رپرتاژ

قیمت مصوب محصولات جی‌پلاس در فروشگاه آنلاین گلدیران پلاس

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، این روزها، اگر به دنبال خرید لوازم خانه هستید؛ حتما نام برند ایرانی جی‌پلاس به ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، این روزها، اگر به دنبال خرید لوازم خانه هستید؛ حتما نام برند ایرانی جی‌پلاس به گوشتان خورده است. این برند که حدود دو سالی از تولدش می‌گذرد با ارائه سبد محصولی متنوع توانسته جایگاه مناسبی را در بازار پیدا کند. البته پشتوانه نام شرکت گلدیران به عنوان صاحب این برند و ضمانت‌نامه این شرکت، همه و همه دست در دست هم داد که این برند ایرانی با سرعت بیشتری در دل خانوارهای ایرانی جای پیدا کند. اما برای خرید این محصول ما یک پیشنهاد ویژه داریم. اگر شما هم از آن دسته مشتریانی هستید که در این روزهای شیوع  کرونا، به دنبال خریدی باکیفیت و امن می‌گردید و می‌خواهید در کم‌ترین زمان ممکن، محصول موردنظرتان را با قیمت مناسب خریداری کنید؛ فروشگاه آنلاین گلدیران پلاس دقیقاً همان گزینه مدنظر شما ست.

فروشگاه آنلاین گلدیران پلاس بستری مناسب برای آن دسته از مشتریانی است که به دنبال صرفه‌جویی در زمان خرید هستند و می‌خواهند محصولی باکیفیت خریداری کنند. در این فروشگاه قیمت محصولات جی ‌پلاس، قیمت مصوبی است که از طرف شرکت گلدیران اعلام می‌شود و این موضوع یک مزیت ویژه برای مشتریان این فروشگاه به حساب می‌آید.

فروشگاه آنلاین گلدیران پلاس

در این فروشگاه، انواع محصولات برند ایرانی جی‌پلاس شامل لوازم خانگی _ یخچال، ماشین لباسشویی_ لوازم صوتی ‌تصویری _تلویزیون، دی‌وی‌دی و تجهیزات جانبی_ کامپیوتر و تجهیزات جانبی _مانیتور و ماوس و کیبورد_ تهویه مطبوع _کولر گازی و تصفیه هوا_ موبایل هوشمند جی‌پلاس و لوازم خانگی سایر برندها با چند کلیک ساده قابل خریداری هستند.

تمامی محصولات جی‌پلاس با گارانتی گلدیران در این فروشگاه به فروش می‌رسند و حمل و نصب آن توسط تکنسین‌های این شرکت انجام می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تنوع محصولات، قیمت هر محصول و اطلاعات فنی آن می‌توانید به آدرس www.goldiranplus.ir مراجعه کنید و یا با شماره 02184738 تماس بگیرید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟