گلکسی Z FLIP
فناوری

سامسونگ نسخه 5G گلکسی Z Flip خود را معرفی کرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت سامسونگ الکترونیکس امروز از نسخه 5G گلکسی Z Flip خود رونمایی کرد که در ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت سامسونگ الکترونیکس امروز از نسخه 5G گلکسی Z Flip خود رونمایی کرد که در واقع یک گوشی متمایز را با سرعت فوق العاده 5G ترکیب کرده و تجربه‌ای کاملا جدید از موبایل را در اختیار کاربر قرار می‎دهد. با توجه به توسعه شبکه 5G در سراسر جهان، کاربران اکنون می‎توانند تاثیر نسل جدید ارتباطات را در امکان اشتراک‌گذاری سریع‌تر و بیشتر فایل‌ها، بازی و کارهای دیگر، مشاهده کنند.

دکتر تی ام رو ، مدیرعامل سامسونگ موبایل می‌گوید: «ما در سامسونگ همچنان به تلاش خود برای فراهم کردن دسترسی میلیون‌ها کاربر به فناوری 5G ادامه می‎دهیم. ما همواره  تعهد خودمان به افزایش دسترسی همگانی به 5G را نشان داده‌ایم». او افزود «خیلی خوشحالیم که نسلی جدید از سرعت و نحوه ارتباط را به گلکسی Z Flip آورده‌ایم که در واقع عضوی جدید را به سری محصولات با قابلیت 5G ما اضافه کرده و گزینه‌های بیشتری را در اختیار کاربران‌مان قرار می‌‎دهد».

بیشتر بخوانید:

جذاب‌ترین قابلیت‌های گلکسی S20 دردست کاربران A51وA71

عملکرد نسل آینده

طراحی گلکسی Z Flip بسیار فشرده و زیبا و نشان‌دهنده تصمیم راسخ سامسونگ به توسعه محصولات تاشوی خود است. اکنون و با استفاده از نسخه 5G گوشی هوشمند گلکسی Z Flip سرعتی فوق العاده را در یک دستگاه به اندازه کف دست، در حالت بسته، در اختیار شما قرار می‌دهد که اتصال همیشگی با دوستان، خانواده و فالوورهای شما را ساده‌تر می‌کند.

نسخه گلکسی Z Flip 5G اولین عضو از این محصولات خانواده سامسونگ است که مجهز به پلتفرم Qualcomm® Snapdragon™ 865 Plus 5G Mobile شده است. این پلتفرم جدید با ارتقای عملکرد اجزای پردازشی دستگاه، قدرت استفاده از سرعت 5G را بالاتر برده و سرعت رندر کردن تصاویر را در بخش گرافیک تقویت می‌کند.

گلکسی

طراحی و سبکی زیباتر

نسخه گلکسی Z Flip 5G بدون بزرگتر شدن اندازه گوشی، سرعت نسل پنجم را در اختیار کاربر قرار داده و به این ترتیب به یکی از زیباترین و کوچکترین گوشی‌های تاشوی جهان تبدیل می‎شود. سامسونگ قطعاتی که برای زندگی متصل امروز نیاز است را در نسخه 5G اضافه کرده و در عین حال زیبایی و تمایز این محصول را همچنان حفظ کرده است. نسخه گلکسی Z Flip 5G در دو رنگ اصلی خاکستری (Mystic Gray) و برنزی (Mystic Bronze) عرضه خواهد شد و دارای یک روکش شیشه ای براق است که حسی لطیف را به انگشتان شما منتقل می‌کند.

یک تجربه بهتر از گوشی تاشو

از اولین روز رونمایی گلکسی Z Flip در فوریه 2020، کاربران توانسته‌اند از فرم‌فکتور متمایز آن برای ابراز خودشان به شکلی جدید و رویایی با امکان کار بیشتر بدون دخالت دست، لذت ببرند. از آن زمان تاکنون سامسونگ بصورت پیوسته تجربه کاربران برای ذخیره، تماشا و اشتراک‌گذاری‌ ساده‌تر محتوا با دوستان و خانواده را بروزرسانی و ساده‌تر کرده است. امروزه کاربران می‎توانند با استفاده از قابلیت‌های بروزرسانی شده در نسخه گلکسی Z Flip 5G، بهترین تجربه را داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

نگاهی به لنز ماکروی گلکسی A51 و A71 سامسونگ
  • حالت Flex: تماشای ساده و همزمان محتوا و کنترل‌های آن در طراحی منحصربه‌فرد گلکسی Z Flip که بر اساس فرم فکتور خاص این گوشی طراحی شده و در زمانی که گوشی را روی سطح قرار می‌دهید، نمایشگر آن بصورت خودکار به دو صفحه 4 اینچی تقسیم شده و شما می‌توانید محتوای خود را در نیمه بالایی نمایشگر و کنترل‌های مربوط به آن را در نیمه پایینی مشاهده کنید.
  • بروزرسانی دوربین با حالت Flex: اکنون و با استفاده از گلکسی Z Flip عکس‌برداری و فیلم‌برداری از زاویه‌های بسیار باز یا بسیار بسته، ساده‌تر خواهد بود. چه بخواهید یک ویدیوی پرهیجان را با زاویه‌ای بسیار بسته فیلمبرداری کنید و یا آنکه از بالا از غذای خود عکس بگیرید، کافی است با دو ضربه روی صفحه نمایشگر، بخش پیش نمایش تصویر را از بخش بالایی نمایشگر به بخش پایین آن منتقل کنید.
  • مولتی تسکینگ: با استفاده از قابلیت Multi-Active Window و نوار Multi-Window می‌توانید اپلیکیشن‌های مورد استفاده‌تان را به شکل Drag & Drop به بخش فعال کشیده و رها کنید.
  • App Pair: با استفاده از قابلیت App Pair می‌توانید براحتی و همزمان دو اپلیکیشن را در نوار Multi Window باز کنید. مثلا وقتی می‌خواهید یک عکس را برای دوستان‌تان بفرستید، به راحتی گالری و اپلیکیشن پیام‌رسان موردنظرتان با هم باز می‌شوند.
  • نوار Multi-window: این نوار اکنون با صفحه کناری گوشی تلفیق شده است تا دسترسی کاربر به اپلیکیشن‌ها ساده‌تر و گزینه‌های قابل دسترس هم بیشتر شوند.
مشخصات گلکسی Z Flip 5G
 

 

 

نمایشگر

نمایشگر اصلی6.7-inch FHD+ Dynamic AMOLED Display (21.9:9) Infinity Flex Display

2636 x 1080

425ppi

*اندازه صفحه نمایش برابر قطر یک مستطیل کامل و بدون در نظرگرفتن انحنای گوشه‌ها اعلام شده است. با توجه به گرد شدن گوشه‌ها و حفره دوربین، سطح واقعی قابل مشاهده کوچکتر است.
نمایشگر جلویی1.1-inch Super AMOLED Display

300 x 112

303ppi

*اندازه صفحه نمایش برابر قطر یک مستطیل کامل و بدون در نظرگرفتن انحنای گوشه‌ها اعلام شده است. با توجه به گرد شدن گوشه‌ها سطح واقعی قابل مشاهده کوچکتر است.
 

ابعاد و وزن

حالت بسته73.6 x 87.4 x 17.4  (قسمت لولا) میلی‌متر  – 15.4  میلی‌متر (قسمت جلویی)
حالت باز73.6 x 167.3 x 7.2 – میلی‌متر  6.9 (نمایشگر) میلی‌متر
 * ضخامت گلکسی Z Flip  در حالت باز شامل فریم نمایشگر اصلی نمی شود
وزن۱۸۳ گرم
 

 

 

 

 

 

دوربین

دوربین جلو10MP Selfie Camera: F2.4

Pixel size: 1.22μm

FOV: 80˚

دوربین اصلی دوگانه12MP Ultra Wide Camera: F2.2

Pixel size: 1.12μm

FOV: 123˚

12MP Wide-angle Camera: Super Speed Dual Pixel AF, OIS, F1.8

Pixel size: 1.4μm

FOV: 78˚

OIS for Rear Wide-angle Camera (Optical Image Stabilization)

Up to 8x digital zoom

HDR10+ recording

Tracking AF

APپردازنده هشت هسته‌ای ۷ نانومتری ۶۴ بیت

3.09 GHZ (Maximum Clock Speed) + 2.40 GHZ + 1.80 GHZ

حافظه8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت حافظه داخلی
*حافظه قابل دسترس به نرم افزار از قبل نصب شده بستگی دارد
 

 

باتری

باتری دوگانه 3300 میلی‌آمپر ساعتی
*مقدار اعلام شده تیپیکال برابر مقدار معمول ظرفیت باتری در زمان آزمایش توسط آزمایشگاه‏های شرکتهای ثالث است. مقدار تیپیکال برابر میانگین این مقادیر با در نظر گرفتن انحراف در ظرفیت باتری نمونه‌های مختلف است که تحت استاندارد  IEC 61960 آزمایش شده‌اند. مقدار اندازه‏گیری شده (حداقل) ظرفیت 3200 میلی‏آمپر است. عمر واقعی باتری ممکن است بسته به محیط شبکه، الگوی استفاده و دیگر عوامل، متغیر باشد.
 

 

 

شارژر

فناوری شارژ سریع در هر دو حالت بی‌سیم و کابل

Wireless PowerShare

*شارژر کابلی سازگار با QC2.0 and AFC، شارژ بی‌سیم سازگار با WPC .

*قابلیت اشتراک شارژ بی‌سیم PowerShare با دستگاه‌هایی که از گواهی Qi برخوردارند. برای اشتراک نیاز به حداقل ۳۰ درصد شارژ دارد. سرعت و راندمان شارژ ممکن است متفاوت باشد. ممکن است با برخی لوازم جانبی، کاورها، دستگاه‌های دیگر سازگار نباشد. اگر در اتصال یا شارژ شدن مشکل دارید کاور را از دستگاه جدا کنید. بسته به شرایط شبکه شما ممکن است روی آنتن دهی تماس یا خدمات داده تأثیر بگذارد.

سیستم عاملاندروید 10
 

 

 

شبکه

5G*: 5G Non-Standalone(NSA), 5G Standalone(SA), Sub6, Dynamic Spectrum Sharing(DSS)

LTE**: Enhanced 4X4 MIMO, Up to 6CA, LTE Cat.20

Up to 2.0Gbps Download / Up to 200Mbps Upload

* اتصال 5G  در بعضی از کشورها قابل دسترس است. برای آگاهی از جزئیات و در دسترس بودن این قابلیت با اپراتور خود تماس بگیرید. سرعت دانلود و استریم با توجه به ارائه دهنده محتوا، سرور اتصالی یا عوامل دیگر ممکن است متفاوت باشد.

** سرعت واقعی ممکن است بسته به نوع کشور، اپراتور مخابراتی و محیط کاربر متفاوت باشد

 

ارتباطات

Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/ax (2.4/5GHz),VHT80 MU-MIMO,1024QAM

Bluetooth® v 5.0 (LE up to 2Mbps), USB Type-C, NFC, Location (GPS, Galileo, Glonass, BeiDou)

* پوشش Galileo و BeiDou ممکن است محدود باشد. ممکن است BeiDou برای برخی از کشورها در دسترس نباشد.
 

 

سیم کارت

یک eSIM و یک نانو سیم
*سیم کارت به طور جداگانه فروخته می شود. دسترسی به آن ممکن است بسته به کشور و اپراتور مخابراتی متفاوت باشد.

* eSIM به یک سرویس خدمات بی سیم نیاز دارد و به شما امکان می دهد تا برنامه شبکه تلفن همراه را بدون نیاز به نانو سیم فعال کنید. در دسترس بودن eSIM بسته به کشور و اپراتور مخابراتی ممکن است متفاوت باشد. اگر اپراتور مخابراتی شما از eSIM پشتیبانی می‌کند برنامه‌ شبکه تلفن همراه خود را بررسی کنید.

پرداختSamsung Pay

Credit & debit cards: Supports MST or/and NFC, Prepaid card, Global remittance, Transit, Memberships, Gift cards, Rewards

*قابل دسترس در برخی از کشورهای خاص. ویژگی‌ها ممکن است بسته به کشور و ارائه دهندگان خدمات متفاوت باشد.
حسگرهاسنسور اثر انگشت خازنی (لبه کناری)، شتاب سنج، فشارسنج، سنسور ژیروسکوپ، سنسور ژئومغناطیسی، سنسور Hall (دیجیتال، آنالوگ)، سنسور مجاورت، سنسور نور RGB
سیستم تائید هویتانواع قفل : الگو، پین، پسورد

انواع قفل بیومتریک: سنسور اثر انگشت، سیستم تشخیص چهره

*تشخیص چهره فقط در صورت باز شدن با دوربین جلو در دسترس است.
 

 

 

 

 

 

صدا

تک خروجی

صدای فراگیر برای هدفون‌های سیمی و بلوتوثی با فناوری دالبی آتموس

(Dolby Digital, Dolby Digital Plus included.)

UHQ 32-bit &DSD64/128 support

PCM: Up to 32 bits, DSD*: DSD64/128

فرمت صوتی قابل اجرا

MP3, M4A, 3GA, AAC, OGG, OGA, WAV, WMA, AMR, AWB, FLAC, MID, MIDI, XMF, MXMF, IMY, RTTTL, RTX, OTA, APE, DSF, DFF

بلوتوث

خروجی صدای دوگانه :  قابلیت اتصال همزمان دو دستگاه به گلکسی Z Flip

 

کدک مقیاس پذیری: اتصال بلوتوثی تقویت شده در شرایط تداخل فرکانس رادیویی محیط

 

ضبط

کیفیت ضبط با AOP Mic  تفویت می‌شود که نویزهای محیط‌ها را به حداقل می‌رساند.

 

 

*پخش DSD64  و DSD128  ممکن است بسته به فرمت فایل محدود باشد.

* صدای خروجی از دو دستگاهی که همزمان متصل شده ممکن است کمی تفاوت داشته باشد.

* فقط در لوازم جانبی مخصوص ساخته شده توسط سامسونگ و AKG موجود است.

* AOP: Acoustic Overload Point

 

ویدئو

فرمت‌های ویدئویی قابل پخش

MP4, M4V, 3GP, 3G2, WMV, ASF, AVI, FLV, MKV, WEBM

 

اتصال تلویزیون

بی‌سیم: Smart View (screen mirroring 1080p at 30fps)

 

 

امنیت

پلتفرم ناکس : نظارت و محافظت لحظه به لحظه. آنتی ویروس و مقابله با بد‌افزارها (تهیه شده توسط مک‌آفی)

پوشه امن (Secure Folder) : یک فضای امن در گوشی برای جداسازی و محافظت از برنامه‌ها، عکس‌ها، فیلم‌ها و فایل‌های خصوصی.

*ارائه‌دهندگان انتی‌ویروس‌ها و خدمات مقابله با بدافزارها ممکن است بسته به کشور متفاوت باشد.
 

 

محتویات جعبه

گلکسی Z Flip، کابل داده، آداپتور مسافرتی، پین Ejection، اتصال USB (OTG)، راهنمای شروع سریع، کاور شفاف، هدفون (USB Type-C) تنظیم شده توسط برند AKG
*ممکن است بسته به مدلی که می‌خرید یا کشور و منطقه‌ای که در آن زندگی می کنید برخی لوازم شامل هدفون‌ در دسترس نباشد. بسته بندی و رنگ کاور بسته به رنگ دستگاه شما متفاوت خواهد بود

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟