استفاده از چمن مصنوعی
رپرتاژ

ایده‌های هوشمندانه برای استفاده از چمن مصنوعی تزیینی در محیط

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، با استفاده از چمن مصنوعی تزیینی می‌توانید بدون نیاز به انجام کارهای سخت و ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، با استفاده از چمن مصنوعی تزیینی می‌توانید بدون نیاز به انجام کارهای سخت و هزینه بالا تغییرات شگرفی را در محیط به وجود بیاورید. وجود این چمن محیط را به محیطی لوکس و منحصر به فرد تبدیل می‌کند که چشم هر بیننده‌ای را نوازش می‌دهد. در واقع با هزینه کم می‌توانید خود را از دیگران متمایز کنید و حس خوش طبیعت را در اطراف خود به وجود بیاورید.

بهتر است بدانید چمن مصنوعی همیشه با طراوت است و هرگز رنگ سبز خود را از دست نمی‌دهد. با استفاده از چمن مصنوعی می‌توانید در تمامی فصول حس خوشی داشته باشید. نکته بسیار مهم این است که نگهداری از این چمن بسیار راحت است و نیاز به وسایل خاصی ندارد.

از فرش چمنی استفاده کنید!

استفاده از چمن مصنوعی تزیینی ایده‌ای جدید در دنیای طراحی داخلی به شمار می‌رود. بهتر است به جای استفاده از قالیچه از چمن مصنوعی برای پوشش سطوح استفاده کنید. مطالعات نشان داده‌اند که این محصولات برای کودکان و حیوانات کاملا بی خطر هستند.

در خرید فرش چمنی به حس خود اعتماد داشته باشید. اگر می‌خواهید پاهای شما در بین الیاف این چمن قرار گیرند بهتر است چمنی با الیاف بلند بخرید و اگر دوست دارید که تنها چمن را در زیر پای خود احساس کنید، می‌توانید از چمن با الیاف کوتاه استفاده کنید.

نگران نباشید! الیاف چمن مصنوعی بسیار نرم هستند و اگر با پای برهنه بر روی این چمن راه بروید هرگز به پای شما آسیب نمی‌زنند.

چمن مصنوعی را به تراس ببرید!

 استفاده از چمن مصنوعی

از چمن مصنوعی می‌توانید در تراس خانه و یا محل کار خود استفاده کنید. هارمونی رنگ سبز چمن با آبی آسمان که از فضای تراس مشخص است چشم را نوازش می‌دهد. شما می‌توانید در این محیط بنشینید و با خیال راحت چای بنوشید، کتاب بخوانید یا برنامه کاری خود را تنظیم کنید.

پشت بام فضایی است که اغلب اوقات بی استفاده رها می‌شود. اما در اینجا یک ایده جدید برای شما داریم. شما می‌توانید این چمن را به پشت بام ببرید و زمین گلف خود را به وجود بیاورید. در روزهای تعطیل به پشت بام بروید و اوقات خوشی را با خانواده خود بگذرانید.

حیاط خود را همیشه سبز نگه دارید!

ممکن است در فصول سرد سال نتوانید از حیاط خود به خوبی استفاده کنید. زیرا چمن طبیعی آن از بین رفته است و فضایی مرده به وجود آمده است. با خرید چمن مصنوعی و نصب آن در حیاط خانه می‌توانید همیشه این فضا را سبز نگه دارید و از نگاه کردن به آن لذت ببرید. با نصب این چمن این محیط به محیطی امن برای حیوان خانگی شما نیز تبدیل می‌شود.

چمن مصنوعی را به کناره استخر خود ببرید!

بسیاری از فرد در فصول گرم سال اوقات فراغت خود را در استخر می‌گذرانند. بسیاری از افراد دوست دارند بر روی صندلی بنشینند و آفتاب بگیریند. شما با استفاده از این چمن در کنار استخر خود می‌توانید فضایی دلپذیر برای خود به وجود بیاورید و از شنا کردن و آفتاب گرفتن لذت ببرید.

چگونه چمن مصنوعی تزیینی را تمیز کنیم؟

 استفاده از چمن مصنوعی

نظافت مسئله بسیار مهمی است. بهتر است بدانید که نظافت چمن مصنوعی کار بسیار راحتی است. اگر از این چمن در محیط مسکونی و یا اداری استفاده می‌کنید به راحتی می‌توانید با جارو برقی آن را تمیز کنید و سپس با دستمالی مرطوب آن را دستمال بکشید. اگر از این چمن در حیاط استفاده می‌کنید می‌توانید با استفاده با فشار آب گرد و خاک و برگ درختان را از روی آن پاک کنید. در صورتی که تمایل داشته باشید می‌توانید از دستگاه واترجت استفاده کنید. واترجت دستگاهی شبیه به جاروبرقی است که آب را با فشار زیاد بر روی سطح چمن مصنوعی می‌ریزد و آن را تمیز کنید. از این دستگاه می‌توانید برای تمیز کردن سطوح و وسایل دیگر مانند ماشین خود نیز استفاده کنید.

چمن مصنوعی خود را از گروه چمنزار بخواهید!

تا بدین‌ جا به معرفی ایده‌های مختلفی برای استفاده از این چمن در فضاهای مختلف پرداختیم. اکنون باید برای تهیه این محصول اقدام کنید. گروه چمنزار انواع چمن مصنوعی را با مناسب‌ترین قیمت در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین می‌توانید از مشاوره‌های رایگان این مرکز در خصوص خرید چمن مصنوعی و طراحی فضاهای خانه خود بهره ببرید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟