فعالین لوازم خانگی
اخبار لوازم خانگی

فعالین لوازم خانگی موظف به تکمیل اطلاعات در سامانه جامع تجارت هستند

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان تهران با اشاره به مصوبات کارگره ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان تهران با اشاره به مصوبات کارگره تنظیم بازارگفت: کلیه فعالین لوازم خانگی از ابتدای مرداد ماه موظف به درج و تکمیل اطلاعات مورد نظر در سامانه جامع تجارت هستند.

مجتبی شیرقاضی در خصوص درج و تکمیل اطلاعات در سامانه جامع تجارت توسط فعالین لوازم خانگی اضافه کرد: ثبت این اقلام با اولویت اولیه کالاهایی همچون یخچال فریزر، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، تلویزیون و جارو برقی است.

وی تصریح کرد: پس از این تاریخ تخصیص مواد اولیه ، ثبت سفارش، تخصیص و تامین ارز برای این اقلام صرفا به فعالینی تعلق خواهد گرفت که اطلاعات مربوطه را در سامانه جامع تجارت درج کرده اند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان تهران در ادامه از فعالین این بخش خواست با توجه به فوریت و ضرورت شفاف سازی بازار لوازم خانگی، درج اطلاعات بدون فوت وقت انجام شود.

سعید عباسی؛ کارشناس بازار لوازم خانگی پیش از این با اشاره به مصوبه کارگروه تنظیم بازار در سال ۹۵ که بر ثبت اطلاعات تولیدکنندگان و توزیع کنندگان لوازم خانگی در سامانه جامع تجارت تأکید داشت، عنوان کرد: با اجرای کامل این مصوبه دولت قادر خواهد بود که از ابتدای مرحله تولید یا واردات تا مرحله رسیدن به دست مصرف کننده، رصد کند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟