خرید محصولات تولیپس
اخبار لوازم خانگی

چرا باید محصولات تولیپس بخریم؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، محصولات تولیپس به تازگی وارد بازار لوازم خانگی ایران نشده و از سال 1380 ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، محصولات تولیپس به تازگی وارد بازار لوازم خانگی ایران نشده و از سال 1380 میهمان خانه های ایرانی است که پشت پرده ورود آن ها بی ربط به تحریم های آمریکا نبوده و حاکی از سال ها تجربه و دور اندیشی است. تولیپس یک برند ایرانی است که توسط شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران برای نخستین بار معرفی شد اما داستان ورود این برند به همین سادگی نبوده و در واقع به پشتوانه سال ها تلاش و البته رضایتمندی مشتریان به بازار عرضه شده است.

فعالیت شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران در سال 1351 طی همکاری مشترک با گروه ژاپنی ماتسوشيتا الکتريک (ناسيونال) کلید خورد و شاید برای برخی از افراد جالب باشد که موسس این شرکت همان تولیدکننده محصولات پاناسونیک است. در واقع شرکت صنايع الکتريکي ناسيونال ایران به عنوان نماینده رسمی این برند ژاپنی در ایران کار خود را شروع کرده و محصولات تولیپس نیز به پشتوانه تلاش های گسترده متخصصان ایرانی و همکاری با این تولیدکننده ژاپنی روانه بازار شد که یکی از دلایل قانع کننده برای خرید لوازم خانگی های این شرکت ایرانی، سابقه دیرینه و موفق در بازار کشورمان است.

تولیپس

همان طور که می دانید تحریم های علیه ایران بعد از خروج از برجام تشدید یافت و در نهایت برخی از شرکت های خارجی نظیر سامسونگ، ال جی و پاناسونیک مجبور به ترک بازار ایران شدند و این صنعت با چالش های جدیدی مواجه شد. اما دور اندیشی برخی از تولید کننده های ایرانی مانند تولیپس در این شرایط بیشتر مورد توجه قرار گرفت. بعد از این که شرکت ژاپنی پاناسونیک بار سفر را بست و راهی کشور خودش شد، زمینه و فضا برای عرضه اندام  لوازم خانگی تولیپس در بازار کشورمان فراهم شد. استانداردهای این شرکت شامل استاندارد ملی ایران، استاندارد اروپا و استانداردهای شرکت پاناسونیک می شود و این برند تلاش می کنند تا با تکیه بر سال ها فعالیت و حضور در این عرصه، محصولی با کیفیت ارائه دهد.

محصولات تولیپس و پاناسونیک

شاید یکی از سوالات متداول که به آن برخورد خواهید کرد این است که چرا باید محصولات تولیپس بخریم ؟ در این مطلب سعی شده تا با ذکر چند دلیل ساده، پاسخ این سوال داده شود.همان طور که گفته شد، تولیپس یک برند ایرانی است که تلاش می کند با ارائه محصولاتی با کیفیت به رقبای خارجی خود نزدیک شود و در واقع کالایی در خور مشتری ایرانی عرضه کند.مطمئنا حمایت دستگاه های اجرایی و مصرف کنندگان از تولیدکنندگان داخلی تاثیر گذار است و خرید کالای ایرانی از سوی مشتریان و البته توجه به انتقادات کاربران و رفع مشکل محصولات توسط تولیدکنندگان می تواند محرک صنعت لوازم خانگی، توسعه اشتغال و تحقق شعار جهش تولید شود.پس می توان نتیجه گرفت که نخستین دلیل برای خرید محصولات این شرکت، تولید آن در داخل و ایرانی بودن این برند است. پیش از بررسی لوازم خانگی تولیپس بهتر است که نگاهی به ضرورت خرید کالای ایرانی بیندازید.

ضرورت خرید کالای ایرانی چیست؟

ضرورت خرید کالای ایرانی

ضرورت خرید کالای ایرانی پس از اعمال تحریم های جدید علیه ایران و خروج برندهای خارجی مشخص شد زیرا کشورهایی مانند آمریکا با ایجاد محدودیت های بیشتر به دنبال ضربه زدن به اقتصاد کشورمان هستند که حمایت از تولیدکنندگان داخلی می تواند منجر به شکست آن ها و عدم وابستگی به بیگانگان شود.به همین دلیل، مقام معظم رهبری شعار جهش تولید را برای امسال برگزیدند و بر حمایت از کالاهای ایرانی تاکید کردند. البته به این معنا نیست که مشتریان ایرانی بدون در نظر گرفتن کیفیت کالا، اقدام به خرید کنند و تولید کنندگان باید تمام تلاش خود را برای ارائه محصولی با کیفیت به کارگیرند.

 لوازم خانگی ایرانی

همان طور که می دانید، کیفیت و قیمت یک کالا دو مولفه اصلی هنگام خرید است و در واقع کیفیت بالای محصولات خارجی منجر به جلب توجه مشتری می شود اگرچه قیمت این کالاها به نسبت اجناس ایرانی بالا است. در صورتی که سطح کیفیت لوازم خانگی های ایرانی به نمونه های خارجی برسد، در نتیحه از دو فاکتور برخوردار بوده و مشتریان برای خرید اجناس ساخت داخل قانع می شوند.شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران سال ها در زمینه عرضه و خدمات پس از فروش محصولات پاناسونیک در ایران فعالیت می کند و توانسته طی این سال ها حس نیت خود را ثابت کند پس می توان پیش بینی کرد که محصولات تولیپس نیز بتواند نظر مشتریان را به خود جلب کند. در ادامه به طور خلاصه دلایلی برای ضرورت خرید کالای ایرانی عنوان شده است.

  • توسعه اشتغال پایدار در کشور
  • جلوگیری از ورود لوازم خانگی قاچاق به کشور
  • عدم وابستگی به کشورهای خارجی و سوء استفاده بیگانگان در شرایط خاص
  • ایجاد خودکفایی و توسعه چرخه اقتصاد
  • اطمینان از اصل بودن کالا و خدمات پس از فروش
در همین رابطه بیشتر بدانید:

بهترین برندهای لوازم خانگی ایرانی را بشناسید

چرا باید محصولات تولیپس بخریم؟

محصولات تولیپس

بعد از نگاهی به نحوه ورود پیدایش محصولات تولیپس در بازار ایران و پرداختن به ضرورت خرید کالای ایرانی حالا نوبت به معرفی ویژگی های تولیدات این شرکت و بررسی نقاط قوت آن و در نهایت متقاعد کردن مشتریان برای خرید و همچنین پاسخ به سوال چرا باید محصولات تولیپس بخریم؟ رسیده است.

تولیدکنندگان تلاش می کنند تا با ارائه کالایی با کیفیت، متنوع و مقرون به صرفه مشتریان را مجاب به خرید کردن کنند که تولیپس نیز از این قاعده مستثنی نبوده و تمام تلاش خود را به کار گرفته است. نخستین مولفه یعنی کیفیت محصولات تولیپس قابل قبول بوده و با توجه به قیمت مناسب برای مشتریان راضی کننده است. تولیپس در لیست برندهای نوظهور قرار نمی گیرد و در پشت این برند، یک شرکت با سابقه با تکیه بر مهارت متخصصان ایرانی و ژاپنی قرار گرفته است.

خرید محصولات تولیپس

همان طور که گفته شد، اکثر کالاهای خارجی به دلیل کیفیت بالا با قیمت بیشتری در اختیار مشتریان قرار می گیرد و برای رقابت با آن ها باید کالایی هم سطح و با قیمت مناسب تر معرفی کرد.اگرچه نمی توان کیفیت را فدای قیمت کرد و به همین دلیل این تولیدکننده ایرانی همواره دو فاکتور قیمت و کیفیت را در اولویت قرار داده است.

لوازم خانگی تولیپس با توجه به کیفیت قابل قبول مقرون به صرفه بوده و توانسته طی این سال ها، مشتریان زیادی را به سمت خود جلب کند. ضمن این که محصولات این شرکت آزمون های زیادی را پشت سر گذاشته و موفق به دریافت استانداردهای بین المللی شده است.

محصولات تولیپس

تنوع به اندازه کیفیت و قیمت مهم است و همیشه محصولات متنوع به دلیل سازگاری با انواع دکوراسیون منزل نظر مشتریان به ویژه بانوان ر ا جلب می کند.فعالیت شرکت تولیپس بعد از خروج برندهای خارجی در بازار ایران پر رنگ تر شد و عمده فعالیت های این شرکت مربوط به تولید لوازم برقی های کوچک می شود که محصولات متنوعی مانند آون توستر، جاروبرقی، چای ساز، آبمیوه گیری، پلوپز، تصفیه هوا، چرخ گوشت و .. شامل می شود.

تنوع محصولات خانگی در مقایسه با گذشته بالا رفته و همه روزه شاهد ظهور تکنولوژی های جدیدی در این بازار هستیم که تولیپس نیز از این قافله عقب نمانده و به دنبال بروزرسانی محصولات خود و معرفی فناوری های جدید است که انتظار می رود در آینده ای نه چندان دور، بازار لوازم خانگی ایران میزبان لوازم خانگی جدید و تکنولوژی های نوین این شرکت باشد.

برای آن دسته از مخاطبانی که تاکنون پاسخ سوال چرا باید محصولات تولیپس بخریم؟ را دریافت نکرده اند و یا این که هنوز برای خرید یک محصول ایرانی متقاعد نشده اند باید گفت که هم اکنون به دلیل ممنوعیت واردات لوازم خانگی و خروج برندهای خارجی، لوازم خانگی های خارجی موجود در بازار قاچاق بوده و اطمینانی بابت اصل بودن آن ها وجود ندارد. از طرفی دیگر، لوازم خانگی قاچاق فاقد گارانتی و خدمات پس از فروش بوده و در صورت بروز هر گونه مشکلی نمی توان برای رفع آن اقدام کرد.

لوازم خانگی تولیپس

شرکت تولیپس دارای 400 نمایندگی خدمات پس از فروش در سراسر ایران بوده که به طور مستقیم می توان انتقاد و مشکلات محصول را با متخصصان این شرکت در میان گذاشته و در نهایت برای رفع آن ها اقدام کرد.

در پایان باید گفت که کشور و صنایع مهم روزهای سختی را سپری می کنند و حمایت از کالای ایرانی می تواند چرخ اقتصاد کشور را به حرکت درآورده و عدم وابستگی به بیگانگان و توسعه اشتغال را فراهم سازد. خرید لوازم خانگی ایرانی می تواند انگیزه ای برای تولیدکنندگان باشد تا محصولی مطابق با استانداردهای بین المللی روانه بازار کنند و به علاوه، برای صادرات محصولات خود به سایر کشور ها آماده شوند.

  • کیفیت قابل قبول محصولات تولیپس با توجه به سابقه دیرینه در بازار و رضایمندی مشتریان
  • قیمت مناسب لوازم خانگی های این شرکت در مقایسه با نسخه های خارجی
  • اطمینان از اصل بودن کالا
  • دارای گارانتی و خدمات پس از فروش
  • تنوع بالا محصولات این تولید کننده ایرانی
  • توسعه اقتصاد و اشتغال در کشور و همچنین کمک به تحقق شعار جهش تولید

مشخصات و قیمت محصولات تولیپس

محصولات تولیپس

با خواندن مطلب بالا پاسخ سوالات پر تکراری نظیر چرا باید محصولات تولیپس بخریم؟ و یا تولیپس مارک کجاست؟ داده شده و حالا وقت آن رسیده که نگاهی موشکافانه تر به محصولات تولیپس بیندازیم.

پیش از این در مطلبی با عنوان تولیپس مارک کجاست ؟ اطلاعات بیشتری از نحوه ورود این برند و موسس آن منتشر شده که در این بخش تلاش شده تا مروری بر آن شود و بیشتر به بررسی مشخصات و قیمت محصولات تولیپس پرداخته شود.

بیشتر بخوانید:

لوازم خانگی تولیپس ساخت کجاست؟
جاروبرقی تولیپس

همان طور که می دانید، کیفیت، قابلیت و قیمت یک کالا در هنگام خرید بیشتر مورد توجه مشتری قرار می گیرد که بیش از این در خصوص کیفیت محصولات تولیپس توضیحاتی ارائه شد و در این بخش مشخصات و قیمت جاروبرقی تولیپس ذکر شده تا مشتریان در خصوص امکانات و فناوری های تولیدات این شرکت اطلاعات بیشتری داشته باشند و با خیالی آسوده خرید کنند.

جاروبرقی یکی از وسایل ضروری تلقی می شود که با هدف راحت تر کردن امور تمیزکاری خانه تولید شده و انتخاب یک جاروبرقی خوب با توجه به تنوع بالا آن در بازار کار بسیار سختی به نظر می رسد. اگرچه با توجه به خروج شرکت های خارجی، مدل های موجود در بازار محدود تر شده و مشتریان تمایل بیشتری به خرید کالای ایرانی پیدا کرده اند. جاروبرقی تولیپس یکی از محصولات ایرانی است که در سه  (مدل VC-695 ،VC-625 و  VC-620) در اختیار مشتریان قرار می گیرد و افراد می توانند بنا به سلیقه و نیاز خود اقدام به خرید کنند.

مشخصات جاروبرقی تولیپس مدل VC-625

جاروبرقی تولیپس مدل VC-625

نوع: کیسه دار

توان: 2200 وات

دارای برچسب مصرف انرژی A

مجهز به فیلتر بهداشتی ضد آلرژی یا خروجی HEPA

گنجایش مناسب و شعاع کارکرد 8متری

استفاده از کلیدهای لمسی

لوله تلسکوپی: دارد

کیسه: دارد

قیمت جاروبرقی تولیپس : 1.840.000 تومان

آون توستر تولیپس

آون توستر ها برای گرم کردن غذا و یا پخت کیک و شیرینی ایده آل هستند اما آنچه که اهمیت بیشتری دارد، کارایی و طراحی ظاهری آن ها است زیرا از این سری وسایل در آشپزخانه به مقدار زیاد استفاده می شود و به علاوه، معمولا بر روی کانتر قرار می گیرند و به همین دلیل، شکل و شمایل آن نیز مورد توجه قرار می گیرد. آون توستر تولیپس از طراحی و کارایی قابل قبولی برخوردار بوده و در عین حال، با قیمت مناسبی به فروش می رسد.

آون توستر تولیپس در سه مدل تولید شده که در کاتالوگ محصولات این شرکت نام مدل های OT-4506BD ،OT-3806BD و OT3004B دیده می شود که با توجه نیاز خود می توانید یکی از مدل ها را انتخاب کنید.

بسیاری از افراد سوالاتی مانند آون توستر تولیپس ساخت کجاست ؟ مطرح کرده اند که البته به طور کامل در مورد سازنده این محصولات و نحوه پیدایش آن در بازار لوازم خانگی توضیح داده شد که با نگاهی به بخش بالا می توان پاسخ این سوال را دریافت کرد.

اما اگر بخواهیم از زیر بار پاسخ به سوال آون توستر تولیپس ساخت کجاست شانه خالی نکنیم و به طور خلاصه و کوتاه به مخاطبان پاسخ دهیم، باید گفت که آون توستر تولیپس یک محصول ایرانی است که به دست متخصصان ایرانی طراحی شده است و با بهره بردن از فناوری های روز دنیا و البته محصولات ژاپنی روانه بازار می شود.

مشخصات آون توستر تولیپس مدل OT-3004B

آون توستر تولیپس مدل OT-3004B

توان: 1500 وات

ظرفیت: 30 لیتر

جوجه گردان: دارد

قابلیت تنظیم زمان تا 60 دقیقه

بدنه: استیل ضد زنگ

مجهز به فن کانوکشن و پخت یکنواخت غذا

موجود در دو رنگ استیل و سفید

قطع کن خودکار: دارد

قابلیت تنظیم حرارت: 40 الی 230 درجه سانتی گراد

لامپ داخل دستگاه: دارد

قیمت آون توستر تولیپس : 2.250.000 تومان

پنکه تولیپس

شرکت تولیپس در زمینه تولید پنکه نیز فعالیت می کند که در دو مدل SF-405R و SF-408R در اختیار مشتریان قرار می گیرد و بررسی مشخصات و قیمت پنکه تولیپس در این روزهای گرم سال خالی از لطف نیست.

وجود حالت های متنوع سرعت، طراحی شیک و کنترل از راه دور در هنگام خرید پنکه حائز اهمیت است که پنکه تولیپس از تمامی قابلیت های ذکر شده برخوردار بوده و می تواند مشتری را برای خرید متقاعد کند.

مشخصات پنکه تولیپس مدل SF-405R

پنکه تولیپس SF-405R

توان: 55 وات

قابلیت کنترل از راه دور: دارد

قابلیت چرخش به سمت چپ و راست و همچنین عمودی و افقی

امکان تنظیم شدت وزش باد

دارای پایه تلسکوپی با قابلیت تنظیم ارتفاع

تایمر: 7.5 ساعته

قیمت پنکه تولیپس : 855000 تومان

آبمیوه گیری تولیپس

هیچ چیز نمی تواند لذت بخش تر از نوشیدن یک آبمیوه خنک در گرمای تابستان باشد اما با توجه به شیوع کرونا ویروس، بهتر است که اسموتی و آبمیوه در خانه تهیه شود و مطمئنا وجود یک آبمیوه گیری خوب و کارآمد در این شرایط الزامی است. آبمیوه گیری تولیپس مدل FJ-479 با توان مصرفی 800 وات و عملکردهای مختلف نظیر مخلوط کن، آسیاب و آبمیوه گیری یکی از مورد اعتماد ترین محصولات ایرانی تلقی می شود که با قیمت مناسبی به بازار عرضه می شود.

مشخصات آبمیوه گیری تولیپس مدل Fj-479

آبمیوه گیری تولیپس

توان مصرفی: 800 وات

دارای موتور دو سرعته به همراه عملکرد پالس

ظرفیت پارچ مخلوط کن: 1500 لیتر

کارکرد: سه کاره

جنس تیغه: استیل ضد زنگ

سایز دهانه ورودی: 75 میلی لیتر

پایه ضد لغزش: دارد

سوئیچ ایمنی: دارد

مجهز به ظرف تفاله گیر جداشونده و قابل شستشو

قیمت آبمیوه گیری تولیپس : 1.780.000 تومان

زودپز تولیپس

یکی دیگر از محصولات تولیپس که توانسته رضایت مشتریان را جلب کند، زودپز تولیپس است که برای پخت انواع غذا و خورشت در سریع ترین زمان کاربرد دارد.

زودپز تولیس مدل PC-442 برای استفاده 4 الی 8 نفر مناسب بوده و با جنس قابلمه نسوز و صفحه کنترل فارسی به منظور کارایی آسان تر در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

مشخصات زودپز تولیس مدل PC-442

 

زودپز تولیپس مدل PC-442

توان: 1000 وات

جنس بدنه: استیل ضد زنگ

ظرفیت: 6 لیتر

تایمر: دارد

برخورداری از برنامه های پخت متنوع و 9 سیستم ایمنی

دارای صفحه نمایشگر دیجیتال

مجهز به صفحه کنترل فارسی و سوپاپ تخلیه فشار

قیمت زودپز تولیپس : نا مشخص

چرخ گوشت تولیپس

چرخ گوشت تولیپس مدل MK-1800 مجهز به جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا است و از جدیدترین محصولات تولیپس موجود در بازار است که علاوه بر قابلیت های متنوع و موتور پر قدرت، از ظاهری شیک بهره برده است.

چرخ گوشت تولیپس مدل MK-1800

توان: 1800 وات

جنس تیغه: فولاد ضد زنگ

قابلیت سوسیس و کباب ساز

دارای سیستم چرخش معکوس

مجهز به کلید دور بر گردان موتور

گلویی ایمن مطابق با استاندارد

محفظه نگهداری متعلقات و سیم

قیمت چرخ گوشت تولیپس : 1500.000 تومان

همزن برقی تولیپس

برندهای زیادی در زمینه تولید لوازم خانگی کوچک فعالیت می کنند و به همین دلیل تنوع این محصولات در بازار بسیار بالا است که معمولا نمونه های خارجی با قیمت گران تری در بازار به فروش می رسد اما یکی از کالاهایی که از کیفیت مطلوب و قیمت مناسب برخوردار است، همزن برقی تولیپس بوده که در دو مدل MX-435B و MX-436BS در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

مشخصات همزن تولیپس مدل MX-436BS

همزن تولیپس

توان مصرفی: 1300 وات

ظرفیت کاسه: سه لیتر

تعداد پره های همزن: 2 عدد

نوع همزن: پایه دار

قابل استفاده در دو حالت دستی و پایه دار

دارای دکمه کنترل جهت جدا کردن تیغه ها

مجهز به تیغه های همزن و خمیر زن از جنس استیل ضد زنگ

قیمت همزن تولیپس : نا مشخص

اتو بخار تولیپس

اتوکشی لباس ها برای بسیاری از افراد خسته کننده است و تنها با خرید یک اتو بخار خوب می توان مشکل این دسته از افراد را حل کرد و به همین دلیل در این بخش تلاش شده که به معرفی یک اتو بخار با کیفیت و ارزان قیمت پرداخته شود. اتو بخار تولیپس در سه مدل SI-380C ،SI370C و SI-375C در بازار موجود است.

اتو بخار تولیپس مدل SI-380C

اتو بخار تولیپس

پاشش یکنواخت بخار در دو حالت افقی و عمودی
قابلیت تنظیم دما متناسب با پارچه
توان: 2200 وات
جنس کف: سرامیک
سیستم قطع خودکار: دارد
گنجایش مخزن آب: 350 میلی لیتر
قیمت اتو بخار تولیپس : نامشخص

سخن پایانی

یک تولیدکننده لوازم خانگی تلاش می کند با ارائه یک محصول با کیفیت و قیمت گذاری صحیح مشتریان بیشتری را برای خرید مجاب کند اگرچه تبلیغات، عوامل توزیع و شرایط اقتصادی نیز تاثیر گذار است اما اگر مورد اول و دوم لحاظ نشود، باید گفت که مرگ یک برند به سرعت فرا می رسد و نمی توان انتظار حضور طولانی مدت آن را در بازار داشت. اگرچه خرید کالایی با کیفیت و مطمئن و همچنین ارزان در شرایط امروز بازار کشور کار سختی به نظر می رسد اما با کمی دقت و بررسی نظرات مردم می توان تصمیم درستی گرفت.

خرید محصول ایرانی با در نظر گرفتن وضعیت حال حاضر بازار لوازم خانگی، یکی از روش های مطمئن است. خروج شرکت های خارجی و ممنوعیت واردات لوازم خانگی، گرانی کالاهای خارجی و عدم اطمینان از اصل بودن جنس از جمله عواملی است که منجر شده تا خرید کالای ایرانی با کیفیت به جای مدل های خارجی توصیه شود. اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که انتخاب لوازم خانگی ایرانی به معنای خرید کالایی کم کیفیت نیست. تولید کننده های ایرانی نظیر تولیپس سال ها در این بازار فعالیت می کنند و دارای سابقه و تجربه کافی در این حوزه هستند. محصولات تولیپس براساس جدیدترین فناوری های روز دنیا ساخته می شوند و همان طور که گفته شد، به پشتوانه موفقیت شرکت صنايع الکتريکي ناسيونال ایران در زمینه عرضه محصولات پاناسونیک و متخصصان ایرانی زبده توانسته جایگاه خود را در بازار ایران تثبیت کند.

در مطلب بالا تلاش شده تا به سوالاتی مانند چرا باید محصولات تولیپس بخریم یا ضرورت خرید کالای ایرانی چیست؟ پاسخ داده شود و در نهایت با معرفی محصولات تولیپس، تمام ابهامات در مورد این برند ایرانی برطرف شود و مشتریان خریدی آگاهانه تر داشته باشند.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • نسیما | 10 خرداد 1400 در 1:33 ب.ظ

    دوستانی که اون تستر تولیپس استفاده کردن، راضی هستن یا نه؟ من از چند تا فروشنده پرسیدم گفتن بدنه داخلیش گالوانیزه هست و لعاب نیست برای همین چربیهای غذا باعث لک میشه و بعد از پخت پاک کردنش سخته…

  • سروش فاضلی نژاد | 10 مهر 1402 در 6:23 ب.ظ

    من اتو تولیپس را خریدم و پس از ۱۲ مرتبه استفاده سیمش از وسط دچار اتصال کوتاه و همراه صدا و جرقه شدید فیوز خونه را قطع کرد . لوازم خانگی سازی که برای ارزانترین قطعه تا این حد خساست بخرج میده ، یعنی خیلی بدبخت اونی هست که ازش انتظار تولید محصول مرغوب و ایمن داشته باشید.