کشف انبار لوازم خانگی احتکاری
اخبار لوازم خانگی

کشف انبار لوازم خانگی احتکاری به ارزش ۵ میلیارد

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سردار نورعلی یاری از کشف انبار لوازم خانگی احتکاری به ارزش ۵ میلیارد ریال در استان ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سردار نورعلی یاری از کشف انبار لوازم خانگی احتکاری به ارزش ۵ میلیارد ریال در استان ایلام خبر داد.

سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان در خصوص جزئیات کشف انبار لوازم خانگی احتکاری اظهار داشت: در راستای طرح سراسری مبارزه با احتکار کالا‌های اساسی و مورد نیاز مردم و در پی رصد اطلاعاتی بعمل آمده مبنی بر اینکه شخصی با هویت معلوم اقدام به احتکار و دپو لوازم خانگی در یکی از محلات شهر ایلام کرده، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان، ضمن شناسائی و کشف انبار با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات موفق پلیسی این انبار را پلمپ و یک متهم را در این رابطه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه ارزش ریالی اموال کشف شده توسط کارشناسان بالغ بر ۵ میلیارد ریال برآورد شده، ادامه داد: با توجه به استعلامات بعمل آمده این انبار در سامانه جامع انبار‌های وزارت صمت ثبت نشده و اقلام احتکار شده در آن شامل لوازم خانگی مختلف بوده است.

سردار یاری با اشاره به اینکه مبارزه با اخلالگران نظام اقتصادی به صورت جدی در دستور کار پلیس قرار دارد، از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات درخصوص مفاسد اقتصادی و احتکارکالا و ارز را در اسرع وقت و از طریق مرکز فوریت‌های تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند./باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام /

نظر شما چیست؟