بهترین تلویزیون های سال 2020 و 2019
ال کا تاپ

بهترین تلویزیون های سال 2020 و 2019 را بشناسید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، طبق دیدگاه عمومی، برترین تلویزیون ها باید دارای کیفیت صدا بالا، وضوح بیشتر ...

بهنام وحیدی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، طبق دیدگاه عمومی، برترین تلویزیون ها باید دارای کیفیت صدا بالا، وضوح بیشتر تصاویر و فناوری های هوشمند باشد اما سوالات زیادی در این زمینه مطرح شده است همانند اینکه چطور می توان بهترین تلویزیون های سال 2020 و 2019  را شناخت؟ و این که آیا با توجه به شرایط اقتصادی موجود واقعا می توان با بودجه محدود تلویزیون مناسبی تهیه کرد؟ ما در اینجایم تا به شما در خرید تلویزیون کمک کنیم.

همانطور که می دانید 5 ماه  تا پایان سال 2020 مانده و بدیهی است که هنوز مجموعه زیادی از تلویزیون های سال روانه بازار نشده اند، همین امر باعث شده تا انتخاب بهترین تلویزیون سال 2020 محدود تر شود و برخی از بهترین مدل های 2019 در مجموعه زیر قرار بگیرد اما به این معنا نیست که تفاوت چشم گیری بین دو نسل تلویزیون وجود دارد زیرا درسال های اخیر بهترین برند های تلویزیون حداقل به مدت 4 سال نرم افزار تلویزیون های هوشمند خود را بروزرسانی می کنند. لیستی از بهترین تلویزیون های سال 2020 و 2019 گردآوری شده است.

 

تلویزیون کیولد سامسونگ مدل Q90R

تلویزیون کیولد سامسونگ مدل Q90R

در سال گذشته، تلویزیون Q9FN سامسونگ به بازار عرضه شد اما به دلیل کیفیت پایین تصاویر مورد استقبال قرار نگرفت. پلتفرم هوشمند این محصول بروزرسانی شده از فناوری بیکسبی و SmartThings  پشتیبانی می کند. سامسونگ با صراحت تمام امکانات Q9FN را در تلویزیون کیولد سامسونگ مدل Q90R پیاده کرده است با این تفاوت که زاویه دید و کیفیت تصاویر آن به تلویزیون OLED ال جی شباهت دارد. همچنین فیلتر جدید Ultra Black Elite توانایی تنظیم نور صفحه نمایشگر را دارد.

تلویزیون کیولد سامسونگ مدل Q90R در پخش تصاویر رقیبی برای OLED است زیرا تصاویر را با ویژگی هایی همچون رنگ طبیعی، برجستگی جزئیات و سایه های مشخص و رزولوشن 4K نمایش می دهد. با قابلیت HDR این محصول، تماشای فیلم لذت بخش تر شده زیرا کیفیت رنگ و نور تصاویر را ارتقاء می دهد.

بهترین تلویزیون های سال 2020 و 2019

همچنین این محصول به دو بلندگو 60 واتی مجهز شده  که از نظر کیفیت و کارایی همگام با نمایشگر است. تلویزیون Q90R دارای 3 پورت USB و 4 پورت HDMI بوده و سامسونگ از سیستم عامل انحصاری خود یعنی Tizen استفاده کرده است.

این محصول در سال 2019 وارد بازار شد و همچنان در صدر جدول بهترین تلویزیون 2019 قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

قیمت جدیدترین تلویزیون های بازار لوازم خانگی
تلویزیون OLED ال جی سری CX

تلویزیون OLED ال جی سری CX

تلویزیون OLED ال جی سری CX جزو بهترین تلویزیون های 2020 به شمار می آید و حتی به جرأت می توان گفت در لیست بهترین تلویزیون OLED 2020 قرار دارد. این محصول نسخه تکرار شده سری C9  ال جی است و تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند جز چند مورد که در متن به انها اشاره می شود.

نمایش بی نقص نمایشگر OLED، پشتیبانی از دستیار گوگل، اتصال به تلویزیون، پردازنده  a9  GEN3 و پلتفرم جامع هوشمند همگی از امکانات تلویزیون OLED ال جی سری CX محسوب می شود. همچنین این محصول به HDMI2.1 مجهز شده است. بلندگوهای سری CX از فناوری Dolby پشتیبانی کرده و صدای با کیفیتی را به گوش کاربران می رساند.

ال جی این سری از تلویزیون را با چند اندازه متفاوت روانه بازار کرده است. همچنین طراحی باریک و مدرن این محصول باعث شده تا تلویزیون ال جی برای دکوراسیون همه خانه ها مناسب باشد. تلویزیون OLED ال جی سری CX جزو بهترین گزینه ها برای گیمرهای حرفه ای است زیرا با دکمه rock-bottem لگ بسیار کاهش می یابد علاوه بر این پشتیبانی از Nvidia G-Sync و نرخ بروز رسانی 120 هرتزی باعث شده تا این محصول مورد توجه علاقمندان قرار بگیرد.

 

تلویزیون OLED سونی مدل A9G Master

تلویزیون OLED سونی مدل A9G Master

در سال 2019 فروش تلویزیون OLED سونی مدل A9G Master آغاز شد و همچنان پرچمدار تلویزیون های OLED سونی است.

این تلویزیون از لحاظ ظاهری یک طراحی مینیمال را به خود گرفته است درحالی که از نظر نرم افزاری دارای قابلیت های بسیار متنوع است. سونی در ساخت مدل A9G Master برای بالا بردن کیفیت صدا و تصویر از فناوری های Dolby Vision ،Dolby Atmos و نسخه پیشرفته IMAX پشتیبانی کرده است. ارائه فناوری Dolby Vision برای A9G بسیار فوق العاده بوده اما باعث شده تا این محصول از +HDR10 پشتیبانی نکند.

استفاده از تلویزیون OLED سونی مدل A9G Master با بهره گیری از سیستم عامل اندروید آسان تر شده است. با توجه به امکاناتی که این محصول برخوردار است می توان گفت تلویزیون سونی مدل A9G Master در لیست بهترین تلویزون سونی 2019 قرار می گیرد.

در همین رابطه بیشتر بدانید:

بهترین تلویزیون های 55 اینچی سونی برای خرید در سال 2020
تلویزیون H8G هایسنس سری کوانتوم

تلویزیون H8G هایسنس سری کوانتوم

اگر به دنبال یک تلویزیون 4K عالی با قیمت مناسب هستید، ما به شما تلویزیون H8G هایسنس سری کوانتوم را پیشنهاد می دهیم. شرکت هایسنس تصمیم بر تولید تلویزیون با کیفیت و ارزان داشت که امسال این هدف خود را به واقعیت تبدیل کرد.

تلویزیون H8G هایسنس، فناوری های Dolby Atmos  و Dolby Vision HDR را ارئه می دهد تا کارایی محصول خود را افزایش دهد. همچنین پشتیبانی از سیستم عامل اندروید و دستیار گوگل از ویزگی ها مثبت این تلویزیون به شمار می آید.

تلویزیون H8G هایسنس سری کوانتوم

تلویزیون H8G هایسنس سری کوانتوم دارای نرخ بروزرسانی بالایی است همین امر باعث شده تا تصاویر و ویدیو ها با کیفیت عالی به نمایش گذاشته شوند. علاوه بر این امکانات، هایسنس این تلویزیون خود را در 4 اندازه متفاوت به فروش می رساند تا با هر خانه ای سازگاری داشته باشد.

تلویزیون ویزیو سری P کوانتوم ایکس

تلویزیون ویزیو سری P کوانتوم ایکس از محصولات سال 2019 ویزیو است. این تلویزیون نیز همانند همه تلویزیون های نام برده دارای مزایا و معایبی است که در ادامه به آن پرداخته خواهد شد.

تلویزیون ویزیو سری P کوانتوم ایکس

این محصول از لحاظ ارتباط هوشمند همانند تلویزیون های معرفی شده نیست چرا که سطح پایین تری دارد اما شرکت ویزیو برای ساخت سری P کوانتوم ایکس از بلندگو های ارزشمندی استفاده کرده تا صدای رسا را به گوش مخاطبان برساند.

تلویزیون ویزیو سری  P کوانتوم ایکس با امکانات خوب و کیفیت صوتی و تصویری بالا در بازار عرضه می گردد. همچنین از فناوری AirPlay 2  و HomeKit پشتیبانی کرده و در حال حاضر این تلویزیون تنها در اندازه 65 اینچی در بازار موجود است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟