نصب شناسه لوازم خانگی
اخبار لوازم خانگی

اجرای طرح نظارت بر نصب شناسه لوازم خانگی در زاهدان

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، طرح نظارت بر نصب شناسه لوازم خانگی در زاهدان در حال اجراست. طرح نظارت بر نصب شناسه ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، طرح نظارت بر نصب شناسه لوازم خانگی در زاهدان در حال اجراست.

طرح نظارت بر نصب شناسه لوازم خانگی از اول تیرماه آغاز شده است و بر اساس آن کالاهایی که مشمول این طرح می شوند باید شناسه داشته باشند.

کیخا رییس شعبه ششم تعزیرات حکومتی زاهدان در بازدید از واحدهای صنفی گفت:  کالاهایی که فاقد شناسه 13  رقمی کیفیت نباشند،  به عنوان کالای قاچاق توقیف وتحویل سازمان اموال تملیکی شده  و از دو  تا چهار برابر قیمت آن کالا هم محکوم به پرداخت جریمه می شوند.

کیخا افزود: تاکنون 60 واحد صنفی در شهرستان زاهدان بازرسی شده که با 8 صنف متخلف  برخورد و برای آنان پرونده تشکیل شده است .

حسین رکن آبادی بازرس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان هم گفت:  وجود شناسه کالا برروی 10 نوع لوازم خانگی اصلی مشمول در این مرحله ، موجب می شود تا خریدار با وارد کردن کد 13  رقمی در کد دستوری *#7777* بتوانند از کیفیت کالا واصالت آن مطمئن شود.

به گزارش واحد مرکزی خبر،  وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده کالاهای خارجی یا فاقد شناسه ، مراتب تخلف را با شماره های  124  یا 135  اطلاع دهند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟