اجاق گاز 150 سانتی متری اسمگ
اخبار لوازم خانگی

اجاق گاز 150 سانتی متری اسمگ معرفی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اجاق گاز 150 سانتی متری اسمگ با امکانات منحصر به فرد و طراحی کلاسیک معرفی شد. ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اجاق گاز 150 سانتی متری اسمگ با امکانات منحصر به فرد و طراحی کلاسیک معرفی شد. این اجاق گاز جدید اسمگ 35 سال پیش توسط معمار مشهور ایتالیایی، Guido Canali طراحی شده است.

اجاق‌ گازها، یکی از ضروری ‌ترین لوازم پخت‌ و ‌پز، به‌ ویژه در خانه ‌ها و رستوران ها به‌ حساب‌ می ‌آیند و با وجود استفاده از مایکروویوها هنوز جایگاه خود را در آشپزخانه از دست نداده اند. اجاق گاز 150 سانتی متری اسمگ در قسمت پایین دارای دو محفظه فر به صورت جداگانه است که هر کدام از آن ها ظرفیت 70 و 90 لیتری دارند. فناوری به کار رفته در این فرها Thermoseal نام دارد و عملکرد آن کمک به کنترل دما و رطوبت درون فرهاست.

اسمگ

این مدل اجاق گاز 7 مشعل دارد و برای خانواده های پرجمعیت بسیار مناسب است. شبکه این مدل اجاق گاز جنس چدنی دارد. یکی از ویژگی ‌های این فر چراغ آن بوده که برای پخت غذاهایی مانند پیتزا مناسب است. در وسط این اجاق گاز یک سطح صاف از جنس چدن نیز وجود دارد که جهت گرم نگه داشتن غذاهای پخته شده مانند پیتزا مورد استفاده قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید:

همزن دستی همه کاره اسمگ عرضه شد

مدیر عامل شرکت اسمگ در استرالیا، Jim Kalotheos، اظهار کرد: ما به عنوان یک کشور که دوست دار غذاها هستیم، بسیار مشتاقیم که وعده های غذایی خود را با یک اجاق گاز فوق العاده فراهم کنیم و به سازندگان و طراحان این محصولات نشان دهیم که پخت و پز با اجاق گازهای با کیفیت بسیار برایمان لذت بخش است.

اجاق گاز 150 سانتی متری اسمگ هم اکنون با قیمت 16.990 دلار در بازار لوازم خانگی استرالیا به فروش می رسد.

گاز صفحه ای اسمگ

اجاق گاز صفحه ای اسمگ مدل SR975 از اجاق‌ های کاربردی و محصولی 5 شعله است که با برخورداری از شعله‌ های کوچک و بزرگ، امکان استفاده از ظروف مختلف را به کاربران خود می‌دهد. از ویژگی ‌های بارز این محصول اسمگ می‌ توان به داشتن فندک اتوماتیک آن اشاره کرد. همچنین این اجاق دارای صفحه ‌ای از جنس استیل لعاب‎ دار است و باعث می شود علاوه بر زیبایی، دوام بالایی را نیز ارائه دهد.

اجاق گاز صفحه ای

اجاق گاز صفحه ای اسمگ با نصب شدن بر روی کابینت فضای کمی را در آشپزخانه کاربران اشغال می کند. امروزه برند اسمگ با توجه به طراحی های زیبا و منحصر به فردی که دارد، طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کرده است و مجموعه لوازم خانگی و آشپزخانه با کیفیتی را نیز ارائه می دهد.

مشخصات اجاق گاز صفحه ای اسمگ مدل SR975

  • ابعاد: 75 × 70 سانتی‌ متر
  • طول گاز: 75 سانتی‌ متر
  • محدوده سایز: از 61 تا 85 سانتی متر
  • جنس صفحه: استیل
  • شعله پلو پز: دارد
  • کابل برق: دارد
بیشتر بخوانید:

اسمگ قهوه سازهای خود را توسعه می بخشد

اجاق گاز مبله اسمگ

اجاق ‌گاز مبله اسمگ مدل TR4110 محصولی پر کاربرد و با طراحی زیبا است که از کیفیت بالای محصولات اسمگ نیز بهره می ‌برد. این محصول از اجاق ‌گازهای 7 شعله است و به همین دلیل برای افرادی که پخت هم‌ زمان چند غذا را در برنامه های آشپزی های خود دارند، بسیار کاربردی است. در قسمت پایین بدنه اجاق گاز، فر آن قرار دارد که از ظرفیت 61 لیتری بهره می بردو فضای مناسبی را برای استفاده در اختیار کاربران قرار می‌ دهد.

اجاق گاز اسمگ

فضای گریل این محصول اسمگ ظرفیت 36 لیتری دارد و همچنین وجود یک کشو جادار این محصول را بسیار کاربردی ‌تر کرده است. شرکت مذکور نیز یک فر فرعی با ظرفیت 61 لیتر برای این اجاق ‌گاز مبله اسمگ در نظر گرفته اند. گفتنی است، شرکت اسمگ یکی از تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان موفق لوازم‌ خانگی بوده که سال ‌ها در حوزه معرفی و عرضه محصولات باکیفیت فعالیت دارد. اجاق ‌گاز  TR4110 یکی از محصولات این شرکت مطرح است که با مصرف کم و توان بالا به‌ عنوان محصولی با کیفیت و کم‌ مصرف برای خانواده‌ هایی که پرجمعیت هستند، مناسب است.

بیشتر بخوانید:

لوازم آشپزخانه اسمگ با ظاهری جدید

مشخصات اجاق ‌گاز مبله اسمگ مدل TR4110

  • ابعاد: 895 × 1100 × 600 میلی متر
  • ارتفاع: 90 سانتی متر
  • پهنا: 110 سانتی متر
  • عمق: 60 سانتی متر
  • وزن: 80 کیلو گرم
  • جنس شبکه: چدن
  • درپوش شیشه نشکن: خیر
  • ویژگی ها: دارای سیستم خنک کننده فر، دارای چراغ هالوژنی با توان 40 وات، قابلیت یخ‌ زدایی، مجهز به فن برای محفظه‌ ی فر، دارای سه فر با قابلیت های متفاوت
  • شرکت ایتالیایی اسمگ در تولید و عرضه محصولات با کیفیت دیگری نیز فعالیت دارد که در ادامه به معرفی برخی از آن ها می پردازیم.

قهوه ساز اسمگ با ظاهری جدید

قهوه ساز اسمگ با عنوان “سیسیلی عشق من است” رونمایی شد و در دسته مجموعه لوازم خانگی کوچک اسمگ قرار می گیرد. این دستگاه قهوه ساز مجهز به فناوری Thermoblock اسمگ شده است و کاربران می توانند انواع نوشیدنی های گرم مانند کاپوچینو، لاته، اسپرسو و غیره را توسط این محصول تهیه کنند.

قهوه ساز اسمگ یکی از لوازم آشپزخانه این کمپانی بوده که با ظاهری جدید عرضه شده است. برندهای اسمگ و دلچه گابانا دوباره با همکاری یکدیگر به ساخت و تولید لوازم خانگی کوچک پرداخته اند. شرکت دلچه گابانا یک شرکت کالای لوکس و خانه مد ایتالیایی است و شرکت اسمگ در زمینه تولید لوازم خانگی کوچک و بزرگ فعالیت می کند.

بیشتر بخوانید:

رونمایی از ماشین ظرفشویی حرفه ای اسمگ

لوازم خانگی های این دو برند قبلا هم از ظاهری متفاوت بهره مند شده اند و در هر زمانی رنگ و لعابی متمایز به آشپزخانه می دهند. طرح های سرامیکی ایتالیایی این سری از لوازم کوچک آشپزخانه محبوبیت زیادی پیدا کرده اند و در واقع نمایان گر تاریخ، فرهنگ و طبیعت شهر سیسیلی ایتالیا هستند.

همزن دستی همه کاره اسمگ

همزن دستی همه کاره اسمگ یکی از جدیدترین و کاربردی ترین لوازم آشپزخانه این برند ایتالیایی است که از یک ظرف 1.5 لیتری برای مواد غذایی بهره می برد و استفاده چندمنظوره را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

این همزن دستی همه کاره اسمگ از یک موتور 700 وات تشکیل شده و همچنین دارای یک ظرف کاسه ای بزرگ 1.5 لیتری مقاوم و شفاف و 4 دیسک برای عمل خردکردن و مخلوط کردن است.

همزن دستی

در دنیای امروزی که زمان به سرعت می گذرد و افراد بسیاری شاغل هستند و بیرون از خانه وقت خود را می گذرانند، این افراد تلاش می کنند که حداقل یک وعده غذای خانگی خوشمزه داشته باشند. اغلب ما غذاهای راحتی را انتخاب می کنیم که ممکن است برای سلامتی ما زیان آور باشند.

بیشتر بخوانید:

یخچال اسمگ با زمینه میکی موس رسید!

شرکت تولید کننده لوازم آشپزخانه اسمگ همیشه به دنبال راحتی استفاده از محصولات خود و کیفیت بالای آن ها بوده و برای دستگاه قهوه ساز خود نیز این اولویت را قرار داده است. طراحی هریک از محصولات اسمگ، بنابر نیازهای خاص که مربوط به محصول خاصی است، انجام می شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟