یخچال فمیلی هاب سامسونگ
خانه هوشمند

مشخصات یخچال فریزر SpaceMax فمیلی هاب سامسونگ

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت سامسونگ یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان لوازم خانگی است و در بازار ...

بهنام وحیدی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت سامسونگ یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان لوازم خانگی است و در بازار جهانی، لوازم خانگی و محصولات هوشمند این شرکت در همه بازه های زمانی به فروش می رسد و تقاضا برای لوازم خانگی های سامسونگ بالا است. اخیرا  فناوری Internet Of Things توسط این برند کره ای گسترش یافته و از عرضه یخچال فریزر SpaceMax فمیلی هاب برای اولین بار در بازار هند خبر داده است. این یخچال فریزر با هدف توانمندسازی آشپزخانه هوشمند طراحی و اجرا می شود.

با توجه به نظر کاربران، یخچال فریزر SpaceMax فمیلی هاب سامسونگ با امکانات فراوانی همراه است که از جمله می توان به برنامه ریزی برای وعده های غذایی به صورت خودکار، دیدن داخل یخچال از هر مکان و اتصال به دیگر لوازم هوشمند مانند تلویزیون اشاره کرد که با این قابلیت می توان در هنگام کار کردن در آشپزخانه، فیلم مورد علاقه خود را بر روی درب یخچال تماشا کنید.

یخچال فریزر SpaceMax فمیلی هاب سامسونگ به منظور تبدیل زندگی عادی به زندگی مدرن و تحول محیط آشپزخانه به محیطی هوشمند تولید می شود. در همین راستا به ویژگی Home Control اشاره می کنیم که می توان با آن یخچال خود را کنترل کنید و با استفاده از گوشی های هوشمند گلکسی به صفحه نمایشگر Family Hub متصل شوید. به لطف قابلیت Food Management، می توان داخل یخچال را در هر لحظه و هر مکانی بدون نیاز به باز شدن درب، مشاهده کرد و همچنین قابلیت Home Entertainment این اجازه را می دهد که در کنار خانواده سرگرم باشید و از گوش کردن به موسیقی مورد علاقتان لذت ببرید. شایان ذکر است که بلندگو های یخچال SpaceMax Family Hub  می تواند صدای با کیفیتی را به گوش مخاطبان خود برساند.

 یخچال فریزر SpaceMax فمیلی هاب سامسونگ

یخچال فریزر SpaceMax Family Hub برای برنامه ریزی روزانه و تنظیم راحت تر امور ایده آل است. امکان به اشتراک گذاشتن عکس و ارسال پیام به دوستان و خانواده با فناوری The Family Connection فراهم شده است. این یخچال سامسونگ به بلوتوث مجهز شده و امکان پاسخگویی به تمام تماس ها را در حین آشپزی ایجاد می کند. تجربه اتصال مداوم به یخچال هوشمند، صفحه نمایش 54.61 سانتی متری به همراه بلندگوهای 25 واتی و تمام امکانات ذکر شده سبب شده تا یخچال فریزر SpaceMax فمیلی هاب سامسونگ به یک محصول هوشمند کارآمد تبدیل شود.

بیشتر بخوانید:

گام های بلند سامسونگ برای زندگی هوشمند

این محصول کره ای انقلابی بزرگ در صنعت تولید یخچال فریزر رقم زده و علاقه مندان به تکنولوژی از عملکرد عالی این محصول متعجب شدند. در حال حاضر یخچال فریزر SpaceMax Family Hub پرچمدار محصولات هوشمند سامسونگ است و توانسته با به خدمت گرفتن فناوری های روز دنیا و کوشش تیم تولیدکنندگان خود، ثمره رضایت بخشی داشته باشد.

یخچال فمیلی هاب سامسونگ

یخچال فریزر SpaceMax Family Hub به مرکز کنترل، مدیریت و مشاهده سایر دستگاه های هوشمند در خانه  تبدیل شده است. به طوری که با فناوری هایی که این یخچال دارد می توان تمام لوازم خانگی هوشمند سامسونگ را به این محصول متصل کرد. همچنین این ویژگی های هوشمندانه اجازه می دهد تا خانواده های پرجمعیت بتوانند ارتباط بهتری باهم داشته باشند و بسیار راحت تر با هم تماس بگیرند.

نمایش داخل یخچال به وسیله View Inside Camera امکان پذیر شده و به کاربران اجازه می دهد تا بدون باز کردن درب آن و تنها با فشار یک دکمه، نگاهی سریع به محتوای داخل یخچال بیاندازند. همچنین به کمک اپلیکیشن Family Hub هنگامی که در حال خرید هستید و لیست خرید خود را فراموش کرده اید، می توانید از موادغذایی داخل یخچال با خبر شوید و با استفاده از بچسب دیجیتال SpaceMax Family Hub می توانید تاریخ انقضا محصولات داخل یخچال را در نظر داشته باشید.

سامسونگ تمام تلاش خود را کرده است که یخچال فریزر SpaceMax Family Hub محصولی برای تمام اعضا خانواده باشد و حتی در زمان آشپزی بتوانید به راحتی با خانوادتان در ارتباط باشید.

یخچال فریزر SpaceMax فمیلی هاب سامسونگ

این یخچال در مقایسه با یخچال های گران قیمت و پیشرفته، دارای تجهیزات فوق العاده ای مانند پخش کننده موسیقی، سیستم پیش بینی آب و هوا و تقویم هوشمند است.

دستیار مجازی سامسونگ به نام  بیکسبی قابلیت تشخیص صداهای هر فرد را دارد که با استفاده از این فناوری می توانید سوالات خود را از Bixby بپرسید و کنترل صدا با بیکسبی کارها را صد مرتبه آسان تر کرده است. در واقع این فناوری همانند دستیار گوگل عمل می کند و همچنین از قابلیت خواندن اخبار و متون نیز برخوردار شده است.

سری جدید یخچال های Family Hub از همیشه پرقدرت تر و هوشمندانه تر طراحی شده است، این طراحی هنگامی چشمگیر می شود که از Meal Planner استفاده کنید. Meal Planner با توجه به مواد غذایی موجود در یخچال، به کاربران دستورالعمل غذایی پیشنهاد می دهد و با در نظر گرفتن غذای انتخاب شده، لیست خرید کالاهای مورد نیاز را برای کاربر تهیه می کند.

یخچال فریزر SpaceMax فمیلی هاب سامسونگ

کمپانی سامسونگ با استفاده از تکنولوژی SpaceMax، دیوار های داخلی یخچال فریزر سامسونگ را تا حد امکان باریک تر کرده و با استفاده حداقل عایق یخچال فریزر SpaceMax Family Hub را تولید می کند. به این معنا که بدون افزایش ابعاد بیرونی یخچال و به خطر انداختن بهره وری انرژی، گنجایش مصرفی داخل یخچال بیشتر شده و در حال حاضر گنجایش آخرین نسخه این یخچال 657 لیتر است.

آخرین تغیرات انجام شده بر روی سری جدید یخچال فریزر Family Hub شامل non-plumb dispenser می شود، این امکان را فراهم می سازد تا یخچال را بدون نیاز به لوله کشی در هر نقطه از آشپزخانه نصب کنید.

یکی از نوآوری های این محصول قابلیت خنک کردن تمام گوشه و کنار یخچال به یک میزان است و فناوری Digital Inverter Technology برای کاهش %50 مصرف انرژی درنظر گرفته شده است.

 یخچال فریزر SpaceMax فمیلی هاب سامسونگ

طراحان سامسونگ برای نمایش زیبایی و ظرافت یخچال فریزر SpaceMax Family Hub، درب های صاف با دستگیره های برجسته و تراش خورده را طراحی کرده اند و همچنین طراحی بدنه طوری اعمال شده که کمک می کند در هر مکانی جا بگیرد.

یخچال های سامسونگ اغلب همراه با فیلتر هوا هستند که این فیلتر ها معمولا از کربن فعال ساخته می شود و با عبور دادن هوا، یخچال را مطبوع و تازه نگه می دارد. دکمه Power Cool  و Power Freeze خنک کننده سریع مواد غذایی در محفظه فریزر و یخچال را ارائه می دهد. همچنین یخساز خودکار می تواند مقدار زیادی یخ را بدون آنکه خطری برای محفظه فریزر داشته باشد، بسازد و این کار را به صورت اتوماتیک انجام می دهد.

علاوه بر اپلیکیشن Family HubT، اپلیکیشن  SmartThings این اجازه را به کاربر می دهد که با استفاده از یک صفحه نمایشگر، کنترل دکمه Power Cool ،Power Freeze و یخساز یخچال را در هر لحظه و هر مکان در دست بگیرد. همچنین این اپلیکیشن می تواند کاربران را از باز بودن درب یخچال مطلع سازد.

حال این سوال پیش می آید که تفاوت اپلیکیشن Family Hub و SmatThings  چیست؟

ابتدا باید در خرید محصولات سامسونگ به برچسب « Works with SmartThings» دقت نمایید زیرا این برچسب حاکی از امکان استفاده از اپلیکیشن SmartThings است. این برنامه می تواند به تمام لوازم خانگی هوشمند سامسونگ که دارای این برچسب است، متصل شود و آن ها را از راه دور کنترل کند.

نرم افزار Family Hub در حال حاضر فقط به یخچال فریزر SpaceMax Family Hub سامسونگ متصل می شود. قابلیت های این برنامه شامل پیشنهاد دستورالعمل غذایی، گذاشتن یادداشت برای اعضای خانواده و دوستان و به اشتراک گذاشتن موقعیت مکانی برای خانواده می شود. در واقع  نرم افزار Family Hub، اپلیکیشنی برای تمام خانواده است که به یخچال متصل شده و در مواقع ای که خانه نیستید با فرستادن پیغام با خانوادتان در ارتباط باشید.

قیمت یخچال فریزرهای SpaceMax Family Hub سامسونگ در بازار جهانی از 2,200 دلار تا 5,000 متغیر است که با توجه به گنجایش و مدل درب ها تغییر پیدا می کند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟