اجاق گازهای ILVE
اخبار لوازم خانگی

سری جدید اجاق گازهای ILVE معرفی شدند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سری جدید اجاق گازهای ILVE با عنوان Majestic معرفی شدند. این سری جدید از اجاق گاز ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سری جدید اجاق گازهای ILVE با عنوان Majestic معرفی شدند. این سری جدید از اجاق گاز ها دارای مشعل های جدید، فضای مناسب و کافی برای گریل کردن گوشت، تایمر قابل برنامه ریزی و صفحه نمایش لمسی هستند.

مشعل های اجاق گازهای ILVE از جنس برنج بوده و دارای یک پوشش نانو تکنولوژیکی به رنگ مشکی هستند که در برابر حرارت از خود مقاومت نشان می دهند. این مشعل های جدید نسبت به مشعل های اجاق گاز های سری قبل Majestic کارآمد تر هستند و میزان انتشار CO2 را تا 66 درصد کاهش می دهند.

گفتنی است تمیز کردن آن ها بسیار راحت بوده و کاربران می توانند به راحتی مشعل ها را تمیز کنند. البته این مشعل ها یک پوشش نانو تکنولوژیکی دارند که آب و روغن را دفع می کنند.

فر تعبیه شده در قسمت پایینی اجاق گاز به گونه ای طراحی شده که گرما و حرارت را به طور یکسان در داخل فر به گردش در می آورد. همچنین صفحه نمایش لمسی 4.3 اینچی جهت کنترل دما و درجه داخل فر طراحی شده است.

بیشتر بخوانید:

با اصطلاحات اجاق گاز بیشتر آشنا شوید

انتخاب عملکرد مناسب، دستگیره ترموستات، تایمر و برنامه ریزی خودکار برای زمان شروع و پایان فر، همه در صفحه نمایش لمسی قرار دارند و کنترل و استفاده از اجاق گاز و فر را برای کاربران ساده می کند.

یکی دیگر از ویژگی های جدید اجاق گازهای ILVE قابلیت Steam Valve است که به کاربران این امکان را می دهد تا در انتخاب ترد یا نرم بودن نان، آبدار یا خشک بودن گوشت و یا حتی در خام، پخته و نیمه پخته بودن غذاهای خود آزاد باشند.

آژانس تبلیغاتی Eurolinx که تبلیغات اجاق گازهای ILVE را برعهده دارد، اعلام کرده است: طراحی و امکانات این سری جدید از اجاق گازهای به گونه ای است که چشم هر ببیننده ای را به سمت خود می کشاند و با قرار گرفتن در آشپزخانه های مدرن امروزی، فضای منحصر به فردی را برای مصرف کنندگان به ارمغان می آورد.

در همین رابطه بخوانید:

بهترین اجاق گاز های بازار کدامند؟

مدیر آژانس تبلیغاتی Eurolinx اظهار کرد: ما با تبلیغات این سری از اجاق گازهای Majestic می توانیم به راحتی با فروشندگان لوازم خانگی همکاری کنیم تا بهترین خدمات را به همه ارائه دهیم و پاسخگوی نیازهای مختلف مشتریان باشیم.

در حال حاضر اجاق گازهای Majestic برند ILVE با طیف وسیعی از رنگ ها در دسترس کاربران و مشتریان هستند.

اجاق گاز ها در مدل های مبله، صفحه ای و توکار روانه بازار می شوند که هر کدام مزایا و معایبی دارند. به عنوان مثال مدل های مبله معمولا به یک فر تجهیز شده اند و برای افرادی که بیشتر به پخت کیک و استفاده از فر علاقه دارند، توصیه می شود اگر چه افرادی که با کمبود جا مواجه هستند بهتر است مدل های صفحه ای خریداری کنند.

مزایا اجاق گاز مبله

  • گریل برای کباب کردن و سرخ کردن بدون روغن
  • وجود فر برای پخت کیک

معایب اجاق گاز مبله

  • اشغال فضای زیاد
  • تنوع کمتر به نسبت مدل های توکار و صفحه ای

مزایا اجاق گاز توکار و صفحه ای

  • تنوع بالا
  • ظاهری شیک و متناسب با کابینت های آشپزخانه
  • اشغال فضای کمتر

معایب اجاق گاز توکار و صفحه ای

  • جابه جایی سخت
  • قیمت بالا

گفتنی است در سال گذشته برند ILVE از اجاق گاز صفحه ای جدید خود رونمایی کرد که دارای ویژگی های منحصر به فردی است و می تواند پاسخگوی نیاز کاربران باشد.

اجاق ‌های صفحه ‌ای یکی از راه‌ حل‌ های کارآمد برای رفع مشکل کمبود فضا در آشپزخانه هستند. یکی از لوازم تو کاری که برند ILVE ارائه داده اجاق گاز صفحه ای HCB است.

جالب است بدانید:

بهترین اجاق گازهای گریل دار 2020 در زیر ذره‌ بین

برند ILVE ساخت ایتالیا و یکی از بهترین برندهای دست ساز جهان بوده که به صورت تخصصی در زمینه سیستم تو کار و مبله ی آشپزخانه از سال 1952 مشغول به فعالیت و تولید است.

مشعل برنجی ویژگی سری جدید اجاق گازهای صفحه ای HCB شرکت ILVE است که با درجه حرارت پایین گرما را سریعا انتقال می دهد.

مشعل جدید این مدل از ظاهری کلاسیک و رنگ مشکی یکدست بهره برده و کارایی آن نسبت به مدل های قبلی 8 درصد بهبود یافته است. مشعل دارای فناوری نانو بوده که در برابر حرارت مقاوم بوده و به گونه ای طراحی شده که تمیز کردن آن آسان است و کاربران وقت زیادی جهت تمیز کردن آن ها صرف نمی کنند.

سری جدید اجاق گاز کمپانی ILVE امکان استفاده از ظروف مختلف را به شما می ‌دهد. این اجاق گاز صفحه ای 1.699 دلار قیمت گذاری شده است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟