فروش لوازم خانگی BSH
اخبار لوازم خانگی

رشد فروش لوازم خانگی BSH در بازار هند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فروش لوازم خانگی BSH در بازار هند با افزایش چشمگیری روبرو شده و تقاضا برای ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فروش لوازم خانگی BSH در بازار هند با افزایش چشمگیری روبرو شده و تقاضا برای خرید محصولاتی مانند ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی از سوی مشتریان افزایش پیدا کرده است.

شیوع ویروس کرونا طی چند ماه گذشته مردم را مجبور کرده تا در خانه بمانند و مشغول به دور کاری شوند و همین موضوع باعث شده تا ضربه مهلکی به اقتصاد و بازار کار مردم وارد شود. با وجود این شرایط فروش لوازم خانگی BSH در بازار هند افزایش یافت.

بیشتر بخوانید:

بهترین ظرفشویی بوش در بازار ایران و جهان+مشخصات

یک مقام مسئول در این شرکت تولید کننده لوازم خانگی اعلام کرد: با تعطیل شدن کارخانجات و خاموشی دستگاه های سازنده لوازم خانگی، تقاضا برای خرید ماشین های ظرفشویی دوبرابر شد. همچنین شاهد فروش 2 برابری خشک کن ها بوده ایم. به نظر می رسد با توجه به شرایط موجود و شیوع این ویروس، مردم برای رعایت بهداشت و حفظ پاکیزگی به دنبال این دسته از لوازم خانگی هستند.

لوازم خانگی BSH

مدیرعامل شرکت لوازم خانگی BSH اظهار کرد: ” از زمانی که ویروس کرونا شیوع پیدا کرده است و کارخانه هایمان بسته شده اند ما شاهد افزایش فروش 2 برابری در ماشین های ظرفشویی بوده ایم و انتظار داریم این روند افزایش یابد و نکته جالب توجه این است که ما در این دوران 2 برابر بیشتر از سال گذشته رشد کرده ایم.”

گفتنی است این شرکت تنها شرکتی نیست که با افزایش فروش محصولات خود روبرو شده و اخیرا شرکت های دیگری همانند ال جی، سامسونگ و غیره فروش بالای محصولات خود را تجربه کرده اند.

در همین رابطه بخوانید:

ماشین ظرفشویی بوش سری 6 مدل SMS68TI02B

گروه لوازم خانگی BSH و برندهای تحت مالیکت آن مانند بوش آلمان و زیمنس،  به عنوان بزرگترین تولید کننده لوازم خانگی در بازار اروپا شناخته شده است و سبک زندگی افراد را تغییر می دهد.

این شرکت با توجه به فروش بالایی که داشته تصمیم دارد در بمبئی یک دفتر مرکزی تاسیس کند. همچنین شرکت یاد شده قصد دارد علاوه بر لوازم خانگی خدمات دیگری مانند مواد شوینده و لوازم جانبی را ارائه دهد.

لوازم خانگی بوش

این شرکت تولید کننده لوازم خانگی امیدوار است تا سال 2025 به عنوان یکی از برترین برندهای لوازم خانگی در هند باشد.

برند BSH از سال 2010 وارد هندوستان شد و دو سال گذشته کارخانه تولید یخچال خود را در شهر چنای (Chennai) تاسیس کرد. همچنین قبلا در این کارخانه ماشین های ظرفشویی خود را تولید کرده بود. این شرکت در نظر دارد 300 کرور در این کارخانه سرمایه گذاری کند.

جالب است بدانید:

فروش ماشین لباسشویی های بوش به یک میلیون رسید

مدیرعامل شرکت لوازم خانگی BSH اعلام کرد: این شرکت ظرف 3-5 سال آینده پیشرفت های چشمگیری خواهد داشت و همچنین در نظر دارد ظرفیت تولید خود را در کارخانه چنای افزایش دهد.

گسترش فعالیت های بوش در آمریکا

تولید کننده لوازم خانگی بوش از گسترش فعالیت های خود در آمریکا خبر داد و به همین منظور یکی از بزرگترین تاسیسات خود در نیوبرن را گسترش داده است.

این منطقه به نقطه عطف تولید ماشین ظرفشویی این شرکت مبدل شود و نقش به سزایی را در این حوزه ایفا کند.

لوازم خانگی BSH

این کارخانه سال هاست که فعالیت خود را آغاز کرده و باعث به وجود آمدن 1400 شغل شده و قرار است با گسترش آن نیروی کار بیشتری استخدام شود.

مراسم افتتاحیه این کارخانه جدید با حضور مقامات برتر این شرکت در روز گذشته برگزار شد و مدیر عامل این تولید کننده لوازم خانگی در جریان این رویداد عنوان کرد: ما روزهای بدو خوبی را  در این کارخانه سپری کردیم و امیدواریم که این کار ما نمادی برای تشکر و شکرگذاری باشد.

در همین رابطه بخوانید:

ماشین لباسشویی بوش مدل WAK2021SME ظرفیت 8 کیلوگرم

موفقیتی بزرگ برای شرکت لوازم خانگی BSH

این کمپانی با سابقه با 60 هزار نیروی فعال خود و  ایجاد 3500 شغل جدید (1.825 شغل در اروپا) و همچنین افزایش سرمایه گذاری در بخش تحقیق و توسعه از جمله شرکت های تاثیر گذار صنعت لوازم خانگی به شمار می رود و در واقع حامل اخباری خوش برای فعالان این حوزه است.

برای هشتمین بار است که درآمد حاصل از فروش روند صعودی پیدا می کند. بنا به گزارش مالی سال 2017،  این کمپانی آلمانی که مالکیت چند برند را بر عهده دارند به فروش 13.8 میلیارد یورو دست یافت که رقم قابل توجهی بوده و بسیار سریع تر از رشد بازار جهانی است.

BSH

 فروش محصولات این شرکت آلمانی در مقایسه با سال 2016، 5.8 درصد افزایش داشته و این در حالی است که بازار جهانی لوازم خانگی درسال اخیر به طور متوسط 2 درصد افزایش را تجربه کرد.

کارستن اتنبرگ، رییس هیئت مدیره ی BSH در این خصوص عنوان کرد: “ما در مسیر درست برای دستیابی به اهداف بلند مدت خود قرار گرفته ایم و در عین حال به دنبال تحول فرهنگی و دیجیتالی BSH هستیم.”

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • علی فرشی | 16 مرداد 1399 در 1:04 ق.ظ

    با سلام
    B/S/H
    لوازم خانگی‌ نیست این شرکت یکی از بزرگ‌ترین هولدینگ های آلمان هست که برندهای بسیار معتبری در زمینه لوازم خانگی تولید می نماید.
    در صورت نیاز برای کسب اطلاعات دقیق میتوانید با من در ارتباط باشید