تلویزیون پرچمدار جدید پاناسونیک
اخبار لوازم خانگی

تلویزیون پرچمدار جدید پاناسونیک روانه بازار می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تلویزیون پرچمدار جدید پاناسونیک با عنوان HZ2000 OLED روانه بازار لوازم خانگی می ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تلویزیون پرچمدار جدید پاناسونیک با عنوان HZ2000 OLED روانه بازار لوازم خانگی می شود. شرکت پاناسونیک در سال گذشته تلویزیون GZ2000 خود را عرضه کرد. این تلویزیون هوشمند مجهز به پنل اولد ال جی است که امروزه از این پنل در اکثر تلویزیون های برندهای مختلف استفاده می شود.

پنل اولد به کار رفته در تلویزیون پرچمدار جدید پاناسونیک دارای حداکثر 1000 نیت روشنایی است. به گفته کمپانی پاناسونیک، در سیستم صوتی تلویزیون هوشمند HZ2000 از فناوری دالبی آتموس و HDMI Earc استفاده شده و یک سیستم صوتی فوق العاده را ارائه می دهد.

پاناسونیک

از ویژگی های جدید تلویزیون های 2020 پاناسونیک می توان به دالبی ویژن آی کیو یا حالت فیلم میکر یا فیلم ساز اشاره کرد. ویژگی حالت فیلم میکر یا فیلم ساز قابلیتی است که با استفاده از آن کاربران می توانند فیلم را به گونه ای تماشا کنند که سازنده فیلم قصد نشان دادن آن را داشته است. بسیاری از کارگردانان مطرح سینما مانند جیمز کامرون، مارتین اسکورسیزی و جی جی آبرامز از این ویژگی در تلویزیون ها استقبال کرده اند. زیرا بینندگان، فیلم را به گونه ای مشاهده می کنند که مدنظر کارگردان بوده است.

شرکت های ال جی، ویزیو و پاناسونیک اعلام کرده اند حالت فیلم ساز به صورت خودکار در تلویزیون های آن ها فعال می شود. اما در تلویزیون های اولد 2020 پاناسونیک ویژگی حالت فیلم ساز باید از طریق دکمه کنترل از راه دور به صورت دستی فعال شود.

همچنین از نسخه 0.5 سیستم عامل MyHomeScreen TV در این تلویزیون 2020 پاناسونیک به کار رفته که هنوز برنامه ای برای ارائه به روزرسانی های نرم افزاری در سیستم عامل MyHomeScreen TV پس از خرید وجود ندارد.

گفتنی است شرکت پاناسونیک هنوز آماده ارائه درگاه HDMI 2.1 در تلویزیون های 2020 خود نیست و به این معناست که تلویزیون HZ2000 نمی تواند از کنسول های بازی نسل جدید و پخش کننده های ویدیویی پشتیبانی کند. اما کمپانی هایی مانند ال جی، سونی و سامسونگ استفاده از درگاه HDMI 2.1 را در تلویزیون های 4K خود آغاز کرده اند.

در همین رابطه بخوانید:

نگاهی به خط تولید تلویزیون های 2020 پاناسونیک

تلویزیون پرچمدار جدید پاناسونیک با عنوان HZ2000 در سایزهای 55 و 65 اینچ با قیمت 3.300 پوند/ 2.900 یورو در بازار لوازم خانگی اروپا به فروش می رسد.

تلویزیون های 2020 پاناسونیک  از جدیدترین فناوری های روز دنیا برخوردار بوده و به دنبال ارائه بهترین امکانات و کیفیت تلویزیون هستند. در ابتدای سال 2020 بسیاری از شرکت ها از جمله سامسونگ، ال جی و سونی تلویزیون های جدید خود را در نمایشگاه سی ای اس معرفی کردند و پاناسونیک نیز جزو آن ها بود.

تلویزیون پاناسونیک

شرکت پاناسونیک دارای تلویزیون های اولد جدید با بلندگوهای دالبی آتموس و همچنین تلویزیون های ال سی دی با کیفیت تصویر 4K است.

مدل جدید تلویزیون پاناسونیک HZ2000 جایگزین پرچمدار مدل GZ2000 خواهد شد. مدل GZ2000 در سال گذشته پرچمدار تلویزیون های پاناسونیک بود که قرار است در سال 2020 تلویزیون HZ2000 پرچمدار جدید در میان تلویزیون های 2020 پاناسونیک باشد. این تلویزیون جدید پاناسونیک مجهز به پنل اولد است که نسبت به پنل تلویزیون های اولد ال جی 20 درصد روشنایی بیشتر را ارائه می دهد.

مقرون به صرفه ترین تلویزیون های پاناسونیک مدل های اولد HZ1000 و  HZ1500 است. ال جی و پاناسونیک تنها کمپانی هایی هستند که قابلیت دالبی ویژن آی کیو را در تلویزیون های خود استفاده کرده اند. ویژگی فناوری دالبی ویژن آی کیو، نمایش جزئیات سایه ها در فضای روشن بوده که این ویژگی در تلویزیون های دالبی ویژن شرکت ال جی و پاناسونیک به صورت پیش فرض فعال است.

HZ2000

همچنین تمام تلویزیون های ال سی دی پاناسونیک مجهز به پنل های ال ای دی، آی پی اس یا وی ای ال سی دی هستند. این شرکت اعلام کرده که تلویزیون های ال سی دی خود را در اندازه 75 اینچ روانه بازار خواهد کرد.

پاناسونیک برخلاف برخی از رقبای خود، هنوز تلویزیون های 8K را راه اندازی نکرده زیرا معتقد است که بازار هنوز برای این مدل از تلویزیون ها آمادگی ندارد و قبل از تولید تلویزیون های 8K، به یک تراشه HDMI 2.1 احتیاج دارد.

بیشتر بخوانید:

یخچال های فرنچ دور پاناسونیک روانه بازار می شوند

تلویزیون های هوشمند پاناسونیک مدل HZ1000 و HZ1500 در ماه مه و ژوئن عرضه می شوند، در حالی که مدل HZ2000 در ماه جولای و مدل HX940 در ماه ژوئن روانه بازار شده اند و همچنین مدل های HX800 و HX900 در آوریل در دسترس کاربران قرار می گیرند.

کیفیت تلویزیون پاناسونیک

امروزه برای بسیاری از مصرف کنندگان و کاربران کیفیت تصویر در تلویزیون حائز اهمیت است و همین موضوع باعث شده تا شرکت های تولید کننده تلویزیون در تولید و عرضه تلویزیون هایی با کیفیت تصویر بالا در حال رقابت باشند. شرکت پاناسونیک نیز یکی از این شرکت ها شمرده می شود. کیفیت تلویزیون پاناسونیک همانند کیفیت تلویزیون های ال جی، سامسونگ و سونی بالا بوده و از رزولوشن 4K بهره می برد.

تلویزیون هوشمند

همانطور که گفته شده کیفیت تلویزیون پاناسونیک هنوز به رزولوشن 8K نرسیده زیرا این شرکت معتقد است که بازار لوازم خانگی هنوز برای پذیرش این مدل از تلویزیون ها آمادگی ندارد. اما تلویزیون های 4K پاناسونیک کیفیت تصویر خوبی را ارائه می دهند و طرفداران خاص خود را دارند.

تلویزیون پاناسونیک ساخت کجاست؟

بنیان گذار شرکت پاناسونیک، کونوسوکه ماتسوشیتا نام دارد که فعالیتش در صنعت الکترونیک را از بخش فروش شرکت هیتاچی شروع کرد. این شرکت در سال 1918 کارخانه ی تولید ابزار برقی ماتسوشیتا را برای راه اندازی لوازم برقی تاسیس نمود. در ژانویه 2006 پاناسونیک خط تولید تلویزیون های آنالوگ خود را متوقف کرد و کمتر از یک ماه بعد دست به تولید تلویزیون های دیجیتال زد. ممکن است برای بسیاری از افراد این سوال پیش آید که تلویزیون پاناسونیک ساخت کجاست؟ در ادامه این بخش به پاسخ این سوال پرداخته شده است.

پاناسونیک

در جواب این سوال که تلویزیون پاناسونیک ساخت کجاست؟ می توان گفت که این شرکت یک تولید کننده ژاپنی است که تلویزیون های خود را به صورت قطعات ژاپن/ مونتاژ مالزی و قطعات ژاپن/ مونتاژ ژاپن تولید می کند. پاناسونیک همانند دیگر شرکت ‌های بزرگ برای خود اهداف بزرگی دارد.

شرکت پاناسونیک راحتی کاربران و رضایت مشتریان خود را اولویت کار خود قرار داده است. شعار این شرکت ” ایده هایی برای زندگی ” بوده که با گذشت زمان و توسعه و پیشرفت بیشتر کمپانی شعار آن تغییر کرد و به زندگی بهتر تبدیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟