اخبار لوازم خانگی

جذب نماینده خدمات پس از فروش شرکت لوازم خانگی پارس+جزئیات

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، جزئیات آگهی جذب نماینده خدمات پس از فروش لوازم خانگی پارس منتشر شد. این ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، جزئیات آگهی جذب نماینده خدمات پس از فروش لوازم خانگی پارس منتشر شد. این تولید کننده با بیش از نیم قرن فعالیت در صنعت لوازم خانگی ایران در راستای گسترش فعالیت های خود به دنبال تکمیل کادر خود است.

این تولید کننده لوازم خانگی جهت تکمیل کادر نمایندگی خدمات پس از فروش خود در استان های اصفهان، خوزستان، مازندران، یزد،گیلان، کرمان و گلستان از افراد واجد شرایط دعوت به همکاری می نماید و جزئیات آگهی نماینده خدمات پس از فروش لوازم خانگی پارس را می توان در تصویر ذیل مشاهده کرد.

براساس اعلام شرکت پارس؛ حداقل مدرک تحصیلی برای متقاضیان فوق دیپلم بوده و باید با کامیپوتر و نرم افزارهای ارتباط با مشتریان آشنایی داشته باشند.

لوازم خانگی پارس

متقاضیان باید تمامی مدارک خود را به آدرس ایمیل [email protected] در عکس ارسال کنند.

شرکت لوازم خانگی پارس یکی از زیرمجموعه های هلدینگ صنایع عمومی تامین است و بیش از 40 سال سابقه فعالیت دارد. البته در تاریخچه شرکت لوازم خانگی پارس آمده است که شرکت کارخانجات لوازم خانگی پارس (سهامی عام) در تاریخ 06/02/1354 بصورت شرکت سهامی خاص تاسیس شده و طی شماره 21482 در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده است و در تاریخ 23/09/1373 به شرکت سهامی عام تبدیل و در تاریخ 08/11/1373 در بورس اوراق بهادار پذیرفته شده است و در مورخ 16/09/1391 به بازار پایه فرابورس منتقل شده است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟