کمد لباس AirDresser سامسونگ
اخبار لوازم خانگی

کمد لباس AirDresser سامسونگ در شرایط کرونا چه کاربردی دارد؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت سامسونگ همواره به دنبال نوآوری و تولید لوازم خانگی کاربردی است و از ...

بهنام وحیدی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت سامسونگ همواره به دنبال نوآوری و تولید لوازم خانگی کاربردی است و از رقیبان سر سخت این بازار به شمار می رود. این شرکت در زمینه تولید و عرضه لوازم خانگی هوشمند پیشرفت های بزرگی داشته و به جرأت می توان گفت در تمام نقاط جهان مشتریان و طرفداران زیادی دارد. یکی از محصولات جالب این برند کره ای، کمد لباس AirDresser سامسونگ است که با توجه به شیوع کرونا بیش تر مورد توجه قرار گرفته و قابلیت های آن بیشتر مشخص می شود.

کمد لباس AirDresser سامسونگ برای نخستین بار در سال 2018 رونمایی شد از آن موقع تا زمان تولید و عرضه ابهامات و نظر های متععدی درباره این محصول وجود داشت که بعد از ورود به بازار بسیاری این ابهامات رفع شد و در شرایط کرونایی می تواند نقش مهمی را در جلوگیری از شیوع این بیماری و ضدعفونی کردن لباس ها ایفا کند. اگر به دنبال اطلاعات بیشتری از کمد لباس AirDresser سامسونگ هستید، با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا اطلاعاتمان را با شما سهیم باشیم.

کمد لباس AirDresser سامسونگ

این محصول سامسونگ تنها یک کمد با آینه هوشمند نیست، مکانیسم این کمد هوشمند طوری طراحی شده تا به طور خودکار و با فناوری به روز خود با استفاده از بخار آب  لباس های داخل کمد را تمیز، خشک و ضد عفونی کند. گفته می شود که  این کمد هوشمند 99.9%  از باکتری ها و کثیفی های روی لباس و پارچه را از بین می برد.

برندهای دیگری همانند ال جی محصول مشابه ای را به نام Styler عرضه کرده که تفاوت هایی با AirDresser سامسونگ دارد و در واقع کمد لباس Styler ال جی در مقایسه با مدل رقیب دیرینه خود تعداد آویز کمتری دارد که در نتیجه تعداد لباس کم تری را برای شما تمیز می کند.

از زمانی که کمد لباس AirDresser  وارد بازار اروپا و آمریکا شده است تنها نکته ای ذهن بیشتر افراد را درگیر کرده  این است که آیا این کمد هوشمند به اندازه خشکشویی ها  و لباس شویی های خانگی کارایی دارد یا خیر؟

کمد لباس AirDresser سامسونگ

طبق گفته شرکت سامسونگ، هدف از تولید این کمد لباس ارائه محصولی با کیفیت بوده و سعی شده تا براساس نیازهای روز مردم طراحی شود.

بیشتر شرکت های تولید کننده لوازم خانگی تلاش می کنند تا کیت های ضدعفونی کننده و دستگاه هایی برای جلوگیری از کووید-19 تولید کنند، تا با این عمل از جان و سلامتی تمام مردم دنیا در برابر ویروس کرونا محافظت کنند. به همین منظور اخیرا برند سامسونگ درباره دستگاه ضد عفونی کننده تلفن همراه که با اشعه UV کار می کند، صحبت هایی کرده است.

دستگاه ضد عفونی کننده تلفن همراه

از این دستگاه به عنوان یک شارژر بی سیم نام برده می شود و با اشعه UV تعبیه شده، ویروس را از بین می برد و با سرعت بسیار بالایی گوشی های سامسونگ را شارژ می کند. با توجه به این که بیشتر شهرها و کشورها در حال برداشتن محدودیت های قرنطینه هستند، این محصولات می تواند بسیار کارآمد باشد.

احتمال آلوده و کثیف شدن لباس بعد از هر بار بیرون رفتن وجود دارد، اگر وقت زیادی برای شستشو و یا ضد عفونی کردن لباس ها ندارید و می خواهید لباس هایتان هر چه سریع تر تمیز بشوند، کمد لباس AirDresser سامسونگ می تواند گزینه ی مناسبی باشد.

هرچند این دستگاه از نظر شست و شو در سطح و مقام ماشین لباس شویی های پیشرفته قرار ندارد اما از کیفیت خوبی برخوردار بوده و توانسته رضایت مشتریان را جلب کند. امروزه بیشتر افراد به خاطر مشغله های روزمره زمان کافی برای شستن و اتو کردن لباس های خود ندارند. در نتیجه، صرف جویی در وقت و هزینه از حسن های دیگر این دستگاه است.

کمد لباس AirDresser سامسونگ

کمد لباس AirDresser سامسونگ  مجهز به شش آویز لباس است که برای بیشتر مدل لباس ها از جمله کت و شلوار، پیراهن، لباس های فرم و لباس های مهمانی شب مناسب است و همچنین بر روی درب این دستگاه چند قفسه برای کروات، شال، روسری و کلاه طراحی شده است.  از قابلیت های مفید و کارآمد این کمد لباس می توان به حالت  Air Hangers و یا عدم تغییر در فرم لباس و نگهداری به صورت صاف و اتو کشیده اشاره کرد.

حالت های شستشوی Air Dresser تنوع زیادی دارند و از سیستم Jet Air و Jet Stream به ترتیب برای غبار روبی لباس و بخارشویی و ضدعفونی کردن لباس استفاده می شود. فناوری Heatpup نیز برای خشک کردن و از بین بردن بوی بد لباس کاربرد دارد. با تمام این تعاریف باید این نکته را در نظر گرفت که این کمد لباس برای پاک کردن لکه های بسیار سخت روی کت و پالتو های پشمی طراحی نشده است. البته این کمد دارای حالت سلف کلین  (Self clean)  بوده و داخل کمد به صورت خودکار تمیز می شود.

کمد لباس AirDresser سامسونگ

کمد لباس AirDresser سامسونگ علیرغم تمام امکانات ذکر شده، از طراحی مدرن و جذاب بهره برده و سطح ساده و آینه ای آن یکی از این جذابیت ها است. اندازه ابعاد این کمد هوشمند طوری طراحی شده است که مناسب هر خانه  و اتاقی است و می توان آن را در هر جای خانه قرار داد.

 

ابعادارتفاععرضعمق
73 اینچ18 اینچ24 اینچ

 

یکی امکانات از هوشمند این کمد لباس سامسونگ که در اکثر محصولات هوشمند وجود دارد، اتصال به شبکه اینترنت (WiFi) و برنامه SmartApp سامسونگ است. با این قابلیت می توان کنترل این دستگاه را از راه دور انجام داد و کمد لباس سامسونگ را روشن کرده و یا در حالت شستشو قرار داد.

به نظر می رسد که این محصول در بین هتل ها طرفدار زیادی داشته باشد و در اتاق های مهمان بیشتر شاهد حضور این دستگاه باشیم. کمد AirDresser برای فرودگاه های بزرگ و پر رفت آمد کاربردی بوده و مسافرانی که در بین سفر نیاز به لباس و ظاهر آراسته ای دارند، می توانند از این کمد لباس بهره ببرند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟