تلویزیون هوشمند شیائومی
اخبار لوازم خانگی

تلویزیون شفاف شیائومی معرفی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تلویزیون شفاف شیائومی به تازگی معرفی شده که به صفحه نمایشگر اولد مجهز و در ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تلویزیون شفاف شیائومی به تازگی معرفی شده که به صفحه نمایشگر اولد مجهز و در اندازه 55 اینچی در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

حالت شفاف و شیشه ای این تلویزیون در حالت خاموش آن را از سایر مدل های موجود در بازار متمایز کرده است.این تلویزیون شفاف شیائومی به همراه دو نسخه می ۱۰ اولترا و ردمی کی ۳۰ اولترا به مناسبت دهمین سالگرد تاسیس این تولیدکننده چینی در معرض نمایش گذاشته شده است.

تلویزیون هوشمند شیائومی

تلویزیون شفاف شیائومی با عنوان می تی وی لوکس شناخته می شود و به نظر می رسد که از صفحه نمایشگر شرکت ال جی بهره برده باشد زیرا پیش از این، ال جی اقدام به تولید تلویزیون های شفاف کرده بود.

این محصول تازه وارد شیائومی به فناوری دالبی اتمس و AOD مجهز شده و با قیمت ۷ هزار و ۱۹۵ دلار در اختیار مشتریان قرار می گیرند.

بر اساس اعلام این شرکت، تلویزیون شفاف می تی وی لوکس از تراشه  مدیاتک ۹۶۵۰  استفاده می کند و رفرش ریت آن برابر با ۱۲۰ هرتز است.

شیائومی از زمانی که به ساخت تلویزیون روی آورده است، هر سال تلویزیون های هوشمند جدیدی را ارائه می دهد. همین امر سبب شده تا شیائومی پیشرفت عظیمی در صنعت تلویزیون هوشمند داشته باشد و سبد محصولات خود را روز به روز کامل تر کند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟