بهترین قهوه سازهای 2020
اخبار لوازم خانگی

بهترین قهوه سازهای 2020 را بشناسید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بسیاری از طرفداران قهوه همیشه به دنبال یک فنجان قهوه خوب هستند و برای ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بسیاری از طرفداران قهوه همیشه به دنبال یک فنجان قهوه خوب هستند و برای نوشیدن یک فنجان قهوه خوش عطر به یک دستگاه قهوه ساز با کیفیت نیاز دارند. بهترین قهوه سازهای 2020 از امکانات و ویژگی های منحصر به فردی برخوردار بوده و با توجه به جدید بودن مدل این دسته از لوازم آشپزخانه، فناوری و کارکردهای تازه ای را نیز در اختیار کاربران و مصرف کنندگان قرار می دهند.

بهترین قهوه سازهای 2020 شامل برندهای Braun، Mr. Coffee، Cuisinart، Technivorm، Ninja، Keurig K-Classic، Nespresso، Melitta و Oxo می شوند. این برندها از نظر قیمت، طراحی ظاهری، امکانات، ویژگی و سایر موارد به عنوان بهترین قهوه سازهای 2020 شناخته شده اند.

قهوه ساز

قهوه سازها به دو دسته برقی و دستی تقسیم بندی می شوند و گفتنی است برای هر روش تهیه قهوه به دستگاه قهوه ساز نیاز داریم. دستگاه های قهوه ساز دارای مدل های مختلفی بوده که شامل قهوه سازهای فیلتردار، قهوه ساز خلا یا وکیوم، اسپرسوساز، نسکافه ساز، موکاپات، اسپرسوساز دستی، اسپرسوساز تمام اتوماتیک، قهوه ساز کپسولی، قهوه ساز دو نفره و قهوه ترک ساز می شوند و هرکدام با توجه به کاربرد و کارآیی که دارند، مورد استفاده کاربران و مصرف کنندگان قرار می گیرند.

در ادامه این بخش به معرفی بهترین قهوه سازهای 2020 پرداخته شده است.

دستگاه قهوه ساز قطره ای Braun Brew Sense مدل KF6050

این دستگاه قهوه ساز به عنوان یکی از دستگاه های پرکاربرد برند Braun به شمار می رود. دستگاه قهوه ساز Braun Brew Sense مدل KF6050 به صورت اتوماتیک عمل می کند و با طراحی مربعی شکل و جذابی که دارد به تنهایی در دکوراسیون آشپزخانه شما تاثیر گذار است. کسانی که از این دستگاه قهوه ساز قهوه تهیه کرده اند، یک فنجان قهوه با کیفیت و خوب نوشیده اند و رضایت خود را از این دستگاه قهوه ساز اعلام کردند.

قیمت این محصول با توجه به امکانات ویژه ای که در اختیار کاربران و مصرف کنندگان می گذارد، بسیار مناسب است. از جمله این امکانات می توان به برنامه ریزی خودکار دستگاه اشاره کرد. برای مثال شما شب قبل از خوابیدن، قهوه ساز خود را طوری تنظیم می کنید که صبح بعد از بیدار شدن از خواب قهوه آماده دارید.

فیلتر دائمی این محصول این امکان را به کاربران و مصرف کنندگان می دهد تا دیگر وقت خود را برای خرید فیلترهای کاغذی و یکبار مصرف صرف نکنند. از دیگر ویژگی های این قهوه ساز می توان، تنظیم درجه صفحه گرم کن قهوه ساز را نام برد. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که باید قهوه تان در هر زمانی داغ باشد، می توانید با بالا بردن درجه صفحه گرم کن قهوه ساز خود همیشه قهوه گرم میل کنید.

دستگاه قهوه ساز قطره ای Braun Brew Sense مدل KF6050 در رنگ های سفید، مشکی و استیل در دسترس کاربران قرار می گیرد.

مشخصات قهوه ساز قطره ای Braun مدل KF6050

ظرفیت: 12 فنجان

ابعاد: 14.2 * 7.9 * 7.9

ویژگی ها: قابل برنامه ریزی، دارای فیلتر دائمی، درجه حرارت قابل تنظیم کردن، حالت خاموشی خودکار

دستگاه قهوه ساز Mr. coffee

دستگاه قهوه ساز Mr. coffee بسیار جمع و جور طراحی شده و با قرار گرفتن در آشپزخانه های کوچک فضای زیادی را اشغال نمی کند. این دستگاه پس از 4 ساعت فعالیت، به صورت خودکار خاموش می شود و دیگر لازم نیست مصرف کنندگان نگران روشن ماندن دستگاه خود نباشند.

مشخصات دستگاه قهوه ساز Mr. coffee

ظرفیت: 12 فنجان

ابعاد: 14.1 * 11.7 * 9.1

ویژگی ها: قابل برنامه ریزی، دارای فیلتر دائمی، دارای صفحه نمایش، حالت خاموشی خودکار، چرخع تمیز کردن خودکار، دارای فیلتر آب

دستگاه قهوه ساز Cuisinart DCC-T20

دستگاه قهوه ساز Cuisinart DCC-T20 با توجه به ظرفیت زیادی که دارد برای محیط کار و خانواده های پر جمعیت مناسب است. این دستگاه قهوه ساز قطره ای از عملکرد اتوماتیک و قابل برنامه ریزی بهره می برد و این ویژگی آن را نسبت به بقیه دستگاه ها متمایز می کند. شما می توانید میزان گرم بودن قهوه خود را پس از دم کشیدن کنترل کنید. همچنین با قابلیت حالت خاموش شدن خودکار کاربران نگران روشن ماندن دستگاه قهوه ساز خود پس از خروج از خانه نباشند، زیرا دستگاه پس از گذشت مدتی به صورت خودکار خاموش می شود. دستگاه قهوه ساز Cuisinart در رنگ مشکی قابل خرید است.

مشخصات دستگاه قهوه ساز Cuisinart DCC-T20

ظرفیت: 14 فنجان

ابعاد: 14 * 8.5 * 7.5

ویژگی ها: قابل برنامه ریزی، دارای فیلتر دائمی، دارای قابلیت تنظیم درجه دما، حالت خاموشی خودکار پس از 4 ساعت

دستگاه قهوه ساز Technivorm Moccamaster

این دستگاه قهوه ساز ساخت کشور هلند است و به عنوان بهترین قهوه ساز برای کسانی که به دنبال یک فنجان قهوه با کیفیت هستند، محسوب می شود. دستگاه مذکور جهت صرفه جویی در زمان و انرژی طراحی شده و بسیاری از کسانی که آن را تست کرده اند، دستگاه قهوه ساز را در دسته بهترین قهوه سازها قرار دادند. زیرا در مصرف زمان و انرژی صرفه جویی می کند و بهترین قهوه از نظر طعم و رنگ را ارائه می دهد.

این دستگاه نسبت به قهوه سازهای دیگر از ویژگی های کمتری برخوردار است و شما نمی توانید آن را از شب قبل برنامه ریزی کنید و هنگامی که صبح از خواب بیدار می شوید، قهوه تان آماده باشد. همچنین پس از گذشت 40 دقیقه به صورت خودکار خاموش می شود.

مشخصات دستگاه قهوه ساز Technivorm Moccamaster

ظرفیت: 10 فنجان

ابعاد: 14 * 12.5 * 7

ویژگی ها: حالت خاموشی خودکار پس از 40 دقیقه

دستگاه قهوه ساز Cuisinart Grind & Brew

این دستگاه نسبت به قهوه سازهای قبلی متفاوت است و قابلیت آسیاب کردن دانه های قهوه را دارد و سپس قهوه خرد شده را مستقیما به صافی دستگاه منتقل می کند. صدای هشدار قهوه ساز Cuisinart Grind & Brew به راحتی افراد خانواده را صبح از خواب بیدار کرده و قهوه آماده در اختیار آن ها می گذارد. با توجه به قابلیت آسیاب دانه های قهوه شما مجبور به تمیز کردن محفظه آن هستید که یک کار اضافی به شمار می رود. گفتی است که دستگاه قهوه ساز مذکور قابلیت دم کردن قهوه آماده را دارد و دیگر لازم نیست از قسمت آسیاب دانه های قهوه استفاده کنید.

مشخصات دستگاه قهوه ساز Cuisinart Grind & Brew

ظرفیت: 12 فنجان

ابعاد: 16.4 * 11.6 * 8.3

ویژگی ها: قابل برنامه ریزی، دارای فیلتر دائمی، دارای حالت خاموشی خودکار پس از گذشت 4 ساعت

دستگاه قهوه ساز Ninja

دستگاه قهوه ساز نینجا دارای قابلیت تنظیم درجه حرارت بوده و برای خانواده هایی که در نوشیدن قهوه سلیقه های متفاوتی دارند، مناسب است. این دستگاه نه تنها قهوه سرد و گرم در ابعاد مختلف درست می کند، بلکه توانایی دم کردن چایی را نیز دارد. در این دستگاه محفظه های جداگانه ای برای چای و قهوه وجود دارد و دستگاه تشخیص می دهد که شما از کدام قسمت استفاده می کنید و تنظیمات متناسب با آن را ارائه می دهد.

مشخصات دستگاه قهوه ساز Ninja

ظرفیت: 10 فنجان

ابعاد: 11.8 * 15 * 10

ویژگی ها: قابل برنامه ریزی، دارای فیلتر دائمی برای قهوه و چای، دارای تنظیمات سرد و گرم، حالت خاموشی خودکار پس از یک ساعت

دستگاه قهوه ساز Keurig K-Classic

این دستگاه قهوه ساز از ابعاد کوچکی بهره می برد و برای مسافرت بسیار مناسب است زیرا جای زیادی را اشغال نمی کند. همچنین قهوه ساز مسافرتی Keurig K-Classic قابلیت دم کردن انواع قهوه را دارد و به راحتی می توانید با توجه به سلایق افراد قهوه های مختلفی را دم کنید.

مشخصات دستگاه قهوه ساز Keurig K-Classic

ظرفیت: تک فنجانی

مخزن آب: 48 اونسی

ابعاد: 13.3 * 13 * 9.8

ویژگی ها: قابلیت دم کردن قهوه، چایی، شکلات داغ، نوشیدنی های ویژه، حالت خاموشی خودکار پس از 2 ساعت

دستگاه قهوه ساز Nespresso VertuoPlus

این دستگاه قابلیت درست کردن قهوه با توجه به خلق و خوی افراد را دارد. قهوه ساز Nespresso VertuoPlus ظرفیت کمی را ارائه می دهد و برای افراد مجرد یا خانواده های کم جمعیت بسیار مناسب است. این محصول Nespresso در رنگ های مشکی براق و مات، نقره ای و خاکستری تیره در دسترس کاربران قرار می گیرد.

مشخصات دستگاه قهوه ساز Nespresso VertuoPlus

ظرفیت: تک فنجانی

مخزن آب: 57.5 اونسی

ابعاد: 12.8 * 12.7 * 8.7

ویژگی ها: قابلیت دم کردن قهوه، اسپرسو و دیگر نوشیدنی ها، حالت خاموشی خودکار بعد از 9 دقیقه

دستگاه قهوه ساز Melitta Pour-Over

این دستگاه جزو قهوه سازهای ساده اما بسیار موثر است و از یک فیلتر بزرگ و مخزن بهره می برد. با توجه به مخزن بزرگی که دارد، مقدار قهوه زیادی در اختیارتان می گذارد و به عنوان قهوه ساز خوب و ارزان شناخته شده است.

مشخصات دستگاه قهوه ساز Melitta Pour-Over

ظرفیت: 10 فنجان

ابعاد: 9.5 * 7 * 6.25

ویژگی ها: استفاده آسان، ارزان قیمت

دستگاه قهوه ساز Oxo Good Grips Cold Brew

بهترین دستگاه قهوه سازی که قهوه سرد با کیفیت ارائه می دهد، دستگاه قهوه ساز Oxo Good Grips Cold Brew است. اگر طرفدار قهوه سرد و یکدست هستید با تهیه این دستگاه می توانید در کمترین زمان، قهوه مورد علاقه خود را درست کنید. همچنین با توجه به ابعاد کوچکی که دارد فضای زیادی از آشپزخانه را اشغال نمی کند.

مشخصات دستگاه قهوه ساز Oxo Good Grips Cold Brew

ظرفیت: 8 فنجان

ابعاد: 14.7 * 9.5 * 9.5

ویژگی ها: استفاده آسان، دارای درجه بندی بر روی مخزن آب

قهوه ساز چه مارکی خوبه؟

دستگاه های قهوه ساز بسیاری در بازار لوازم خانگی وجود دارند اما نکته مهمی که باید به آن توجه شود عملکرد آن ها است و اینکه قهوه ساز چه مارکی خوبه؟ کدام دستگاه بهترین قهوه را دم می کند؟ برای شما که از عطر خوش قهوه لذت می ‌برید یا به دنبال خرید قهوه‌ ساز هستید، با خواندن این مطلب می توانید خرید بهتری داشته باشد.

قهوه سازها انواع مختلفی دارند که هر فردی با توجه به نیاز و سلیقه ی خود به خرید آن ها می پردازد. از انواع قهوه سازها می توان به دستگاه موکاپات، فرنچ پرس، اسپرسوساز، قهوه ساز فیلتری یا قطره ای، قوری هاریو و تورکا یا جذوه اشاره کرد. هرکدام از این قهوه سازها در مارک های متفاوتی روانه بازار شده اند. در پاسخ به این سوال که قهوه ساز چه مارکی خوبه؟ می توان گفت که برندهای دستگاه های قهوه ساز یاد شده جزو بهترین قهوه سازهای 2020 به شمار می روند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟