تلویزیون های بزرگ و لوازم خانگی کوچک
اخبار لوازم خانگی

افزایش تقاضای تلویزیون های بزرگ در ایام کرونایی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نزدیک به 5 ماه است که شیوع ویروس کرونا جهان را درگیر خود کرده و با توجه به ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نزدیک به 5 ماه است که شیوع ویروس کرونا جهان را درگیر خود کرده و با توجه به محدودیت های کرونایی در کشورهای مختلف رفت و آمدها کمتر شده است. همین موضوع باعث شده تا بسیاری از افراد به خریدهای آنلاین بپردازند و در قرنطینه خانگی از شیوع بیشتر این بیماری منحوس جلوگیری کنند. با توجه به شرایط موجود تقاضا در تلویزیون های بزرگ و لوازم خانگی کوچک با افزایش چشمگیری روبرو شده است.

بسیاری از فروشندگان لوازم خانگی اعلام کرده اند که فروش تلویزیون های بزرگ و لوازم خانگی کوچک افزایش یافته است و به عبارتی این دسته از لوازم خانگی در صدر لیست فروش محصولات در بازار لوازم خانگی قرار دارند.

تلویزیون

یکی از فروشندگان لوازم خانگی در خصوص شیوع ویروس کرونا گفت: با توجه به شیوع این بیماری و محدودیت های ایجاد شده، ما امیدی برای فروش محصولات خود نداشتیم ولی با وجود قرنطینه و نیاز مردم برای سرگرم شدن در خانه تلویزیون های بزرگ و لوازم خانگی کوچک با فروش چشمگیری روبرو شد که بسیاری از ما فروشندگان بابت این موضوع خوشحال هستیم.

بیشتر بخوانید:

ویروس کرونا شرکت‌های کره‌ای را در اکثر کشورها تعطیل کرد

وی ادامه داد: البته فروش آنلاین محصولات تاثیر بسزایی در این موضوع داشته است. ما در ماه ژوئن تقاضای کمتری برای لوازم خانگی داشتیم ولی در ماه جاری برای تلویزیون ها در اندازه های مختلف و سیستم های صوتی عرضه و تقاضای بالایی داریم.

فروش تلویزیون های اولد و کیولد در اندازه های بزرگ هنوز هم با تقاضای چشمگیری روبرو بوده و همچنان مشتریان و مصرف کنندگان زیادی را به سمت خود جذب کرده است.

تلویزیون های سامسونگ

استفاده از لوازم خانگی با شیوع ویروس کرونا  افزایش پیدا کرده و  تغییر روند مصرف لوازم خانگی یکی از تحولات اخیر در زندگی افراد تلقی می شود. همانطور که می دانید با شیوع ویروس کرونا، جهان درگیر مقابله با آن بوده و این ویروس با آمدنش تغییرات زیادی در روند زندگی افراد به وجود آورده است.

تغییر در روند مصرف لوازم خانگی یکی از این تحولات ویروس کرونا بوده و منظور از تغییر روند مصرف لوازم خانگی همان افزایش استفاده از لوازم خانگی است. همین روند منجر به افزایش فروش لوازم خانگی در کره جنوبی شده است و به گفته یک مقام مسئول فروش لوازم خانگی در کره جنوبی، فروش ماشین های ظرفشویی و خشک کن لباس در ماه مارس و آوریل به نسبت سال گذشته 36 برابر شده است.

در همین رابطه بخوانید:

افزایش تقاضای لوازم خانگی سامسونگ در روزهای قرنطینه

شیوع کووید-19 منجر به تغییر روند مصرف لوازم خانگی شده است و طبق گزارش موجود در لیست فروش لوازم خانگی در کره جنوبی، فروش ماشین های ظرفشویی و خشک کن لباس از سکوی 40 به 18 رسیده اند. این لیست نشان دهنده ی محبوبیت این محصولات خانگی در میان کاربران، مصرف کنندگان و مشتریان کره جنوبی است. با توجه به روز های قرنطینه و حضور مردم در خانه، فروش لوازم آشپزخانه مانند اجاق گاز و اجاق برقی به ترتیب رشد 28 و 3 درصدی را داشته است.

لوازم خانگی کوچک

گفتنی است که فروش لوازم خانگی سامسونگ و ال جی با افزایش تقاضا روبرو بوده که منجر به راه اندازی وب سایت هایی مجزا جهت پیش فروش و ثبت سفارشات این دو غول فناوری شده اند.

بیشتر بخوانید:

استفاده از لوازم خانگی با شیوع کرونا افزایش یافت

طبق گفته های شرکت لوازم خانگی سامسونگ، سفارشات به صورت آنلاین ثبت و دریافت می شوند و با توجه به فروشگاه لوازم خانگی نزدیک به محل سکونت مشتریان، سفارشات آن ها ارسال می گردد.

بیش از یک ماه است که فروشگاه ها و مغازه های لوازم خانگی ال جی و سامسونگ به دلیل شیوع ویروس کرونا بسته هستند و از فروش حضوری لوازم خانگی خودداری می کنند.

لوازم خانگی

از جمله لوازم خانگی که در این ایام با افزایش چشمگیری روبرو شده اند، می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

فروش تصفیه آب با رشد 35 درصدی روبرو شده و این در حالی است که فروش یخچال فریزرها و یخچال های کیمچی هرکدام به ترتیب 25 درصد و 8 درصد را داشته اند؛ همچنین جاروبرقی استیک شاهد فروش 37 درصدی در سال بوده است.

رشد فروش دستگاه های الکتریکی مربوط به مدارس و دانشگاه ها به دلیل آنلاین بودن کلاس ها نیز قابل توجه بوده است.

لپ تاپ

لپ تاپ ها شاهد رشد فروش 40 درصدی نسبت به سال گذشته بوده اند و باقی لوازم الکتریکی در مدت مشابه با لپ تاپ ها با افزایش فروش روبرو بوده اند. که در این میان فروش کیبورد ها و موس ها 50 درصد افزایش یافت و دستگاه های پرینت نیز 35 درصد افزایش داشته اند.

خرید کنسول بازی نیز در سال گذشته 143 درصد رشد داشته در حالی که این میزان برای بازی های رایانه ای 16 درصد بوده است. با توجه به این که بیشتر افراد وقت خود را در خانه می گذرانند تا از شیوع کووید 19 جلوگیری کنند، فروش لوازم زیبایی و بهداشتی با توجه به کاهش یافت. فروش سشوار نسبت به 18 سال گذشته 23 درصد کاهش را تجربه کرده و این در حالیست که فروش موزر برقی از 27 به 25 درصد سقوط کرده است.

جالب است بدانید:

فروش لوازم خانگی در چین افزایشی شد

نکته ی جالب و قابل توجه در روز های قرنطینه، فروش لوازم خانگی برای کاربران، مصرف کنندگان و مشتریان با توجه به روزهای قرنطینه با افزایش روبرو بوده است و فروشندگان جهت رضایت مشتریان و کاربران خود برای محصولات و لوازم خانگی خود تخفیف گذاشته اند.

به گفته یکی از فروشگاه های آنلاین لوازم خانگی؛ تخفیف لوازم خانگی تا 27 ماه مه در تمامی فروشگاه های آنلاین ادامه دارد، پس مشتریان و مصرف کنندگان کشور کره جنوبی با خیالی آسوده به خرید لوازم خانگی خود بپردازند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟