گلدان هوشمند کلیک اند گرو
خانه هوشمند

گلدان هوشمند کلیک اند گرو و تجربه باغبانی لذت بخش

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، باغبانی و گل کاری از جمله اموری است که به صبر و زمان زیادی نیاز دارد. این ...

بهنام وحیدی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، باغبانی و گل کاری از جمله اموری است که به صبر و زمان زیادی نیاز دارد. این روزها اغلب مردم به دلیل کارهای روزمره، وقت کافی برای پرورش گیاه ندارند و یا به دلیل گسترش زندگی آپارتمان نشینی و عدم وجود حیاط و یا تراس فضای کافی برای پرورش گیاهان نیست. پیشرفت علم و نوآوری در هر زمینه ای چشم گیر شده و طراحان و تولیدکنندگان لوازم خانگی برای ایجاد زندگی هوشمند و راحت تر، ایده های زیادی را به واقعیت تبدیل کرده اند. یکی از این ایده ها که در سال های گذشته شاید کمتر کسی به ذهنش رسیده باشد، گلدان هوشمند است. به وسیله گلدان هوشمند می توان در فضای محدود و حداقل زمان ممکن گل، گیاه، میوه و سبزیجات را پرورش داد. به همین منظور در این متن به معرفی گلدان هوشمند کلیک اند گرو Click and Grow می پردازیم.

با گلدان هوشمند کلیک اند گرو، کاشت و پروراندن دانه های میوه، گل و سبزیجات مانند گذشته سخت و دشوار نیست و به راحتی می توان در خانه، باغچه کوچکی را پرورش داد و نگرانی بابت محل زندگی و شرایط طبیعی گیاه وجود ندارد.

گلدان هوشمند کلیک اند گرو

در واقع این گلدان به دنبال فراهم سازی شرایط بهینه برای گیاهان است و منظور از شرایط بهینه، نور کافی و آب و خاک مناسب است که با گلدان هوشمند کلیک اند گرو Click and Grow تمام فاکتور های مورد نیاز گیاه تامین می شود. اما این فراهم سازی تنها مختص به زمان حضور شما در منزل نیست. امکان مراقبت از راه دور این گلدان هوشمند توسط برنامه Click and Grow فراهم شده است و با خیالی آسوده می توان به سفر رفت و از راه دور گیاه خود را کنترل کنید.

این گلدان در دو اندازه متفاوت طراحی شده و هر دو اندازه برای فضاهای کوچک در خانه مناسب است. اندازه کوچک تر این گلدان هوشمند برای رشد سه نوع گیاه کاربرد داشته و گلدان بزرگ تر توانایی رشد 9 گیاه را دارد.

گلدان هوشمند کلیک اند گرو

محل رشد هر یک از گیاهان مجزاء از هم بوده که  Plant Pods نام دارد، در هر کدام از Plant Pots ها فقط یک گیاه مشخص رشد می کند و تنها مخصوص همان گیاه است اما تنوع زیاد در Plant Pods ها که بیشتر از 50 نوع گیاه است، سبب شده تا بتوانید به راحتی هر گیاهی که می خواهید را انتخاب کنید و محدودیت نداشته باشید.

در همین رابطه بیشتر بدانید:

ساخت بن سای هوشمند توسط شرکت ژاپنی TDK

در خاک Plant Pods دانه از قبل کاشته شده و این قسمت از گلدان بازیافت پذیر است که می توانید به راحتی در حفره مورد نظر خود قرار داده و اجازه دهید گیاهان رشد کنند. همچنین می توانید از خوردن میوه و سبزیجات خانگی در تمام فصل های سال لذت ببرید.

در قسمت داخلی هر Plant Pod یک نوع خاک ویژه به اسم Smart Soil وجود دارد که از خاک، بذر و مواد مغذی تشکیل شده است و برخلاف خاک های معمولی، ساختار نانو دارد که آب در سراسر خاک نفوذ کرده و در نتیجه ریشه گیاه در هر زمان آب مورد نیاز خود را تامین می کند.

گلدان هوشمند کلیک اند گرو

PH، رطوبت و مواد مغذی توسط این خاک حفظ می شود و از ویژگی های قابل توجه Smart Soil می توان به طبیعی بودن و عدم نیاز به هورمون، آفت کش، سم و یا هرگونه مواد مضری اشاره کرد.

لامپ های ال ای دی کوچکی در قسمت بالای گلدان هوشمند کلیک اند گرو  قرار گرفته است که نور لازم را برای گیاه تامین می کند. این لامپ های 8 واتی انرژی لازم برای رشد گیاه را ارائه می دهد و به ازاء هر 16 ساعت کار باید 8 ساعت خاموش باشند.

گلدان هوشمند کلیک اند گرو

گلدان هوشمند کلیک اند گرو Click and Grow دارای یک مخزن آب 1.2 لیتری بوده که قادر به آبیاری کافی گیاه و نگه داشتن شرایط ایده آل به مدت سه هفته است. همچنین یک شاخص اندازه گیری آب وجود دارد که به شما اجازه می دهد از زمان اضافه کردن آب بیشتر به مخزن مطلع شوید. این قابلیت باعث شده تا کسانی که به رشد و پرورش گیاه علاقه مند هستند بتوانند به آسانی از گل و گیاهان خود مراقبت کنند.

گلدان هوشمند کلیک اند گرو

در روش های قدیمی رسیدگی و نگهداری از گل و گیاهان برای رسیدن به نتیجه رضایتمند نیاز به تجربه و تلاش بیشتری داشت و پیش از این، افراد کم تجربه و پر مشغله نمی توانستند از گیاهان رسیدگی کنند. گلدان هوشمند کلیک اند گرو از اجزاء متفاوتی تشکیل شده که این اجزاء با کار در کنارهم، به فراهم آوردن شرایط مناسب گیاه کمک می کنند و همچنین باعث سهولت استفاده از این گلدان شده و زمانی که برای پروش گیاهان در نظر گرفته می شود را به حداقل می رساند.

همه کارهای گلدان هوشمند کلیک اند گرو بطور خودکار و اتوماتیک انجام می شود و تنها کاری که شما باید انجام دهید، اضافه کردن کپسول ها و آب به دستگاه و همچنین تنظیم لامپ های ال ای دی است.

گلدان هوشمند کلیک اند گرو

علاوه بر تمام این قابلیت ها، می توان در خانه به راحتی به میوه و سبزیجات تازه دسترسی داشت. همچنین کنترل شرایط  به وسیله یک روش خلاقانه باعث کاهش ضرر و آسیب به گیاهان می شود.

براساس نظر سنجی انجام شده، درصد بالایی از کاربران از خرید این گلدان هوشمند راضی بودند و بیشتر افراد تحت تاثیر کیفیت و کارکرد عالی این گلدان قرار گرفته اند.

گلدان هوشمند کلیک اند گرو ظاهری بسیار شیک و مدرن دارد و این ظاهر باعث شده تا در هر نقطه از خانه زیبایی خاصی داشته باشد و در واقع خریداران جذب سادگی و زیبایی آن شده اند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟