300 لوازم منزل بین سیل زدگان
اخبار لوازم خانگی

توزیع ۳۰۰ سری لوازم منزل بین سیل‌ زدگان همدانی

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: همزمان با دهه ولایت ۳۰۰ سری لوازم ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: همزمان با دهه ولایت ۳۰۰ سری لوازم منزل بین سیل‌ زدگان این استان و زوج‌ های همدانی توزیع شد.

سرهنگ پاسدار علی قراباغی روز پنجشنبه بیان کرد: به دنبال بروز سیل فروردین سال گذشته سپاه همدان ساخت منزل سیل زدگان را در دستور کار قرار داد و هم اینک با تکمیل این بناها تامین لوازم ضروری منزل از جمله یخچال، فرش و اجاق گاز را هم دنبال کرد. وی بیان کرد: توزیع این ۳۰۰ سری لوازم منزل بین سیل‌ زدگان این استان پیش بینی شده بود اما برخی از خانواده‌ها به علت داشتن این لوازم آنها را قبول نکرده و خواستار هدیه آن به دیگر افراد شدند.

مسوول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) همدان ادامه داد: هر چند جهیزیه پیش بینی شده برای زوج های جوان ۱۴ قلم است اما با این وجود اقلام مازاد پیش بینی شده برای سیل زدگان بین زوج‌های جوان توزیع شده و مابقی اقلام مورد نیاز برای زندگی را خانواده‌ها تامین می‌کنند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ قراباغی افزود: توزیع ۲۰۰ سری لوازم منزل توسط سپاه همدان از ماه آینده آغاز می‌شود و علاوه بر این ۲ هزار بسته نوشت‌افزار نیز توزیع شده است.

وی گفت: توزیع ۱۰ هزار بسته معیشی شامل برنج، گوشت مرغ و روغن هر یک به ارزش ۳۰۰ هزار تومان آغاز و بخشی از آن نیز تاکنون در شهرستان های همدان و فامنین توزیع شده و سایر شهرستان‌ها نیز در حال توزیع است.

نظر شما چیست؟