است.
از گوگل هوم خود بخواهید تا به شما کارهای انجام نشده را یادآوری کند. همچنین قابلیت تنظیم چندین تایمر را برا شما امکان پذیر می کند.

زمانی که شما مشغول انجام کاری هستید و تلفنتان زنگ می خورد اما امکان دسترسی به آن را ندارید و با استفاده از گوگل اسیستنت می توانید تماس های خود را پاسخ دهید.

گوگل اسیستنت

یکی دیگر از کاربردهای رایج برای استفاده از اسپیکر گوگل هوم پخش پادکست، کتاب های صوتی و داستان های کودکانه است.
همچنین کاربران می توانند صدای خود را هنگام خواندن داستانی ضبط کنند. اکثر کاربران و مصرف کنندگان از اسپیکرهای هوشمند جهت پخش موسیقی استفاده می کنند.

کارایی اسپیکر گوگل هوم

اسپیکرهای هوشمند می توانند کارهای بسیاری را برای کاربران خود انجام دهند و رضایت آن ها را کسب کنند. این روزها که جهان درگیر شیوع ویروس کرونا است و اکثر مردم برای جلوگیری از این بیماری در خانه به سر می برند و پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند، این وسیله هوشمند می تواند بسیار کاربردی باشد. کارایی اسپیکر گوگل هوم برای بسیاری از کاربران مهم است زیرا آن ها این گجت هوشمند را با هدف مشخصی تهیه کرده اند.

اسپیکریکی دیگر از کارایی اسپیکر گوگل هوم ارائه گزارشات روزانه است. برای مثال اول صبح از خواب بیدار شده اید و نمی دانید چه کارهای ضروری دارید!

در این شرایط اگر از یادآور ها و ثبت قرار داد های ملاقات مهم استفاده کرده باشید، می توانید با درخواست از اسپیکر، در جریان کارهای مهم خود قرار بگیرید. همچنین می توانید از اسپیکر هوشمند خود بخواهید شما را از وضعیت آب و هوا یا خبر های مهم مطلع کند.

همچنین شما در حال تمیز کردن خانه هستید و دوست دارید به یک موسیقی گوش کنید، با استفاده از اسپیکرهای هوشمند می توانید دستورات صوتی را به آن ها بدهید و منتظر باشید تا موسیقی دلخواهتان پخش شود.

اخیرا فروش نمایشگر و اسپیکرهای هوشمند گوگل هوم با افزایش چشمگیری روبرو شده است. وجود هر اسپیکر در هر خانه ای به کاربران و مصرف کنندگان این امکان را می دهد که موسیقی پخش کنند، گزارش وضعیت هوا را بگیرند، اخبار روزانه را بشنوند و یا به پادکست گوش بسپارند.

همچنین می توانند تایمر برای مسواک زدن و حمام رفتن تنظیم کنند. پس برای این کارکردها می توان آن را در نزدیکی حمام یا سرویس بهداشتی بگذارید زیرا با توجه به تایمی که تنظیم کرده اید؛ اسپیکر با به پایان رسیدن زمان مشخص شده به شما هشدار می شده که زمان مسواک زدن یا حمام کردن شما به پایان رسیده است و می توان نتیجه گرفت دستگاه هایی مناسب برای عملی کردن برنامه ریزی های روزانه شما هستند.

برای افرادی که بیشتر اوقات خود را در پارکینگ خانه در کنار اتومبیل می گذرانند، اسپیکر نیز می تواند در پارکینگ برای افراد کاربرد داشته باشد.البته این گزینه برای خانه های ویلایی و شخصی مناسب است که از قابلیت خانه هوشمند بهره می برند.

در همین رابطه بخوانید:

چگونه اسپیکرهای الکسا و گوگل هوم را تمیز کنیم؟

برای مثال قصد خروج از پارکینگ را دارید، درب پارکینگ را با صدای خود باز یا بسته کنید و یا مثلا قصد رفتن به مکان خاصی را دارید با پرسیدن از گوگل که “چقدر زمان می برد تا به محل مورد نظر برسم” می تواند کاربرد داشته باشد.

یکی از دستگاه های پرکاربرد گوگل هوم، دستگاه نست هاب است که در کنار نمایشگر های هوشمند قرار می گیرد. کاربر می تواند به راحتی موسیقی و پادکست گوش کند یا از راه دور کنترل امور خانه را در دست داشته باشد.
نمایشگرهای هوشمند گوگل در خانه های هوشمند کاربردهای بسیاری دارند و می توان از آن ها در کنار اسپیکرهای هوشمند استفاده کرد.

نمایشگرهای گوگل

از کاربرد های آن ها می توان به مطلع شدن از وضعیت آب و هوا، ساعت، یادداشت های روزانه و حتی به عنوان قاب عکس اشاره کرد.
اگر خانه شما ویلایی و حیاط دار است، می توانید اسپیکر هوشمند گوگل هوم خود را در حیاط قرار دهید. مثلا هنگام گذراندن اوقات فراغت و تعطیلات آخر هفته با قرار دادن آن ها در فضای سبز کوچک حیاط خود به پادکست یا موسیقی گوش بسپارید.

لامپ های هوشمند

همچنین کاربران از اسپیکر هوشمند خود می توانند زمان برگزاری مهمانی ها، جشن تولد ها و دورهمی ها جهت پخش کردن موسیقی استفاده کنند.

انواع اسپیکر گوگل هوم

اسپیکرهای هوشمند گوگل هوم به کاربران این امکان را می دهد تا از دستورات صوتی برای برقراری ارتباط با سرویس‌ ها از طریق نرم ‌افزار گوگل اسیستنت استفاده کنند. انواع اسپیکر گوگل هوم بسیار متنوع است، اولین اسپیکر هوشمند گوگل هوم به شکل استوانه ای بود که شرکت مذکور با گذشت زمان و به کارگیری فناوری های پیشرفته مدل های جدیدی از این اسپیکرها را تولید کرد. در ادامه این بخش به معرفی انواع اسپیکر گوگل هوم پرداخته شده که کاربران را جهت خرید این گجت هوشمند راحت تر و بهتر راهنمایی می کند.

شرکت گوگل برای توسعه بخشیدن شرکت و محصولات خود اسپیکر و نمایشگرهای هوشمند جدید را برای تکمیل کردن خانه های هوشمند کاربران ساخته است. محصولات گوگل بسیار متنوع هستند و با نیاز هر کاربری می توانند تطبیق پیدا کنند. انواع اسپیکر گوگل هوم شامل گوگل هوم مینی، گوگل هوم مکس و گوگل هوم هاب می شود که هرکدام از آن ها کاربرد مختص به خود را دارند و جهت تکامل خانه هوشمند استفاده می شوند.

 

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟