بهترین دستگاه های سازگار با هوم کیت
خانه هوشمند

بهترین دستگاه های سازگار با هوم کیت 2020 را بشناسید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اگر به دنبال داشتن خانه هوشمند هستید می توانید از بهترین دستگاه های سازگار ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اگر به دنبال داشتن خانه هوشمند هستید می توانید از بهترین دستگاه های سازگار با هوم کیت اپل استفاده کنید. هوم کیت یک پلت فرم است که به شرکت اپل تعلق دارد. برای کنترل بهتر وسایل هوشمند خانگی به بهترین دستگاه های هوم کیت اپل نیاز داریم که در ادامه به معرفی این دستگاه ها پرداخته شده است.

بهترین دستگاه های سازگار با هوم کیت را می توان با دستیار صوتی اپل با عنوان “سیری” کنترل کرد. کاربران از طریق دستیار صوتی سیری می توانند دستگاه های هوشمند خانگی خود را به یکدیگر متصل کنند. همانطور که می دانید دستیار صوتی سیری متعلق به شرکت اپل است. دستگاه های هوم کیت اپل، آمازون الکسا و گوگل اسیستنت می توانند در توسعه خانه های هوشمند نقش بسزایی را ایفا کنند.

هوم کیت

برای کنترل از راه دور لوازم خانگی هوشمند توسط دستیار صوتی سیری می توانید از گوشی هوشمند یا اسپیکر هوشمند HomePod اپل استفاده کنید. گفتنی است که هوم کیت همانند الکسا و گوگل اسیستنت معروف نیست و طرفداران خاص خود را دارد ولی تعداد شرکت هایی که از دستیار صوتی سیری پشتیبانی می کنند بسیار چشمگیر است.

بهترین دستگاه های سازگار با هوم کیت از تمامی دسته بندی های خانه هوشمند مانند اسپیکرهای هوشمند، لامپ های هوشمند و قفل درب های هوشمند پشتیبانی می کنند.

بیشتر بخوانید:

با ویژگی های جدید آمازون الکسا آشنا شوید

اسپیکر هوشمند HomePod اپل را نمی توان در لیست بهترین اسپیکرهای هوشمند خانگی قرار داد ولی در بین دستگاه های سازگار با هوم کیت حرف اول را می زند زیرا استفاده از آن ها برای کاربران اپل بسیار ساده است. اگر قصد خرید اسپیکر هوشمند HomePod را ندارید می توانید به خرید پخش کننده تلویزیون اپل” Apple TV 4K ” بپردازید.

لوازم خانگی هوم کیت

نسل چهارم Apple TV به کاربران این امکان را می دهد از سایر دستگاه های اپل به محتوا دسترسی داشته باشند و وسایل خانه هوشمند خود را از راه دور توسط دستیار صوتی سیری کنترل کنند.

دستگاه های هوشمند HomePod و Apple TV 4K برای توسعه خانه هوشمند با قابلیت HomeKit سازگار هستند، کاربران آیفون و آیپد به راحتی می توانند بهترین دستگاه های هوم کیت را با سیری و برنامه HomeKit کنترل کنند.

معرفی بهترین دستگاه های سازگار با هوم کیت

اسپیکر هوشمند HomePod اپل

اسپیکر هوشمند HomePod به صورت استوانه ‌ای طراحی شده و مجهز به دستیار صوتی سیری است. با کمک سیری می توان درخواست صوتی خود را به اسپیکر داد. اسپیکر HomePod قابلیت های بسیاری دارد و می تواند به پخش موسیقی مورد علاقه کاربران و روشن و خاموش کردن لامپ های هوشمند خانه بپردازد. همچنین قابلیت اتصال به وای فای و اینترنت را دارد.

اسپیکر هوشمند HomePod انرژی مورد نیاز خود را از طریق برق شهری تامین می ‌کند. به همین دلیل برای استفاده از اسپیکر HomePod باید آن‌ را به برق وصل کرد. همچنین گفتنی است که از طریق ایرپلی 2 می‌ توان دو اسپیکر HomePod را به یکدیگر متصل کرد. از ویژگی‌ های اسپیکر HomePod می توان قابلیت تطبیق آن با محیط را نام برد. با توجه به این قابلیت با قرار گرفتن اسپیکر در محیط و به کمک‌ سنسورهایش می تواند محیط را ارزیابی ‌کند. نتیجه‌ ی این ارزیابی تشخیص دیوارها و سطوح مختلف محیط است.

همچنین اسپیکر هوشمند HomePod دارای 6 میکروفن جهت دریافت فرمان های صوتی، 7 بلندگوی توییتر با آمپلی‌ فایرهای قابل تنظیم جداگانه و یک عدد ووفر است.

هوم پاد

مشخصات اسپیکر هوشمند HomePod اپل 

  • ابعاد: 6.8 * 5.6
  • تعداد اسپیکرها: 7 عدد بلندگوی توییتر، 1 عدد ووفر
  • تعداد میکروفن ها: 6 عدد
  • ویژگی ها: کیفیت صدای عالی، طراحی منحصر به فرد، تنظیمات آسان

دستگاه پخش کننده تلویزیون اپل Apple TV 4K

Apple TV یک مبدل کوچک است که محتویات مالتی مدیای مورد علاقه کاربران را بر روی آی‌تیونز، یوتیوب، Hulu Plus، iNetflix و شبکه‌ های ورزشی در تلویزیون‌ را با کیفیت بالا پخش می‌کند. برای استفاده از آن، اپل تی وی را به سیستم متصل کنید تا از طریق اینترنت تمامی فیلم‌ ها، سریال‌ ها، برنامه‌ های ورزشی و موسیقی را پیدا کرده و آن ها را تماشا کنید.
در قسمت پشت این مبدل کوچک، تمام اتصالات قرار دارد که شامل درگاه HDMI، درگاه صدای اپتیکال، درگاه Micro-USB، ورودی برق و اینترنت می ‌شود. تنها خروجی استفاده شده در این دستگاه پورت HDMI است. همچنین از دیگر قابلیت ‌های این دستگاه می‌توان به بلوتوث و وای فای داخلی، نرم افزارهای قابل نصب و در نهایت قابلیت کنترل توسط آیپاد، آیپد و آیفون اشاره کرد.
تلویزیون اپل
مشخصات دستگاه پخش کننده تلویزیون اپل Apple TV 4K
  • ابعاد: 3.9 x 3.9 x 1.4
  • درگاه ها: HDMI 2..0 و Ethernet
  • ویژگی ها: دارای محتوای 4K HDR، همگام سازی ساده با iOS و macOS

قفل درب هوشمند August Wi-Fi

بسیاری از افراد در شب عادت به قفل کردن درب های خانه دارند تا با خیالی آسوده بخوابند. قفل درب هوشمند August Wi-Fi یکی از قفل های درب هوشمند است که بسیار مورد بررسی قرار گرفته و تنها کافیست از دستیار صوتی سیری بپرسید که آیا درب خانه قفل است؟ البته می توانید با صدای خود  درب را قفل یا باز کنید.

در همین رابطه بخوانید:

قفل های هوشمند و افزایش امنیت در خانه

این مدل جدید نسبت به مدل های قبلی خود ارتقا یافته و بسیاری از خواسته های کاربران خود را برطرف می کند. از قابلیت های این قفل درب می توان به وای فای داخلی آن اشاره کرد که می تواند به اینترنت متصل شود.

قفل درب هوشمند August_Wi_Fi

مشخصات قفل درب هوشمند August Wi-Fi

  • ابعاد: 3.4 x 2.2
  • باتری: 4 AA
  • ویژگی ها: طراحی جمع و جور و کوچک، دارای وای فای داخلی، استفاده آسان، سازگاری با بسیاری از دستگاه های هوشمند خانگی

کنترل هوشمند خانگی Brilliant

کنترل هوشمند خانگی Brilliant یکی از بهترین کلیدهای هوشمند خانگی است که با هوم کیت سازگاری دارد. این صفحه کلید هوشمند می تواند به راحتی با تمامی دستگاه های هوشمند خانگی مانند لامپ های هوشمند، کلید های برق هوشمند، اسپیکرهای هوشمند، قفل های درب هوشمند و غیره ادغام شود.

همچنین صفحه کلید هوشمند Brilliant دارای سنسورهای حرکتی داخلی و یک دوربین کوچک است که از آن می توانید به عنوان یک واسطه ویدیویی استفاده کنید. این دستگاه کامل ترین سیستم سوئیچ هوشمند است که تاکنون شناخته شده و گزینه بسیار خوبی برای کسانی است که قصد دارند بر روی مجموعه بزرگی از دستگاه های هوشمند خانگی خود کنترل داشته باشند.

کنترل هوشمند خانگی

مشخصات کنترل هوشمند خانگی Brilliant

  • ابعاد: 4.8 x 5.3
  • رزولوشن: 720 x 1280
  • ویژگی ها: طراحی منحصر به فرد، دارای قیمت مقرون به صرفه

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • احمد | 09 تیر 1400 در 5:52 ب.ظ

    تازه داشتم از خوندن مطالب لذت میبردم که یهو تموم شد! میتونست این مقاله خیلی کاملتر باشه. با این حال ممنونم ازتون. جالب بود.