تولید ماشین لباسشویی
اخبار لوازم خانگی

تولید انواع ماشین لباسشویی علیرغم نوسان در بازار افزایش یافت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تولید انواع ماشین لباسشویی در ۳ ماهه امسال رشد 115 درصدی را تجربه کرده  است ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تولید انواع ماشین لباسشویی در ۳ ماهه امسال رشد 115 درصدی را تجربه کرده  است در حالی اعلام شده که همچنان قیمت این کالا به همراه سایر محصولات لوازم خانگی در بازار نوسان دارد و همین امر عاملی شده تا خریداران دست از خرید برداشته و بازار با رکود زیادی روبه رو شود.

 مطابق جدیدترین آمار از میزان تولید کالاهای منتخب صنعتی در 3 ماهه نخست امسال بخش تولید شاهد روند کند  تولید در انواع محصولات صنعتی بوده است. براساس این آمار در3 ماهه نخست 99 میزان تولید ماشین لباسشویی  115.1 درصد اعلام شده است.

تولید ماشین لباسشویی

به گزارش تسنیم، نکته مهم در این آمار رشد تولید 115 درصدی ماشین لباسشویی در 3 ماهه امسال است. رشد تولید این کالا در حالی اعلام شده که همچنان قیمت این کالا به همراه سایر محصولات لوازم خانگی در بازار نوسان دارد و همین امر عاملی شده تا خریداران دست از خرید برداشته و بازار با رکود زیادی روبه رو شود. جالب اینجاست در حال حاضر قیمت این کالا از نوع ایرانی در سامانه 124 حدود 13 میلیون تومان به ثبت رسیده اما همان کالا در بازار 9 میلیون تومان قیمت خورده است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟