مجمع کارآفرینان ایران و انجمن های تولید کننده
اخبار لوازم خانگی

نامه مجمع کارآفرینان ایران در حمایت از حسین مدرس خیابانی + تصویر نامه

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مجمع کارآفرینان ایران و انجمن های تولید کننده به نمایندگی از صاحبان صنایع ...

بهنام وحیدی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مجمع کارآفرینان ایران و انجمن های تولید کننده به نمایندگی از صاحبان صنایع و معادن و فعالان کسب و کار بخش خصوصی کشور طی نامه ای به سران قوا، ضمن حمایت از حسین مدرس خیابانی از مجلس شورای اسلامی نیز درخواست کردند که در جلسه فردا، رای اعتماد به مدرس خیابانی داده شود.

متن نامه به شرح ذیل است :

محضر مبارک سران قوای جمهوری اسلامی ایران؛

 

جناب آقای دکتر حسن روحانی

ریاست محترم جمهور

جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی

ریاست محترم قوه قضاییه

با سلام و احترام؛

باستحضار می رساند با شرایط اقتصادی شکل گرفته در سال های اخیر که سرمنشاء آن تحریم های ناجوانمرادانه استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران است و با تاکید بر تلاش‌های شبانه‌روزی فرزندان این مرز و بوم برای راه اندازی و سرعت بخشیدن به چرخه تولید و کارآفرینی، بی‌شک نیازمند حضور افرادی آگاه و توانمند در عرصه صنعت بیش از پیش حس خواهد شد. کسانی که تحقق اهداف مقاومتی را در کنار برنامه کلان خود درک کرده و بهترین تصمیمات و شایسته‌ترین اقدامات را به عمل آورند و در این مسیر ثابت قدم باشند. گام‌هایی که با حضور افراد کلیدی برای اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های کلان برداشته می‌شود با فردای صنعت این کشور در هم تنیده است؛ آن هم در مسیری طولانی که متاسفانه گاهاً نگاه‌های سیاسی و منافع بخشی به افق‌های بلند آن ترجیح داده شده است.

لذا جایگاه‌هایی که می‌توانند تولید ملی را به معنای واقعی کلمه در مختصات اقتصاد مقاومتی تعریف کنند باید به شدت مراقبت شده و از حضور افراد توانمند در آن حمایت شود. بی شک جایگاه “وزارت صنعت، معدن و تجارت” از جمله این جایگاه‌ها محسوب شده و در این خصوص دارای نقشی کاملا محوری و پر رنگ است.

از نگاه صاحبان مشاغل و کارآفرینان تاثیرگذار حضور جناب آقای دکتر مدرس خیابانی به عنوان سرپرست این وزارت‌خانه هرچند در مقطعی کوتاه، باعث شکل‌گیری تحولی بی نظیر در روند حمایت از صنایع مولد کشور شده است. ایشان با حمایت تمام قد خود از صنایع مولد و همراه نمودن زنجیره‌های تولید و همراستا کردن فعالیت سازمانی و نهادهای موثر بر آن، باعث رشد و توسعه دوچندان شده اند. امید است با ادامه روند فعلی شاهد شکوفایی صنایع ایرانی در گام دوم انقلاب اسلامی به عنوان ستونی از امنیت ملی کشورمان باشیم.

مجمع کارآفرینان ایران و انجمن های تولید کننده به نمایندگی از صاحبان صنایع و معادن و فعالان کسب و کار بخش خصوصی کشور و با نگاه به عملکرد قابل تقدیر جناب آقای دکتر مدرس خیابانی، صراحتا و قویا درخواست حضور ایشان را به عنوان وزیر جدید “وزارت صنعت، معدن و تجارت ” مورد توجه قرار داده تا ایشان نیز بتوانند به پشت گرمی قوای سه گانه مجریه، مققنه و قضاییه اقداماتی درخور ملت شریف و انقلابی جهت بهبود شرایط اقتصادی کشور داشته باشند.

بنابراین امید است دولت محترم با نظری استوار، ایشان را به نمایندگان منتخب ملت معرفی کرده و  با رای اعتماد ‎قاطع و حداكثری نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به ایشان، شاهد راهگشایی و ادامه مسیر توسعه اقتصادی و دستیابی به اهداف عاليه فوق الذكر  باشد.

مجمع کارآفرینان ایران و انجمن های تولید کننده

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟