ارزان ترین یخچال فریزر های امرسان
اخبار لوازم خانگی

ارزان ترین یخچال فریزر های امرسان در بازار+جدول

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت امرسان ازبزرگ ترین تولیدکنندگان لوازم خانگی داخلی است که در سال 1360 ...

بهنام وحیدی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت امرسان ازبزرگ ترین تولیدکنندگان لوازم خانگی داخلی است که در سال 1360 تاسیس شد و از همان سال ها با تولید لوازم خانگی با کیفیت و ارزان قیمت، طرفداران زیادی پیدا کرد و با انگیزه بیشتری به تولید خود ادامه داد. یخچال های امرسان جزو اولین محصولات تولید شده توسط این برند است که امروزه با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته، یخچال های قدیمی امرسان وارد دنیای جدیدی از صنعت شده اند و خود را برای رقابت با محصولات موجود در بازار جهان آماده کرده است. طی چندین سال متوالی یخچال های امرسان از پرفروش ترین و پرطرفدارترین یخچال های بازار بوده که در این بخش قصد داریم به معرفی ارزان ترین یخچال فریزر های امرسان بپردازیم.

دیدن این ویدیو را از دست ندهید:

بازدید اعضای سازمان ملل متحد و نماینده یونیدو از کارخانه امرسان+ویدیو

امرسان تلاش می کند تا محصولات خود را مطابق با سلیقه مشتریان طراحی و تولید می کنند. یخچال کلاسیک امرسان  از جدید ترین محصولات این شرکت است که مورد توجه بسیاری از مخاطبان قرار گرفته است. برند امرسان، برند معتبر ایرانی جهت آرامش خاطر مشتری تمام محصولات خود را با 36 ماه گارانتی عرضه می نماید. در مطلب ارزان ترین یخچال فریزر های امرسان با قابلیت و کارکرد آن ها بیشتر آشنا می شوید.

یخچال فریزر بالا پایین امرسان مدل TFH17T

ارزان ترین یخچال فریزر امرسان TFH17T

یخچال فریزر بالا پایین امرسان مدل TFH17T از محصولات با کیفیت و کم مصرف با نمودار مصرف انرژی A برند امرسان بوده و در دو گنجایش 17 و 18 فوت تولید می شود.

یخچال فریزر بالا پایین امرسان مدل TFH17T دارای 7 درجه سرمایشی قابل تنظیم است که برای هر خوراکی و مواد غذایی می تواند مناسب باشد. همچنین در محفظه ی یخچال 4 طبقه و 5 قفسه روی درب یخچال قرار دارد و جنس هر طبقه از شیشه نشکن است.

بیشتر بخوانید:

مدیرعامل امرسان در ویدیو کنفرانس با رهبر معظم انقلاب چه گفت؟

فریزر در قسمت بالا یخچال قرار گرفته و برای انجماد مواد غذایی مانند گوشت، ماهی، سبزیجات و همچنین نگهداری مواد غذایی برای مدت طولانی مناسب است. محفظه ی فریزر دارای 3 طبقه داخلی بوده و یک شلف بیرونی روی درب در نظر گرفته شده است.این یخچال طراحی ساده و مدرنی دارد و تنها در دو رنگ سفید و طوسی به فروش می رسد.

با توجه به اینکه شرکت امرسان همواره تولید یخچال های با کیفیت را در اولویت خود قرار داده است و یخچال های خود را با ارزان ترین قیمت ممکن به فروش می رساند. یخچال فریزر بالا پایین امرسان مدل TFH17T از نظر کیفیت، طراحی، انرژی مصرفی و قیمت یک گزینه ایده آل محسوب می شود و از ارزان ترین یخچال فریزر های امرسان به شمار می آید.

 يخچال فريزر کلاسیک امرسان مدل TF16T329CLA  

 يخچال فريزر کلاسیک امرسان مدل TF16T329CLA

 يخچال فريزر کلاسیک امرسان مدل TF16T329CLA  جزو جذاب ترین یخچال های موجود در بازار ایران است که طرفداران زیادی پیدا کرده است.

یخچال کلاسیک امرسان از سری یخچال TFH14T بوده که نسخه کوچک تر مدل TFH17T است. این موضوع به این معناست که یخچال کلاسیک امرسان از نظر کارایی و امکانات تفاوتی با این سری از یخچال ها ندارد. تنها تفاوتی که چشمگیر است، رده مصرف انرژی A++ و ظاهر بسیار جذاب یخچال های کلاسیک است. حجم این یخچال 293 لیتر بوده که مناسب برای خانواده های کم جمعیت بوده است.

 يخچال فريزر کلاسیک امرسان مدل TF16T329CLA  در رنگ های شاد و جذاب آبی، زرد، قرمز، صورتی و مشکی طراحی شده که ظاهری بسیار جذاب به خانه می بخشد.

یخچال فریزر الگانت امرسان مدل TFH17/EL

یخچال فریزر الگانت امرسان مدل TFH17/EL

 یخچال فریزر 17 فوت الگانت امرسان مدل TFH17/EL امکانات مشابهی با مدل TFH17T دارد و تنها از نظر جنس و نوع درب متفاوت هستند. درب مدل TFH17/EL از جنس شیشه بوده که در برابر ضربه مقاوم تر است اما فقط در رنگ مشکی عرضه می شود و در صورت خرید از فروشگاه اینترنتی از 36 ماه گارانتی برخوردار می شوید.

در همین رابطه بیشتر بخوانید:

بهترین یخچال فریزر ایرانی در بازار لوازم خانگی

یخچال امرسان مدل RH15D

یخچال امرسان مدل RH15D

یخچال امرسان مدل RH15D از سری یخچال های کم مصرف و به صرفه امرسان بوده که 15 فوتی است. به دلیل فضای زیاد در داخل محفظه و مصرف انرژی A در میان پرکاربرد ترین یخچال های امرسان قرار گرفته است.

یخچال امرسان مدل RH15D با گنجایش 15 فوتی در دو رنگ طوسی و سفید تولید شده است و نمایشگر دیجیتال روی درب که به قفل کودک مجهز شده از ویژگی های بارز این یخچال است که به وسیله آن می توان دما را تنظیم کرد. این مدل در صورت باز ماندن درب، هشدار می دهد.

امکانات مهمی مانند سیستم خنک کننده بدون برفک، عیب یاب هوشمند، سیستم گردش هوا اجباری و فناوری انجماد سریع باعث شده این یخچال با دیگر یخچال های امرسان تفاوت داشته باشد.

درضمن این یخچال به همراه فریزر مدل FH15D/TP تولید شده است که می توان به راحتی از یک یخچال فریزر دوقلو بهرمند شد.

با در نظر گرفتن اهداف امرسان و تمام قابلیت های کاربردی، بدیهی است که مدل  RH15D در لیست در ارزان ترین یخچال فریزر های امرسان باشد.

فریزر امرسان مدل FN15D/TP

فریزر امرسان مدل FN15D/TP

فریزر امرسان مدل FN15D/TP همتای یخچال نام برده شده در متن بالا است. این فریزر 15 فوتی تنها در رنگ سفید به فروش می رسد. همچنین این فریزر دارای 7 کشو بوده و فضای زیادی را برای نگهداری و انجماد مواد غذایی در اختیارتان قرار می دهد. سیستم خنک کننده بدون برفک، سیستم انجماد سریع، گردش هوای اجباری و فناوری عیب یابی هوشمند از قابلیت های اصلی این فریزر به شمار می رود.

اگر به دنبال یک یخچال فریزر خوب ایرانی با نازل ترین قیمت هستید، پیشنهاد ما یخچال و فریزر FN15D & RN15D است.

يخچال فريزر بالا پایین امرسان مدل BFN20D-M/TP

يخچال فريزر بالا پایین امرسان مدل BFN20D-M/TP

يخچال فريزر بالا پایین امرسان مدل BFN20D-M/TP از مجهزترین یخچال فریزهای 20 فوت بدون برفک امرسان بوده که از یخساز نیز برخوردار است. همچنین نمایشگر دیجیتال و آبسرد کن پیشرفته این یخچال از قفل کودک بهرمند شده است.

در یخچال های قدیمی سیستم های خنک کننده همراه با برفک بوده که مشکلات زیادی را به همراه داشته است اما يخچال فريزر بالا پایین امرسان مدل BFN20D-M/TP دارای خنک کننده بدون برفک است و این امکان را می دهد که  در سریع ترین زمان ممکن دمای موادغذایی را پایین بیاورد و از فاسد شدن آن جلوگیری کند. یخچال امرسان در رده A مصرف انرژی قرار دارد که حاکی از مصرف برق بسیار پایین است. محفظه داخل یخچال و فریزر امرسان با شیشه های نشکن طبقه بندی شده تا به توان به راحتی مواد غذایی را در داخل آن نگهداری کرد.

علاوه بر این تجهیزات، يخچال فريزر بالا پایین امرسان مدل BFN20D-M/TP از سیستم عیب یاب هوشمند، سیستم گردش هوا از چند بخش و سیستم هوشمند کاهش مصرف انرژی بهره می برد. طراحان امرسان با توانایی های هوشمندانه خود ظاهری مدرن به این یخچال بخشیده اند. همچنین صفحه دیجیتال و آبسرد کن روی درب جلوه زیبایی به یخچال داده است.

يخچال فريزر بالا پایین امرسان مدل BFN22D -M/TP

يخچال فريزر بالا پایین امرسان مدل BFN20D-M/TP

يخچال فريزر بالا پایین امرسان مدل BFN22D -M/TP نسخه بزرگ تر BFN20D-M/TP بوده و گنجایش مفید این یخچال 350 لیتر است که حجم وسیعی از خوراکی و نوشیدنی را در خود جای می دهد.

یخچال فریزر امرسان مدل BFN22D-M/TP از نظرعملکرد و طراحی ظاهری هیچ تفاوتی با نسخه کوچک تر خود نداشته و هر دو محصول از کیفیت مشابهی برخوردارند. بدنه این یخچال ها از ورقه های فولاد ساخته شده و همانطور که گفته شد ظاهر شیک و پیشرفته شان باعث شده که با هر نوع دکوراسیون آشپزخانه ای مطابقت داشته باشد. این محصول در دو رنگ طوسی و سفید تولید می شود.

ارزان ترین یخچال فریزر های امرسان

با درنظر گرفتن فضای بزرگ محفظه ها و تمام قابلیت های مفیدی که این یخچال برخودار است، شرکت امرسان این یخچال را با قیمت بسیار مناسبی به فروش می رساند به طوری که این محصول در لیست ارزان ترین یخچال های امرسان قرار گرفته است.

يخچال فريزر بالا پایین امرسان مدل BFN27D

يخچال فريزر بالا پایین امرسان مدل BFN27D

اگر به دنبال یک یخچال فریزر بالا پایین با گنجایش بالا می گردید، بهترین گزینه يخچال فريزر بالا پایین امرسان مدل BFN27D است زیرا این یخچال در لیست مدل های BFN20D-M/TP قرار می گیرد اما با این تفاوت که مدل BFN27D حجم بیشتری از خوراکی و مواد غذایی را در خود جای می دهد. در واقع می توان گفت بزرگترین نسخه مدل BFN20D بوده که روانه بازار شده است اما تنها رنگ سفید این یخچال در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

يخچال فريزر گلد تاچ C الگانت مشکي SMART FRIDGE

يخچال فريزر گلد تاچ C الگانت مشکي SMART FRIDGE

يخچال فريزر 22 فوت گلد تاچ C الگانت مشکي SMART FRIDGE از زیباترین یخچال های شرکت امرسان به شمار می آید.

این یخچال همانند بسیاری از یخچال های امرسان کیفیت بسیار بالایی دارد و به سیستم های پیشرفته مانند سیستم انجماد سریع برای تولید یخ، عیب یاب هوشمند، فناوری جریان اجباری هوای یخچال و گردش هوا در چند جهت مجهز شده است.

حدود %75 از حجم فضا در اختیار یخچال قرار دارد و محفظه یخچال به پنج قسمت تقسیم بندی شده که در طبقه پایین برای نگهداری میوه و سبزیجات دو کشو قرار داده اند و محفظه فریزر دارای 4 کشو و یک سینی نگهدارنده یخ است.

از يخچال فريزر گلد تاچ C الگانت مشکي SMART FRIDGE می توان به عنوان یخچال خانواده های کم جمعیت و زوج های جوان یاد کرد. زیرا با تمام قابلیت هایی که دارد با قیمتی ارزان و معقول در بازار عرضه می شود.

بیشتر بخوانید:

هوشمند ایرانی در یک قدمی بازار/هرآنچه که باید از یخجیتال امرسان بدانید+ویدیو

 یخچال فریزر دوقلو دیاموند Diamond

یخچال فریزر دوقلو دیاموند Diamond

یخچال فریزر دوقلو دیاموند Diamond از جدیدترین یخچال های دوقلو امرسان با حجم 20 فوت است. قسمت یخچال دارای 7 طبقه در داخل و 4 شلف روی درب بوده و از آبسردکن برخوردار است. همچنین جنس جداکننده طبقات از شیشه های نشکن بوده و مقاومت بالایی دارد.

بخش یخچال دیاموند با حجم 384 لیتر و بخش فریزر با 212 لیتر تولید می شود. همین امر باعث شده تا یخچال فریزر دوقلو دیاموند Diamond مورد توجه خانواده های پرجمعیت قرار بگیرد و در فروش این محصول تاثیر بسزایی داشته باشد.

مهم ترین قابلیت های یخچال فریزر دوقلو دیاموند Diamond سیستم ضد برفک در فریزر، گردش هوا در هر کشوی فریزر بطور اختصاصی و فناوری کاهش دهنده مصرف انرژی است. فناوری کاهش دهنده مصرف انرژی باعث شده تا این محصول گرید انرژی A  را به خود اختصاص دهد. علاوه بر موارد ذکر شده،  آلارم درب، قفل کودک صفحه دیجیتال و پایه های قابل تنظیم نیز جزو ویژگی های یخچال فریزر دوقلو دیاموند Diamond امرسان به شمار می رود.

حال نگاهی به قیمت یخچال فریزرهای معرفی شده امرسان می اندازیم.

 

قیمت یخچال فریزر های امرسان که در متن فوق معرفی شد، در تاریخ 99/04/28 بروزرسانی شده است.

 

نوعمدلرنگقیمت
1یخچال فریزر بالا پایینTFH17Tسفید و طوسی4,132,000 تومان
2یخچال فریزر بالا پایینTFH17/ELمشکی4,799,000 تومان
3یخچال فریزر بالا پایینTFH18Tسفید4,907,000 تومان
4یخچالRH15Dسفید و طوسی4,800,000 تومان
5فریزرFH15Dسفید5,655,000 تومان
6دوقلوFN15D & RH15Dسفید10,455,000 تومان
7یخچال فریزر بالا پایینBFN20Dسفید و نقره ای5,457,000تومان
8یخچال فریزر بالا پایینBFN22Dسفید و نقره ای6,075,000 تومان
9یخچال فریزر بالا پایینBFN27Dسفید9,162,000 تومان
10یخچال فریزر بالا پایینBFN22D/EL

( گلد تاچ C الگانت)

مشکی6,865,000 تومان
11دوقلودیاموند Diamondسفید13,499,000 تومان
12یخچال فریزر بالا پایینکلاسیکآبی، زرد، قرمز، صورتی، مشکی6,207,000 تومان

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟