دستگاه تصفیه هوا PuriCare ال جی
اخبار لوازم خانگی

دستگاه تصفیه هوا PuriCare ال جی و لذت تنفس هوای پاک

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ال جی یک شرکت تولید کننده لوازم خانگی پر آوازه و معتبر است که در اکثر نقاط ...

بهنام وحیدی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ال جی یک شرکت تولید کننده لوازم خانگی پر آوازه و معتبر است که در اکثر نقاط جهان خریداران زیادی دارد. این شرکت کره ای همیشه سعی داشته تا لوازم و محصولاتی با کیفیت را روانه بازارکند. یکی از این محصولات جدید و کابردی ال جی دستگاه تصفیه هوا PuriCare است.

علاوه بر ال جی برند های دیگری مانند شیائومی، سامسونگ و پاناسونیک دستگاه های تصفیه هوا ساخته اند اما شرکت ال جی در سال های اخیر چندین دستگاه تصفیه هوای با کیفیت و پیشرفته را تولید و در بازار عرضه کرده است. دستگاه تصفیه هوا PuriCare به عنوان جدید ترین مدل آن شناخته می شود.

همه افراد ممکن است برای سلامتی و امنیت خانواده خود هرکاری که در توانشان باشد را انجام دهند، یکی از اهداف این محصول تبدیل هوای آلوده به هوای قابل تنفس برای همه اعضای خانواده است. شهر نشینی و هوای آلوده شهرهای بزرگ باعث شده است بیشتر مردم دچار مشکل شوند و این موضوع منجر به بروز بیماری های تنفسی برای برخی از مردم شهر نشین شده است. در همین راستا دستگاه تصفیه هوا PuriCare ال جی برای تنفس بهتر طراحی شده است.

دستگاه تصفیه هوا PuriCare ال جی

گرد و غبار روی وسایل خانه و استفاده مداوم از وسایل ضدعفونی کننده بر روی هوای خانه تاثیر منفی می گذارد اما با استفاده از دستگاه تصفیه هوا PuriCare بوی سیگار و تمام آلودگی های موجود در هوای خانه از بین می رود و هوای مطبوعی برای همه خانواده به وجود می آید.

هنگامی که رطوبت در محیط خانه افزایش پیدا می کند، امکان کپک زدن و ورود حشرات به خانه زیاد می شود اما دستگاه تصفیه هوای ال جی  این مشکل را حل کرده است. این دستگاه رطوبت اضافی و آلودگی را از بین می برد و امکان تنفس هوای پاک را فراهم می کند.

در همین رابطه بیشتر بخوانید:

معرفی دستگاه ضدعفونی کننده هوا برای مقابله با کرونا+قیمت

هر انسان سالانه میلیون ها بار نفس می کشد و تنفس هوای تمیز نقش بسیار مهمی در حیات انسان دارد. با LG PuriCare می توان %90 از آلاینده های موجود در هوا را حذف کرد و به وسیله تصفیه کننده 360 درجه و فیلتر هپا، %99.97 از ذرات را به دام انداخت که این قابلیت باعث می شود کیفیت هوا بالا رود.

دستگاه تصفیه هوا PuriCare ال جی

بعد از تست های انجام شده توسط آزمایشگاه های معتبر ال جی، این دستگاه مورد تایید بنیاد آسم و آلرژی آمریکا بوده و به این معنا است که از نظر علمی این محصول از هر 5 فرد مبتلا به آسم برای یک نفر مناسب است.

سیستم تصفیه کننده 360 درجه این قابلیت را به شما می دهد که هوای تمیز را در هر قسمت از خانه داشته باشید و دستگاه را در هر جای خانه، با سلیقه خود قرار دهید. ویژگی دیگر این دستگاه، وجود سیستم تقویت کننده است که هوای تمیز را تا شعاع 7.5 متری پخش می کند و تمام گرد و خاک هایی که در شعاع 1.5 متری قرار دارد را به خود جذب می کند.

دستگاه تصفیه هوا PuriCare ال جی

گفتنی است که سیستم 360 درجه ای دستگاه تصفیه هوا PuriCare ال جی دارای 6 مرحله فیلترینگ است، همین امر باعث شده تا تمام آلاینده ها و ذرات مضر هوا را جذب کرده و هوای منزل را به طور کامل تهویه کند.

یکی از دیگر امکانات این محصول، سیستم هوشمند کد گذاری شده با رنگ است. این نشانگر کیفیت هوا  را به وسیله رنگ نمایش می دهد.

بیشتر بخوانید:

آنباکسینگ تصفیه هوای جی پلاس مدل GAP-J450I

دستگاه تصفیه هوا PuriCare ال جی به گونه ای طراحی شده که در هنگام کار کردن کمترین صدا را داشته باشد و کمتر کسی متوجه حضور آن شود و بالاترین میزان صدای آن همانند زمزمه، آرام است. حالت Auto \ Smart  تعیین کننده کیفیت هوا است و فن را مطابق با کمترین صدا ممکن تنظیم می کند.

دستگاه تصفیه هوا PuriCare ال جی

از ویژگی های دیگر این محصول می توان به سیستم مراقبت از کودک، قابلیت شستشو فیلتر و قابلیت LG ThinQ اشاره کرد که با استفاده از LG ThinQ می توانید در هرجا که هستید کنترل دستگاه را به راحتی در دست داشته باشید.

حال با توجه به شیوع ویروس کرونا و اخبار منتشر شده توسط سازمان بهداشت جهانی، این سوال پیش می آید که آیا دستگاه های تصفیه کننده هوا می توانند از شما در برابر ویروس کرونا محافظت کنند؟

دستگاه تصفیه هوا PuriCare ال جی

تا به امروز ویروس کرونا رویکرد های متفاوتی داشته و زندگی بشر را با مشکل مواجه کرده است. اخیرا سازمان بهداشت جهانی مدعی شده که ویروس کرونا از طریق هوا نیز منتقل می شود. این خبر نگرانی ها را چند برابر کرده است. همانطور که گفته شد یکی از اهداف دستگاه تصفیه هوا ال جی PuriCare ایجاد هوایی تمیز و مطبوع برای خانه و خانواده است. به همین منظور به بررسی عملکرد این دستگاه تصفیه هوا در برابر ویروس کرونا می پردازیم.

دستگاه تصفیه هوا PuriCare ال جی

تکنولوژی دستگاه تصفیه هوا به طوری است که ذرات ریز و عوامل بیماری زا را بین می برد و هوای تمیز را پخش می کند. در LG PuriCare، فیلتر HEPA نمی تواند ذرات بسیار ریز همانند ویروس را بگیرد و یا در صورت گرفتن، توانایی از بین بردن آن را ندارد.

اما فیلتر PECO عملکرد متفاوتی داشته و قابلیت جذب ذرات فوق العاده کوچک از هوا را دارد. طبق گفته های ماریا اسنل، معاون مدیر برنامه پرستاری دکتر آنلاین در دانشگاه مریویل ” فیلتر PECO می تواند ویروس را از هوا حذف کند اما با توجه به این که ویروس کرونا بر روی سطوح زنده می ماند، احتمال این امر را پایین می آورد”. برخی از دانشمندان و محققان همچنان در حال تحقیق درباره این موضوع هستند ولی همچنان به نتیجه نهایی نرسیده اند اما بر این باورند که دستگاه تصفیه هوا برای محافظت در برابر ویروس کرونا بی تاثیر نیست.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟