بهترین ماشین لباسشویی
اخبار لوازم خانگی

بهترین ماشین لباسشویی های بازار از نگاه کارشناسان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ماشین لباسشویی یکی از مهمترین و ضروری ترین  لوازم خانگی به شمار می آید. ...

بهنام وحیدی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ماشین لباسشویی یکی از مهمترین و ضروری ترین  لوازم خانگی به شمار می آید. انتخاب بهترین ماشین لباسشویی که با نیاز های شما متناسب باشد و بتواند کار های روزانه را برایتان آسان تر کند، کمی دشوار است، مخصوصا در زمانی که برند های شناخته شده جهان همچون سامسونگ، ال جی، بوش و… هر لحظه سعی بر تولید محصولات با کیفیت تر و پیشرفته تر دارند.

اگر شما به دنبال یک ماشین لباسشویی پر قدرت برای از بین بردن لکه ها هستید و می خواهید همیشه لباس های تمیز و پاکیزه به تن داشته باشید، با محصولاتی که معرفی خواهد شد بیشتر آشنا شوید. کارشناسان با بررسی های لازم این محصولات را به عنوان بهترین ماشین لباسشویی های 2019 و 2020 معرفی کرده اند.

بعد از مقایسه عملکرد و بررسی نظر کاربران درباره چند مدل ماشین لباسشویی طی چند ساعت لیست زیر تهیه شد.

بهترین ماشین لباسشویی

 

 

ماشین لباسشویی ال جی مدل WM3900HWA

ماشین لباسشویی ال جی

شاید برایتان پیش آمده که از خرید یک محصول پشیمان شده باشید، اگر می خواهید در خرید ماشین لباسشویی این اتفاق رخ ندهد، ماشین لباسشویی ال جی مدل WM3900HWA می تواند گزینه مناسبی برای خریدتان باشد. ال جی یکی از قابل اعتماد ترین برند به شمار می رود و ماشین لباسشویی های این مارک نسبت به مارک های دیگر به خدمات و سرویس کمتر بعد از استفاده های مداوم نیازمند است.

بهترین ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی ال جی مدل WM3900HWA با ظرفیت 4.5 فوت مکعب، جزو ماشین لباسشویی های کینگ سایز ال جی محسوب می شود زیرا توانایی شستشوی 9 کیلوگرم لباس را در هر سری دارد.

کار کردن با این محصول بسیار آسان است زیرا تنها با فشار سه کلید کار خود را آغاز می کند. همچنین ماشین لباسشویی ال جی به 13 حالت شستشو مجهز شده است، علاوه بر این یک صفحه نمایشگر برای تنظیم دمای آب و سرعت چرخش به همراه چند دکمه برای تنظیمات خاص مانند شستشوی اضافی، حالت بخارشوی و فعال کردن برنامه TurboWash برای ماشین لباسشویی WM3900HWA ال جی در نظر گرفته شده است.

در همین رابطه بیشتر بخوانید:

ماشین لباسشویی های جی پلاس را بهتر بشناسید

این امکانات با تلفیق گزینه هایی همچون شستشو و چرخش (rinse and spin) و پخش مخلوط آب و مواد شوینده بطور مستقیم روی لباس با 5 جت اسپری، بیشترین حجم لباس را در کمترین زمان ممکن می شوید. قابلیت بخارشوی ماشین لباسشویی WM3900HWA ال جی باعث کاهش 95 درصدی آلرژی های خانگی می شود که این امر توسط  بنیاد آسم و آلرژی آمریکا  تایید شده است. این محصول به یک گرمکن داخلی جهت تنظیم دما آب برای از بین بردن غبار و میکروب های لباس مجهز شده است.

شرکت ال جی برای دسترسی و استفاده راحت تر از ماشین لباسشویی 9 کیلوگرمی WM3900HWA امکان اتصال تلفن هوشمند، فناوری گوگل هوم و  آمازون الکسا را به این دستگاه بر قرار کرده است. این قابلیت برای کنترل از راه دور ماشین لباسشویی کاربرد دارد. همچنین هنگامی که شستشوی  به پایان می رسد دستگاه پیغامی برای شما ارسال خواهد کرد. با در نظر گرفتن این امکانات، لباسشویی ال جی مدل WM3900HWA جزو بهترین ماشین لباسشویی ال جی موجود در بازار محسوب می شود.

 

ماشین لباسشویی الکترولوکس مدل EFLS627UIW

ماشین لباسشویی الکترولوکس

ماشین لباسشویی الکترولوکس مدل EFLS627UIW  از لحاظ کارکرد تفاوت زیادی با ماشین لباسشویی ال جی ندارد اما از آنجایی که محصولات ال جی  قابل اعتماد تر و با کیفیت تر هستند، در جایگاه اول بهترین ماشین لباسشویی ها قرار گرفته است.

کارکردن با ماشین لباسشویی EFLS627UIW  الکترولوکس بسیار ساده و راحت است زیرا تنها 9 برنامه شستشو دارد که استفاده از دستگاه را نسبتا آسان تر کرده است.

نکته ای که باعث درخشش ماشین لباسشویی الکترولوکس در میان لباسشویی های دیگر شده، قابلیت SmartBoost است. بطور معمول ماشین های لباسشویی از یک پمپ آب اضافی برای مخلوط کردن مواد شوینده با آب استفاده می کنند تا این ترکیب به صورت مساوی روی لباس ها پخش شود اما این محصول به لطف فناوری SmaertBoost  از پمپ اضافه بی نیاز شده است.

ماشین لباسشویی الکترولوکس

حالت شستشو سریع 15 دقیقه ای بسیار کاربردی است مخصوصا در مواقعی که زمان کافی برای شستشو نیست و خیلی سریع به لباس تمیز نیاز داریم. ماشین لباسشویی الکترولوکس مدل EFLS627UIW با کمک حالت بخارشوی می تواند تمام لک و کثیفی ها را از روی پارچه لباس ازبین ببرد. علاوه بر این، امکان دیگری به نام StainSoak وجود دارد که برای پاک کردن لکه های بسیار سخت همانند لکه خون کاربرد دارد.

میانگین زمان شستشو در بین همه حالت های این ماشین لباسشویی 47 دقیقه است، درحالی که این زمان در برخی از مدل ها به 2 ساعت می رسد.

جوانب مثبت ماشین لباسشویی EFLS627UIW  از ویژگی های منفی آن بیشتر است. به همین دلیل با اطمینان خاطر می توان  این محصول  را به عنوان یکی از بهترین ماشین لباسشویی 2019 برند الکترولوکس معرفی کرد.

 

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل WF42H5000AW

ماشین لباسشویی سامسونگ

اگر به دنبال یک ماشین لباسشویی پیشرفته با امکانات بالا و قیمت مناسبی هستید و همچنین ظاهر و طراحی محصول مد نظرتان است، ماشین لباسشویی سامسونگ مدل WF42H5000AW بهترین گزینه است. علاوه بر این، حجم 4.4 فوت معکبی امکان شستشوی حجم زیادی از البسه را فراهم ساخته است.

ماشین لباسشویی WF42H5000AW سامسونگ از جهت جلب رضایت مشتریان در جایگاه بالایی قرار دارد. به همین دلیل جزو بهترین ماشین لباسشویی سامسونگ است.

با این ماشین لباسشویی می توانید از 7 برنامه شستشو بهره مند شوید اما حالت شستشو سریع 15 دقیقه ای و برنامه ضدعفونی کننده قوی در لیست این برنامه ها قرار نگرفته است.

ظرفیت لباسشویی با مدت زمان  شستشوی لباس ها رابطه مستقیمی دارد. بطوری که هر چه حجم  لگن بزرگتر باشد به معنای تعداد دفعات کمتر شستشو است، پس در وقتتان صرفه جویی شده و زمان بیشتری برای صرف کاراهای مورد علاقه خود دارید.

سامسونگ با بهره مندی از تکنولوژی VRT سر و صدا ناشی از شستشوی لباس را به حداقل رسانده است. طراحی خلاقانه لگن داخلی،منجر شده تا صدا و لرزش ماشین لباسشویی به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کند. برنامه سلف کیلین (+Self Clean ) با استفاده از جت اسپری پرقدرت و سرعت بالای چرخش می تواند باکتری و کثیفی ها را از محفظه داخلی ماشین لباسشویی سامسونگ تمیز کند.

یکی از خدماتی که سامسونگ به همراه این ماشین لباسشویی ارئه داده است، عیب یاب هوشمند یا Smart Care است که با اتصال به تلفن همراه هوشمند، مشکلات فنی آن را تشخیص داده و راه حل را پیشنهاد می کند.

برای ماشین لباسشویی WF42H5000AW سامسونگ یک دستگاه خشک کن جدا در نظر گرفته شده که مشتریان در صورت تمایل می توانند خریداری کنند.

 

ماشین لباسشویی بوش مدل WAT28400UC

ماشین لباسشویی بوش

ماشین لباسشویی بوش مدل WAT28400UC نسبت به ماشین لباسشویی های معرفی شده در این لیست از اندازه کوچکتری بهره برده است و برای خانه هایی که فضای کافی برای لوازم خانگی بزرگ ندارند، مناسب است.

صرف نظر از طراحی زیبا این ماشین لباسشویی بوش، موتور قدرتمندی با سرعت چرخش 1400 دور بر دقیقه برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. واضح است به دلیل حجم کم این ماشین لباسشویی، تعداد زیادی از لباس ها را نمی توان در هر سری شستشو داد، اما می توان از تمیز بودن لباس ها مطمئن بود.

15 برنامه شستشو برای ماشین لباسشویی WAT28400UC بوش در نظر گرفته شده است که حالت های سبک تا سنگین را در بر می گیرد. قابلیت شستشو با آب گرم برای افرادی که آلرژی دارند بسیار کاربردی  است زیرا باعث از بین رفتن درصد بالایی از میکروب ها می شود.

همانند حالت TurboWash در ماشین لباسشویی WM3900HWA ال جی، بوش ماشین لباسشویی خود را به برنامه SpeedPerfect مجهز کرده تا زمان شستشو را تا 40 درصد کاهش دهد بدون آنکه از کیفیت شستشو کم شود. با قابلیت EcoSilence Motor و دیوار های ضد لرزش می توان محیط آرام خانه را حفظ کرد.

طبق آمار به دست آمده، تنها 4.2 درصد از قطعات ماشین لباسشویی های بوش به تعمیر نیاز دارند پس با اطمینان کامل می توانید چندین سال از ماشین لباسشویی های بوش استفاده کرده و همیشه لباس های تمیز و پاکیزه به تن کنید.

این مدل با توجه به اطلاعات منتشر شده توسط کارشناسان در لیست بهترین ماشین لباسشویی های 2019 قرار می گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟