شناسایی انبار احتکار لوازم خانگی
اخبار لوازم خانگی

شناسایی انبار احتکار لوازم خانگی به ارزش ۷ میلیارد ریال

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرمانده انتظامی استان مرکزی از شناسایی انبار احتکار لوازم خانگی به ارزش هفت ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرمانده انتظامی استان مرکزی از شناسایی انبار احتکار لوازم خانگی به ارزش هفت میلیارد ریال از یک انبار در شهرستان خمین خبر داد.

 سردار حسن مفخمی شهرستانی اظهار کرد: در تداوم طرح های مبارزه با احتکار کالاهای اساسی و قاچاق، مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان خمین در تحقیقاتی از شناسایی انبار احتکار لوازم خانگی در یکی از محله های این شهرستان خبر داد.

وی افزود: با شناسایی این انبار و با هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی، تیمی از مأموران انتظامی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت به محل موردنظر اعزام شدند که در بازرسی از این محل ۳۳ دستگاه یخچال، ۱۳ دستگاه آبگرمکن ، ۱۵ تخته فرش و پنج دستگاه کولر کشف و انبار موردنظر پلمب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه ارزش اموال کشف شده توسط کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز هفت میلیارد ریال برآورد شده است، عنوان کرد: با توجه به استعلامات به عمل آمده اقلام این انبار در سامانه جامع انبارهای وزارت صمت ثبت نشده بود که متصدی انبار با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شده است.

مفخمی شهرستانی با اشاره به اینکه مبارزه با اخلالگران نظام اقتصادی به صورت جدی در دستور کار پلیس قرار دارد، از شهروندان درخواست کرد هر گونه اخبار و اطلاعات در خصوص مفاسد اقتصادی و احتکار کالا و ارز را در اسرع وقت و از طریق تماس با ۱۱۰ به پلیس اطلاع بدهند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟