دستگاه تصفیه هوا جدید سامسونگ
اخبار لوازم خانگی

دستگاه تصفیه هوا جدید سامسونگ عرضه شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، دستگاه تصفیه هوا جدید سامسونگ همراه با فناوری پیشرفته و طراحی مدرن عرضه ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، دستگاه تصفیه هوا جدید سامسونگ همراه با فناوری پیشرفته و طراحی مدرن عرضه شده است و در ۴ مدل و سایز مختلف روانه بازار لوازم خانگی می شود.

این دستگاه تصفیه هوا جدید سامسونگ در از بین بردن آلودگی های موجود در فضای خانه، اتاق خواب، اتاق کار و … نقش بسزایی را ایفا می کند. گفتنی است اندازه های مختلف این دستگاه متناسب با فضای مورد نظر شما در ماه نوامبر عرضه خواهد شد.

سامسونگ AX40T3020

این محصولات سامسونگ از ۴۴۹ تا ۱.۲۹۹ دلار ارزش گذاری شده اند و جهت خرید آن می توانید به سایت Samsung.com مراجعه کنید.

دستگاه های تصفیه هوا سامسونگ از یک سیستم تشخیص همراه با سنسورهای پیشرفته و نمایشگر هوشمند بهره می برند و اطلاعاتی در مورد شرایط فعلی کیفیت هوای خانه نشان می دهند.

از مشخصات ظاهری این محصول جدید سامسونگ می توان به وجود صفحه نمایشگر رنگی و سنسورهای لیزری اشاره کرد. سنسورهای لیزری، گرد و غبار و گاز موجود در هوا را تشخیص می دهند و سرعت فن را کنترل و تنظیم می کنند.

سامسونگ AX40T3030

حالت Whisper Quiet Sleep در دستگاه تصفیه هوای سامسونگ در شب کاربرد دارد و هنگامی که اعضای خانواده خوابیده اند، چراغ های صفحه نمایش دستگاه خاموش می شوند و با جریان هوای ملایم تری کار می کنند.

از دیگر امکانات کاربردی و منحصر به فرد این دستگاه می توان به چرخ ها برای جا به جایی آسان دستگاه تصفیه هوا، هشدار تعویض فیلتر دستگاه، زمان سنج فعالیت، وجود برنامه ای برای به حداقل رساندن مصرف انرژی و قفل کودک اشاره کرد.

مدل های AX7500 و AX5500 امکان اتصال به Wi-Fi را دارند. همچنین کاربران می توانند از طریق برنامه SmartThings بر کیفیت هوا نظارت و کنترل داشته باشند.

سامسونگ AX5500

همچنین کاربران با استفاده از Bixby که فرمان صوتی سامسونگ است، می توانند دستگاه را روشن یا خاموش کرده و یا کیفیت هوا را کنترل کنند. این قابلیت برای کاربران کنترل و بررسی عملکردهای مختلف دستگاه را امکان پذیر می کند.

مدل های AX7500 و AX5500 که برای اتاق های بزرگ تر طراحی شده اند و از جریان هوای سه طرفه و پنکه دوگانه بهره می برند.

این دستگاه های جدید سامسونگ دارای چندین فیلتر هستند که هر کدام به صورت جداگانه کاری را انجام می دهند. فیلتر قابل شستشو برای گرفتن ذرات گرد و غبار یا موی حیوان خانگی طراحی شده است. در حالی که فیلتر دفع زدایی، گازهای مضر و بوهای ناخوشایندی مانند سرخ کردن غذا در آشپزخانه را به سمت خود می کشاند و فیلتر HEPA تا 99.97 درصد قابلیت جذب دود، گرد و غبار را دارد.

دستگاه های تصفیه هوا سامسونگ

جرمی سنیور، رئیس لوازم مصرفی سامسونگ الکترونیک در استرالیا اظهار کرد: دستگاه تصفیه هوا جدید سامسونگ به گونه ای طراحی شده که هوای خانه را تا حد زیادی سالم و عاری از گرد و غبار و ذرات ریز میکروب ها نگه می دارد.

وی ادامه داد: مشکل آلودگی هوا و مضرات آن بر شهروندان استرالیایی و سایر مردم جهان پوشیده نیست و ما متعهدیم تا نوآوری های درست و کاربردی را وارد خانه ها کنیم که زندگی ما را آسان تر کنند. به ویژه الان که داریم به فصل سرد سال نزدیک می شویم و درگیر بیماری ویروس کرونا هستیم و باید بیشتر حواسمان به سلامتی خود و خانواده‌ هایمان باشد.

دستگاه تصفیه هوا شیائومی

برند های دیگری هستند که به ساخت و عرضه دستگاه های تصفیه هوا می پردازند و شیائومی نیز از این قاعده مستثنا نیست. دستگاه تصفیه هوا شیائومی ورژن 2 می تواند 99.7 درصد از ذرات معلق در هوا را در مدت 10 دقیقه تصفیه نماید. فیلتر دستگاه قابلیت تعویض دارد و اپلیکیشن مخصوص بر روی گوشی هوشمند می تواند زمان تعویض فیلتر را به کاربر یادآوری کند.

تصفیه هوا شیائومی

دستگاه تصفیه هوا شیائومی هوشمند بوده و طراحی آن به گونه ایست که کمترین فضا را اشغال می کند. به طوری که نسبت به نسخه ی قبلی 40 درصد کوچک تر و سبک تر است.

دستگاه تصفیه هوا سامسونگ c60

دستگاه تصفیه هوا سامسونگ c60 با وجود 5 مرحله سیستم فیلتراسیون، گرد و غبار در هوا، ذرات بسیار ریز و …. را جذب می کند.

امروزه استفاده از دستگاه تصفیه هوا در منازل و محل کار نه فقط یک انتخاب، بلکه یک ضرورت اجتناب ناپذیر است. شما با خرید دستگاه تصفیه هوا سامسونگ c60، سلامت قلبی و تنفسی خود و تمام افراد خانواده تان را تضمین می کنید.

دستگاه تصفیه هوا C60 سامسونگ

ویژگی های دستگاه تصفیه هوا سامسونگ c60 شامل موارد ذیل می شود:

  • مدیریت از طریق گوشی هوشمند
  • مکش قدرتمند و پرتاب سریع
  • نمایشگر کیفیت هوا
  • دارای طراحی منحصر به فرد
  • تعویض راحت فیلترها
  • دارای قابلیت تصفیه هوا تا ۶۰ متر مربع
  • دارای فیلتر ۵ گانه برای تصفیه عالی هوا
  • از بین بردن بوهای ناخوشایند
  • شاخص بسیار دقیق با نمایشگر پاکیزگی هوا

عوارض دستگاه تصفیه هوا

اغلب دستگاه های تصفیه کننده موجود در بازار فقط هوای آلوده را پاک می‌ کنند و هیچ ‌گونه عوارضی بر محیط و سلامت افراد نمی‌ گذارند. اما برخی از انواع این دستگاه ها ممکن است تولید کننده گاز ازون باشند. شاید برای برخی از افراد سوال پیش بیاید که آیا دستگاه تصفیه هوا می تواند عوارض داشته باشد؟ عوارض دستگاه تصفیه هوا چیست؟ در ادامه به پاسخ این پرسش ها پرداخته شده است.

از عوارض دستگاه تصفیه هوا می توان به تولید گاز ازون اشاره کرد. ازون گاز بی رنگی بوده که از سه اتم اکسیژن تشکیل شده و ترکیبی ناپایدار و به شدت واکنش‌ پذیر است. وجود ازون با غلظت بسیار پایین در هوا می ‌تواند باعث سوزش چشم و بینی شود.

دستگاه تصفیه هوا فیلیپس

میزان بیشتر آن باعث سردرد، تهوع، سرگیجه، تنگی نفس و تشدید علائم بیماری آسم و برونشیت می شود.

در غلظت‌ های بالاتر ممکن است باعث آب آوردن ریه و فلج تنفسی و در نتیجه مرگ شود.

باید توجه داشت که کودکان و سالمندان حساسیت بیشتری نسبت به گاز ازون دارند.

دستگاه تصفیه هوا بزرگ

دستگاه های تصفیه هوا مانند بسیاری از لوازم خانگی در اندازه های مختلف در بازار موجود هستند. دستگاه تصفیه هوا کوچک در خانه، اتاق خواب و … کاربرد دارد اما دستگاه تصفیه هوا بزرگ را می توان در محیط های اداری مانند بانک ها، ادارات و غیره استفاده کرد.

سامسونگ

همچنین گفتنی است خانه های بزرگی هستند که دستگاه های تصفیه کوچک جوابگوی آن ها نیست و کاربران با خرید یک دستگاه تصفیه بزرگ می توانند از پاکیزگی هوای خانه شان مطمئن شوند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟