تغییرات قیمت لوازم خانگی
اخبار لوازم خانگی

تغییرات قیمت لوازم خانگی وابسته به نرخ ارز است

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس اتحادیه لوازم‌ خانگی همدان گفت : تغییرات قیمت لوازم خانگی وابسته به نرخ ارز می ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، رئیس اتحادیه لوازم‌ خانگی همدان گفت : تغییرات قیمت لوازم خانگی وابسته به نرخ ارز می باشد و افزایش یا کاهش قیمت لوازم خانگی قابل پیش بینی نمی باشد.

عبدالرضا خانجانی مطرح کرد :در طی چند ماه اخیر به دلیل نوسانات بازار ارز  شاهد رشد و تغییرات قیمت لوازم خانگی بودیم.

وی افزود : در بازار کالاهای خانگی موجود است و کمبودی نداریم چراکه تقاضای خرید از سوی مصرف‌کننده به شدت کاهش پیدا کرده  است.

خانجانی با اشاره به رکود شدید بازار لوازم خانگی طی چند ماه گذشته عنوان کرد : بازار لوازم خانگی با توجه به اینکه این کالا اولویت خرید مردم نیست مگر در مواقع ضروری و از طرفی هم شیوع بیماری کرونا برگزاری مهمانی و عروسی را مختل کرده دچار اختلال و رکود سخت شده است.

رئیس اتحادیه لوازم ‌خانگی همدان  گفت : قدرت خرید مردم نیز به تبع تورم و شیوع بیماری کرونا به شدت کاهش پیدا کرده است  و تعدادی از اعضای این صنف به ویژه مستاجران به سمت و سوی ورشکستگی و تعطیلی رفته و تعدادی دیگر در حال جمع آوری کسب و کار خود هستند.

به گزارش برنا نیوز، خانجانی گفت : در مرداد ماه تغییرات محسوسی نسبت به ماه های قبل نداشتیم و نمی توانیم پیش بینی کنیم که در ماه  های آینده افزایش یا کاهش قیمت داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟