فروش لوازم خانگی
اخبار لوازم خانگی

افت فروش لوازم خانگی در ماه‌های محرم و صفر

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اکبر پازوکی گفت: طبق بررسی‌های صورت گرفته هرساله  فروش لوازم خانگی در ماه‌های ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اکبر پازوکی گفت: طبق بررسی‌های صورت گرفته هرساله  فروش لوازم خانگی در ماه‌های محرم و صفر افت می‌کند.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی تاکید کرد: با توجه به اینکه فروش لوازم خانگی در ماه‌های محرم و صفر بسیار کاهش می‌یابد، بنابراین فرصتی فراهم است که کارخانه‌های لوازم خانگی مواد اولیه خود را تکمیل کنند تا پس از محرم با مشکل کمبود لوازم خانگی در بازار مواجه نباشیم.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی گفت: از وزارت صنعت، معدن و تجارت و بانک مرکزی درخواست داریم که مواد اولیه و ارز را به موقع به دست کارخانه‌های لوازم خانگی برسانند تا زنجیره تولید در این کارخانه‌ها گسسته نشود.

وی افزود: در بحث لوازم خانگی ما گران فروشی نداریم، بلکه گرانی داریم که درحال حاضر نیز در تمامی زمینه و محصولات با موضوع گرانی مواجه هستیم.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی تاکید کرد: با توجه به اینکه در ماه محرم فروش لوازم خانگی بسیار کاهش می‌یابد، بنابراین فرصتی فراهم است که کارخانه‌های لوازم خانگی مواد اولیه خود را تکمیل کنند تا پس از محرم با مشکل کمبود لوازم خانگی در بازار مواجه نباشیم.

پازوکی خاطرنشان کرد: تولید کنندگان لوازم خانگی نیازمند خوراک هستند، بنابراین از وزارت صنعت، معدن و تجارت و بانک مرکزی درخواست داریم که مواد اولیه و ارز را به موقع به دست کارخانه‌های لوازم خانگی برسانند.

وی عنوان کرد: لازم است دولت کمک کند تا چرخه و زنجیره تولید در کارخانجات لوازم خانگی پاره نشود.

به گزارش برنامه صبح و گفتگو، رئیس اتحادیه لوازم خانگی گفت: کارخانجات لوازم خانگی تمام تلاش خود را می‌کنند تا تولیدات با کیفیت در کشور تولید و پس از تامین نیازهای داخل برای صادرات این محصولات برنامه ریزی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟