تلویزیون های 2020 اولد فیلیپس
اخبار لوازم خانگی

تلویزیون های جدید اولد فیلیپس رونمایی شدند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تلویزیون های جدید اولد فیلیپس از فناوری های جدید بهره می برند و همچنین ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تلویزیون های جدید اولد فیلیپس از فناوری های جدید بهره می برند و همچنین کیفیت تصویر فوق العاده ای را ارائه می دهند. گفتنی است برخی از مدل های این مجموعه در حال حاضر در بازار لوازم خانگی اروپا به فروش می رسند.

تلویزیون های جدید اولد فیلیپس در مدل های OLED805 و OLED855 موجود هستند. از ویژگی و قابلیت های این مجموعه جدید فیلیپس می توان به کیفیت تصویر 4K، سیستم عامل Android 9.0 و فناوری Ambilight اشاره کرد. همچنین این برند برای اولین بار از فناوری DTS Play-Fi در تلویزیون های هوشمند خود استفاده کرده است.

فیلیپس

 در تلویزیون های جدید فیلیپس از ویژگی ها و امکانات تلویزیون های سال قبل این کمپانی استفاده شده است. اما شرکت فیلیپس اظهار کرد که ویژگی های جدید دیگری در این تلویزیون های اولد 2020 به کار رفته که شامل DTS Play-Fi می شود.

قابلیت DTS Play-Fi به کاربران و مصرف کنندگان این امکان را می دهد اسپیکرها را به صورت بی سیم به تلویزیون با حداکثر 5.1 صدای فراگیر متصل کنند.

در همین رابطه بخوانید:

تلویزیون های 2020 فیلیپس معرفی شدند

شرکت فیلیپس یکی از نخستین شرکت هایی بود که از محتوای HDR10+ استفاده کرد. این شرکت اعلام کرده که از هم اکنون امکان پشتیبانی از هر 4 فرمت ویدیویی HDR مانند HGL، HDR10+، HDR10 و دالبی ویژن به وجود آمده است.

تلویزیون اولد فیلیپس

علاوه بر این، یک ریموت کنترل با نور پس زمینه جدید و روکش چرمی در دو طرف برای تلویزیون های 2020 فیلیپس در نظر گرفته شده است.

تلویزیون های فیلیپس از جمله برندهای باکیفیت موجود در بازار به شمار می آیند که با توجه به تنوع مدل ها، سایزها و انواع مختلف از قبیل LCD، LED، OLED، QLED، Plasma، 3D و غیره، توانسته اند رضایت بسیاری از مشتریان خود را جلب کنند.

گفتنی است که تلویزیون های جدید اولد فیلیپس با تلویزیون های اولد برندهایی مانند ال جی، سونی، پاناسونیک و برندهای دیگر رقابت خواهد کرد. کیفیت تلویزیون فیلیپس می تواند به راحتی با بسیاری از تلویزیون های هوشمند نام آشنای بازار رقابت کند و با توجه به کیفیت بالایی که دارد کاربران بسیاری را به سمت خود جذب کند.

فیلیپس اولد

تلویزیون های ال سی دی و اولد فیلیپس قرار است که با قابلیت هایی نظیر Ambilight در اختیار مشتریان قرار بگیرد. امبیلایت به معنی نور محیط است که یک سیستم روشنایی برای تلویزیون های توسعه یافته فیلیپس است. فناوری  Ambilight فقط هنگام مشاهده تلویزیون در محیط های کم نور تجلی پیدا می کند و با نمایان شدن نورهای آن در تاریکی حس جالبی به بیننده انتقال می دهد.

بیشتر بخوانید:

امپراطوری کمپانی فیلیپس از کجا شروع شد؟/ جرارد بزرگ را بشناسید

فیلیپس یکی از متحدان نزدیک گوگل است و در نتیجه، محصولات این شرکت از قبل به اندروید مجهز بوده و دسترسی به انواع اپلیکیشن ها، کروم کست و گوگل اسیستنت امکان پذیر است.

مهمترین و کلیدی ترین امکانات تلویزیون های 2020 فیلیپس مربوط به نسل چهارم پردازشگر ویدیوی P5 است که به لطف آن کاربران شاهد کیفیت تصاویر بهتری خواهند بود.

تلویزیون هوشمند

همانطور می می دانید کیفیت تلویزیون فیلیپس 4K بوده و با توجه به این رزولوشن، کاربران می توانند با خیالی آسوده به خرید تلویزیون این برند بپردازند. فیلیپس با ارائه ‌ی Amblight فناوری جدیدی را به بازار تلویزیون ‌های پیشرفته آورده است.

فناوری Amblight به مجموعه لامپ ‌هایی با توانایی تغییر رنگ گفته می‌شود که در قسمت پشتی تلویزیون جای گرفته ‌اند و نوری متناسب با رنگ نمایش داده شده در تصویر را به فضایی پشتی تلویزیون می ‌تابانند.

برندهای سونی و فیلیپس هر دو پلت فرم Android TV گوگل را در اختیار کاربران قرار داده اند که از طریق اپلیکیشن Play Store امکان دسترسی به برنامه های مختلف را دارد. همچنین شرکت پاناسونیک یک پنل اولد با کیفیت بالا را در تلویزیون پرچمدار خود قرار داده است.

امبلیلایت

فیلیپس علاوه بر همکاری با شرکت های گوگل و دالبی با برند Bowers & Wilkins نیز کار کرده است.

تلویزیون های سری 8 اولد فیلیپس به بلندگوهای B&W مجهز نیستند. اما این شرکت اعلام کرده که به زودی تلویزیون های 2020 فیلیپس را با بلندگوهای B&W رونمایی خواهد کرد. ما انتظار داریم در اوایل ماه سپتامبر در جریان نمایشگاه ایفا 2020 اطلاعات بیشتری از این تلویزیون ها کسب کنیم.

جالب است بدانید:

نوع خاصی از نورپردازی Ambilight با جعبه جادویی فیلیپس

قابل ذکر است، مدل های OLED8x5 هم اکنون در اروپا روانه بازار شده اند و قرار است طی چند هفته آینده به طور گسترده تری در دسترس کاربران قرار بگیرند.

تلویزیون فیلیپس

امکانات برخی از تلویزیون های جدید فیلیپس به شرح ذیل است:

تلویزیون OLED805 / OLED855

55 و 65 اینچی

اولترا اسلیم 4K OLED UHD TV

نسل چهارم پردازشگر ویدیویی P5 با عملکرد AI

دالبی ویژن، دالبی اتموس، HDR10+ و HLG

تلویزیون ال سی دی 9435

55 و 65 اینچی

اولترا اسلیم 4K UHD TV

پشتیبانی از گوگل اسیستنت

دالبی ویژن، دالبی اتموس، HDR10+ و HLG

امکانات تلویزیون فیلیپس

تلویزیون های هوشمند فیلیپس از امکانات و ویژگی های بسیار زیادی بهره می برند. امروزه هرچه تلویزیون ها از قابلیت های بیشتر و بهتری برخوردار باشند، طرفدارای بیشتری نیز دارند. امکانات تلویزیون فیلیپس مانند بسیاری از تلویزیون های برندهای دیگر کاربردی هستند که در ادامه به برخی از این امکانات اشاره می کنیم.

تلویزیون 2020 فیلیپس

از امکانات تلویزیون فیلیپس می توان وجود سیستم عامل اندروید را نام برد. کاربران با استفاده از تلویزیون های هوشمند اندرویدی فیلیپس می توانند در گوگل ‌پلی به جستجوی اپلیکیشن‌ ها، بازی‌ ها و محتوای مناسب باب میل خود بپردازند.

از دیگر ویژگی و امکانات تلویزیون فیلیپس می‌ توان به کنترل موضعی نور پنل (Micro Dimming Pro)، روان‌ کننده‌ ی پخش تصاویر و همچنین افزایش دهنده‌ ی رزولوشن تصاویر اشاره کرد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟