لوازم خانگی قاچاق
اخبار لوازم خانگی

کشف بیش از ۱۰ میلیارد ریال لوازم خانگی قاچاق

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از کشف بیش از ۱۰ میلیارد ریال ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از کشف بیش از ۱۰ میلیارد ریال لوازم خانگی قاچاق توسط اطلاعات سپاه ناحیه همدان خبر داد.

علی اکبر کریم پور، مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در راستای مقابله با قاچاق کالا اظهار کرد: بیش از ۱۰ میلیارد ریال لوازم خانگی قاچاق توسط اطلاعات سپاه ناحیه همدان از دو انبار در سطح شهر کشف شد.
وی افزود: از این انبارها بیش از ۱۹۰ قلم کالای قاچاق به دست آمد که با هماهنگی دستگاه های مرتبط این انبارها پلمب و عوامل آن به دستگاه قضایی تحویل شد.

به گزارش ایکنا، مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تأکید کرد: پاسداران گمنام امام زمان(عج) در سپاه ناحیه همدان بر اساس وظیفه ذاتی خود در جنگ اقتصادی و تحریم های ظالمانه دشمن به دقت موضوعات احتکار و کالاهای قاچاق را رصد و در تعامل با دستگاه قضایی با عوامل ایجاد ناامنی اقتصادی نیز برخورد مناسب و قاطع خواهند داشت.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟