جاروبرقی رباتیک جدید اکووکس
اخبار لوازم خانگی

جاروبرقی رباتیک جدید اکووکس رونمایی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، جاروبرقی رباتیک جدید اکووکس آخرین جاروبرقی این برند با فناوری های جدید و ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، جاروبرقی رباتیک جدید اکووکس آخرین جاروبرقی این برند با فناوری های جدید و پیشرفته است که با عنوان Deebot Ozmo T8 AIVI در دسترس کاربران و مصرف کنندگان قرار می گیرد.

جاروبرقی رباتیک جدید اکووکس در حال حاضر از فناوری هوش مصنوعی برای شناسایی بهتر مسیر و تشخیص موانع پیش رو بهره می برد و نسبت به دیگر جاروبرقی های رباتیک پیشرفته تر است.

اکووکس

از ویژگی های این جاروبرقی رباتیک می توان به دوربین تعبیه شده بر روی آن اشاره کرد که در صورت تمیز کردن فضاهای دور از دسترس کاربران به راحتی می توانند فیلم آن جا را به گوشی های هوشمند کاربران ارسال کنند.

این جارو برقی رباتیک Deebot Ozmo T8 AIVI با بهره گیری از فناوری جدید امکان تشخیص لوازمی مانند کفش، جوراب، کابل شارژر و غیره را دارد و کاربران را از وجود آن ها بر سر راه خود مطلع می کند.

فناوری TrueMapping به کار رفته در این جاروبرقی رباتیک، در کمترین زمان و سریع ترین سرعت عمل خانه را تمیز می کند. این جاروبرقی رباتیک پیشرفته می تواند تا فاصله دو برابر دورتر از خود همراه با اشیاء به اندازه 2 میلی متری را تشخیص دهد.

گفتنی است کاربران برای کنترل از راه دور جاروبرقی رباتیک جدید اکووکس می توانند اپلیکیشن Ecovacs Home را نصب کنند و از طریق آن بر روی جاروبرقی رباتیک نظارت داشته باشند.

جاروبرقی رباتیک Deebot Ozmo T8 AIVI حداکثر 3 ساعت توانایی نگهداری باتری را دارد و علاوه بر تمیزکردن سطح زمین امکان فیلم برداری از محیط اطراف را به کاربران ومصرف کنندگان خود می دهد و افراد به راحتی می توانند کودکان، حیوانات خانگی و مناطق مختلف خانه خود را کنترل کنند.

یکی دیگر از قابلیت های این جاروبرقی رباتیک پیشرفته از بین بردن 99 درصد باکتری های موجود بر روی سطوح است.

مدیر شرکت اکووکس اظهار کرد: امروزه با پیشرفت فناوری و لوازم خانگی هوشمند زندگی برای افراد خانواده بسیار آسان شده و تمیز کردن خانه دیگر کار سختی نخواهد بود. کاربران اکنون می توانند با دستگاه های هوشمند مانند جاروبرقی های رباتیک به تمیز کردن خانه بپردازند و این جاروبرقی هوشمند برای خانه های کوچک و بزرگ استرالیا طراحی شده است.

جاروبرقی رباتیک هوشمند Deebot Ozmo T8 AIVI با قیمت 1.299 دلار به همراه بسیاری از محصولات و لوازم خانگی اکووکس در اواخر سال 2020 به بازار لوازم خانگی استرالیا عرضه می شود.

معایب جاروبرقی رباتیک

بسیاری از جاروبرقی های رباتیک از یک سری معایب و مزایا بهره می برند. ما برای راهنمایی بهتر کاربران از خرید خود به گفتن معایب جاروبرقی رباتیک پرداخته ایم. از عمر عرضه این ربات ‌ها تقریبا 15 سال می‌ گذرد و هر ساله نیز شاهد عرضه شدن مدل ‌های جدید به بازار هستیم.

از معایب جاروبرقی رباتیک می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • فرش و موکت را تمیز نمی کنند
  • قدرت مکش کمتری نسبت به جاروبرقی های معمولی دارند
  • نیاز به رسیدگی های مداوم دارند
  • از قیمت بالایی برخوردار هستند

بهترین مارک جاروبرقی های رباتیک 

جارو برقی های رباتیک دستگاه هایی هوشمند هستند که خانه ‌ی کاربران و مصرف کنندگان خود را به ساده‌ترین و موثرترین شکل تمیز می کنند. در میان آن ها بهترین مارک جاروبرقی های رباتیک وجود دارد که از امکانات و ویژگی های منحصر به فردی بهره می برند.

جارو برقی های روباتیک دستگاه ‌هایی هستند که هم در نیروی کار صرفه‌ جویی می ‌کنند و هم در تمیز کردن کف خانه چیزی را از قلم نمی ‌اندازند و بهترین مارک جاربرقی های رباتیک این موضوع را به راحتی به نمایش می گذارند و در کمترین زمان و بیشترین سرعت عمل به تمیز کردن خانه می پردازند.
کاربران می توانند با استفاده از اپلیکیشن مخصوص جاروبرقی هوشمند، زمان جارو کشیدن را برنامه‌ ریزی و تنظیم کنند. بهترین چیزی که بعد از خدمتکار خانگی گیرتان می‌آید همین دستگاه هوشمند است.

جاروبرقی رباتیک شیائومی

جاوربرقی رباتیک شیائومی یک وسیله فوق العاده هوشمند برای تمیز کردن منزل بوده که به 12 سنسور مجهز است.

سنسورهای لیزری فاصله تعبیه شده در جاروبرقی رباتیک شیائومی، تمامی 360 درجه اطراف این وسیله را با سرعت 1800 بار در ثانیه اسکن می کنند تا به مانعی برخورد نداشته باشد. نقشه مسیر جارو با هوشمندی طراحی می شود. سه پردازنده حرکات دستگاه را به صورت بلادرنگ با الگوریتم محلی کردن و نقشه برداری همزمان (SLAM) محاسبه کرده، بهترین مسیر برای تمیز کردن را ارائه می کنند.

شیائومی

در مورد شارژ دستگاه نگران نباشید. جاروبرقی رباتیک شیائومی دارای یک باتری لیتیوم یونی 5200 میلی آمپری است که با یک بار شارژ کامل، می تواند به مدت 2/5 ساعت کار کرده و مساحتی معادل 250 متر مربع را جارو کند.

این جاروبرقی رباتیک شیائومی با قیمت 3 میلیون و 859 هزار تومان در درسترس مشتریان و مصرف کنندگان قرار می گیرد.

جاروبرقی ربایتک ای لایف V3s Pro

جاروبرقی رباتیک ای لایف V3s Pro تقریبا تمامی موی حیوانات را جارو می کند و به علاوه قیمت ارزان آن منجر شده تا توجه بسیاری به خرید این دستگاه جلب شود. کند بودن این دستگاه از نکات منفی آن تلقی می شود که حدود 90 دقیقه برای تمیز کردن لازم است.

به صدای زیاد آن طی آزمایشات کارشناسان اشاره شده که با توجه به عملکرد بالای در تمیز کردن می توان آن را نادیده گرفت. جاروبرقی رباتیک ای لایف V3s Pro با گوگل اسیستنت و الکسا سازگاری داشته و امکان کنترل و تنظیم آن با گوشی هوشمند وجود دارد.

جاروبرقی رباتیک ای لایف V5s Pro

جاروبرقی رباتیک ای لایف V5s Pro در رده دوم  بهترین جاروبرقی های رباتیک 2020 ارزان قیمت قرار می گیرد. این ربات جاروبرقی پیشرفته دارای ویژگی های مشترک با مدل V3s Pro داشته  و تنها تفاوت آن به قابلیت تی کشیدن مربوط می شود. قابلیت جاروکردن و تی کشیدن این جارو هوشمند می تواند امور منزل راحت تر کند.

جاروبرقی رباتیک ای لایف V5s Pro همانند بسیاری از جاروبرقی های رباتیک فاقد قابلیت هایی نظیر پشتیبانی از اپلیکیشن های گوشی هوشمند و یا الکسا و گوگل اسیستنت است. این محصول ای لایف هم چنین به عنوان یکی از کم صداترین جاروبرقی های موجود در بازار شناخته می شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟