تلویزیون هوشمند 65 اینچی نوکیا
اخبار لوازم خانگی

تلویزیون هوشمند 65 اینچی نوکیا معرفی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تلویزیون هوشمند 65 اینچی نوکیا با قیمتی مقرون به صرفه معرفی شد. در حالی که ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تلویزیون هوشمند 65 اینچی نوکیا با قیمتی مقرون به صرفه معرفی شد. در حالی که تلویزیون هوشمند 55 و 43 اینچی نوکیا به تازگی روانه بازار شده بود.

هم اکنون این تلویزیون هوشمند 65 اینچی نوکیا با قیمتی ارزان عرضه خواهد شد و همچنین از وضوح تصویر 4K Ultra HD بهره می برد.

طراحی ظریف و لبه های باریک از ویژگی های ظاهری تلویزیون جدید نوکیا محسوب می شود. این تلویزیون کمپانی نوکیا قابلیت های دیگری را ارائه می دهد که می توان از صفحه نمایش هوشمند، طیف گسترده‌ای از رنگ ها و فناوری دالبی ویژن نام برد.

بیشتر بخوانید:


پای شرکت نوکیا هم به ساخت تلویزیون هوشمند باز شد

این تلویزیون هوشمند زاویه دید 178 درجه ای دارد و از روشنایی 480 نیت همراه با نسبت کنتراست 1100: 1 پشتیبانی می کند.

این محصول جدید نوکیا از یک پردازنده چهار هسته ای PureX 1GHz، پردازنده Cortex A53 و همچنین پردازنده گرافیکی Mali 450-MP4 استفاده می کند.

تلویزیون های نوکیا

از دیگر امکانات این تلویزیون هوشمند می توان به برخورداری از رم 2.25 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایت اشاره کرد که جهت ذخیره سازی برنامه ها و داده ها مورد استفاده قرار می گیرند.

تلویزیون هوشمند 65 اینچی نوکیا قابلیت اتصال به وای فای و بلوتوث را دارد. همچنین دارای 3 درگاه HDMI دو درگاه USB و یک درگاه Ethernet است.

این تلویزیون ال ای دی هوشمند همانند تلویزیون های هوشمند برند نوکیا سیستم عامل Android 9 را اجرا می کند. همچنین به لطف پشتیبانی از گوگل اسیستنت امکان کنترل صوتی تلویزیون را برای کاربران و مصرف کنندگان فراهم شده است.

دانگل Chromecast در این تلویزیون هوشمند به صورت داخلی وجود دارد و تلویزیون از بارگیری اپلیکیشن ها در پلی استور پشتیبانی می کند.

کروم کست

تلویزیون هوشمند 65 اینچی نوکیا از بلندگو های 24 واتی برند JBL بهره می برد. همچنین از ویژگی های Dolby Audio و DTS TruSurround برای یک تجربه صوتی فوق العاده برخوردار است.

تلویزیون هوشمند 65 اینچی نوکیا با قیمت 870 دلار در بازار لوازم خانگی هند عرضه می شود و از 6 آگوست در دسترس مشتریان و مصرف کنندگان قرار می گیرد.

معرفی تلویزیون هوشمند 43 اینچی نوکیا

تلویزیون هوشمند 43 اینچ نوکیا در تاریخ 4 ژوئن 2020 در دسترس مشتریان هندی قرار می گیرد.

این تلویزیون هوشمند 43 اینچی نوکیا دارای رزولوشن 4K و سیستم صوتی JBL بوده و هم‌اکنون در بازار هند در حال فروش است.

پیش از این، شرکت نوکیا تلویزیون هوشمند 55 اینچی خود را در دسامبر 2019 معرفی کرده بود. این تلویزیون هوشمند نوکیا، دارای نمایشگر 55 اینچی و رزولوشن 4k UHD بوده و مجهز به سیستم عامل اندروید 9 است.

این محصول از برند JBL برای سیستم صوتی خود استفاده کرده و از بلندگو های 24 واتی بهره می برد.

از دیگر امکانات تلویزیون نام برده می توان به دو پورت USB (شامل 2.0 و 3.0) و یک پورت HDMI اشاره کرد. همچنین وای فای و بلوتوث 5 نیز از اتصالات بی‌ سیم این تلویزیون با دستگاه‌ های دیگر به شمار می رود.

پایه نگهدارنده رو میزی، دیواری و ریموت کنترل از اقلام همراه تلویزیون هوشمند 55 اینچی نوکیا خواهند بود. همچنین نکته قابل توجه این محصول پشتیبانی از گوگل اسیستنت است که خانه ای هوشمند برای کاربران خود به ارمغان می آورد.

در همین رابطه بخوانید:

تلویزیون 55 اینچی نوکیا بالاخره رونمایی شد

طبق گفته کمپانی نوکیا، این تلویزیون هوشمند 43 اینچی قرار بود در ماه مارس رونمایی شود، اما با توجه به همه گیری ویروس کرونا در رونمایی این محصول تماشایی تاخیر ایجاد شد.

این تلویزیون همانند مدل های قبلی حاشیه های نازکی را در سه طرف خود ارائه می دهد ولی قسمت پایین به دلیل وجود اسپیکر ضخیم تر است.

تلویزیون هوشمند 43 اینچ نوکیا همان تجربه تماشای مدل 55 اینچی را دارد و به لطف سیستم صوتی JBL، انتظار می رود کیفیت صدای فوق العاده ای را ارائه دهد.

در حال حاضر تلویزیون هوشمند 55 اینچی نوکیا با قیمت 555 دلار به فروش می رسد. همچنین دارای پردازنده ی 4 هسته ای و پردازنده گرافیکی Mali-450 است و از رزولوشن 4K پشتیبانی می کند.

حافظه ی رم 2.25 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی نیز برای این تلویزیون با کیفیت فراهم شده است.

همانطور که انتظار می رود کاربران می توانند این تلویزیون را در اندازه کوچک تر و قیمت مقرون به صرفه تر تهیه کنند و از تماشای برنامه های تلویزیونی، فیلم و سریال ها و گیمینگ نهایت لذت را ببرند.

این تلویزیون هوشمند از گوگل اسیستنت و کروم‌ کَست پشتیبانی می کند و همچنین دارای قابلیت‌ های دالبی آیدیو (Dolby Audio) و DTS Surround Sound نیز است.

این دسته از تلویزیون های هوشمند نوکیا با توجه به امکانات خوب و قیمت مناسبی که دارند به راحتی می توانند رضایت کاربران را جلب کنند و آن ها را از خریدشان راضی نگه دارند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟