لوازم خانگی قاچاق در گلستان
اخبار لوازم خانگی

کشف لوازم خانگی قاچاق در بندرگز

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرمانده انتظامی گلستان از کشف پنج میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در بندرگز خبرداد. ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فرمانده انتظامی گلستان از کشف پنج میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در بندرگز خبرداد.

سرهنگ محمد سعید فاضل دادگر اظهارکرد: مأموران پلیس امنیت عمومی بندرگز پس از یکسری اقدامات اطلاعاتی و میدانی موفق به شناسایی محل نگهداری کالای قاچاق شدند. پنج میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در بندرگز کشف شد.

فرمانده انتظامی گلستان بیان کرد: مأموران با هماهنگی مقام قضائی و با حضور نماینده اداره صمت، در بازرسی از انبار مورد نظر ۱۹۶ عدد لوازم خانگی قاچاق از جمله یخچال، ماشین لباسشویی، جاروبرقی و کولر اسپیلت کشف کردند.

دادگر گفت: برابر اعلام کارشناسان ارزش این تعداد کالای قاچاق بیش از پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

به گزارش مهر، وی با اشاره به دستگیری یک متهم در این راستا، بیان کرد: نیروی انتظامی با برهم زنندگان نظم اقتصادی در سال جهش تولید برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه فعالیت به اینگونه افراد را نخواهد داد.

همچنین در سال گذشته استاندار گلستان گفت: در ۵ ماه نخست سال‌جاری ۱۸ میلیارد تومان کالای قاچاق در استان گلستان کشف شده که بیشتر لوازم خانگی بوده است.

هادی حق‌شناس ظهر امروز در ششمین جلسه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع)، اظهار داشت: در 5 ماه نخست سال‌جاری 18 میلیارد تومان کالای قاچاق که بیشتر لوازم‌خانگی بوده است، کشف شده که همه تلاش ما به همکاری دستگاه‌های اجرایی کاهش این میزان است.

وی افزود: 2 میلیون و 200 هزار راس دام سبک و سنگین در استان موجود است که تاکنون 10 درصد این تعداد پلاک‌کوبی شده‌اند و پلاک‌کوبی بقیه ادامه دارد اما هماهنگی‌ های لازم برای کشتار و انتقال با ادارات کل دامپزشکی، حمل‌ونقل و پایانه‌ها و جهاد کشاورزی صورت گرفته است.

استاندار گلستان در خصوص پلاک‌گذاری ادوات کشاورزی، گفت: براساس هماهنگی صورت گرفته با نیروی انتظامی پلاک‌گذاری تراکتورها و کمباین‌ها با حداقل بیمه توسط پلیس صورت می‌گیرد.

حق شناس یادآور شد: اقدامات ما نباید به گونه ای باشد که موجب آزار مردم شود چراکه هدف قانون‌گذار نفع مردم و منفعت عمومی جامعه است.

دشتیان دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گلستان خاطر نشان کرد: با اقدامات انجام شده جایگاه گلستان از رتبه 26 در سال 96 به رتبه 5 در حال حاضر ارتقاء یافته و میزان کشفیات کالای قاچاق در 5 ماهه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 46 درصد رشد داشته است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟