خانه هوشمند

پیشرفته ترین جاروبرقی رباتیک آی روبات معرفی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، هوشمندانه ترین و پیشرفته ترین جاروبرقی رباتیک آی روبات با عنوان Roomba s9+ تا ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، هوشمندانه ترین و پیشرفته ترین جاروبرقی رباتیک آی روبات با عنوان Roomba s9+ تا اواخر ماه سپتامبر روانه بازار لوازم خانگی استرالیا می شود.

جاروبرقی رباتیک آی روبات ۴۰ برابر بیشتر از مدل های قبلی خود قدرت مکش دارد و از فناوری power boost جهت افزایش این مکش پر قدرت استفاده می کند.

فناوری clean base در از بین بردن کثیفی ها نقش بسزایی را ایفا می کند و یک سنسور سه بعدی اتوماتیک به صورت عمیق کثیفی ها را تشخیص می دهد و به بهترین شکل ممکن آن ها را تمیز می کند.

یک فناوری جدید با عنوان PerfectEdge در این جاروبرقی رباتیک آی روبات به کار رفته است که با برس های لاستیکی دوتایی که دارد ۳۰ درصد بیشتر از مدل های قبلی سطوح را تمیز می کند. همچنین یک برس در کناره های این جارو برقی طراحی شده که دارای ۵ بازوی زاویه دار است و برای گرفتن گرد و خاک کناره های دیوار کاربرد دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین جاروبرقی های رباتیک 2020

سنسور جدید سه بعدی آنچه را که جلوتر از روبات است با سرعت بالایی اسکن می کند. فناوری Imprint Smart Mapping به این معنی است که روبات کف زمین را شناسایی کرده و در حافظه خود ثبت می کند تا کاربران بتوانند انتخاب کنند کدام اتاق و محیط توسط جارو برقی رباتیک آی روبات تمیز شود.

جاروبرقی رباتیک آی روبات

قابلیت Keep Out Zones به کاربران این امکان را می دهد تا محیط و کف زمین را کنترل شده تمیز کنند. برای مثال شما کودک یا حیوان خانگی دارید و اسباب بازی کودکانتان و ظرف غذای حیوان خانگی شما زمین است و جاروبرقی رباتیک به صورت خودکار از برخورد با آن ها ممانعت می کند. همچنین کاربران می توانند این قابلیت را در اپلیکیشن iRobot Home فعال کنند.

این جاروبرقی هوشمند به گونه ای طراحی شده که کاربران از طریق اپلیکیشن iRobot Home بتوانند بر روی عملکرد های آن کنترل داشته باشند و جهت تمیز کردن محیط کافیست گزینه clean را لمس کنند تا جارو برقی کار خود را شروع کند.

یکی دیگر از امکانات این محصول هوشمند آی روبات، سازگاری آن با گوگل اسیستنت و آمازون الکسا است که کاربران با استفاده از فرمان های صوتی نیز می توانند آن را کنترل کنند.

جارو برقی رباتیک  Roomba s9+ دارای سیستم ضد آلرژن بوده که برای اولین بار در جاروبرقی های رباتیک به کار رفته است و باعث می شود تمامی گرده ها و آلرژن ها را جذب کند. همچنین فیلتر این محصول راندمان بالایی دارد و ۹۹ درصد از آلرژن ها و گرد و غبار را به سوی خود می کشاند.

قیمت این جاروبرقی رباتیک جدید آی ربات ۲.۸۹۹ دلار در نظر گرفته شده و در اواخر ماه سپتامبر در بازار عرضه خواهد شد.

معایب جاروبرقی رباتیک

بسیاری از جاروبرقی های رباتیک از یک سری معایب و مزایا بهره می برند. ما برای راهنمایی بهتر کاربران از خرید خود به گفتن معایب جاروبرقی رباتیک پرداخته ایم. از عمر عرضه این ربات ‌ها تقریبا 15 سال می‌ گذرد و هر ساله نیز شاهد عرضه شدن مدل ‌های جدید به بازار هستیم.

از معایب جاروبرقی رباتیک می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • فرش و موکت را تمیز نمی کنند
  • قدرت مکش کمتری نسبت به جاروبرقی های معمولی دارند
  • نیاز به رسیدگی های مداوم دارند
  • از قیمت بالایی برخوردار هستند

جاروبرقی رباتیک چیست؟

بسیاری از افراد با سوال جاروبرقی رباتیک چیست بارها مواجه شده اند اما شاید پاسخ مناسبی برای آن پیدا نکرده اند. جاروبرقی رباتیک و یا جاروبرقی هوشمند طی سال های اخیر به بازار معرفی شده اند و طی این مدت کوتاه وارد خانه های مدرن شدند. از وظایف این محصولات می توان به جارو و تی کشی اشاره کرد که پس از اتمام کار خود به محل شارژ باز می گردند. برخی از مدل های جاروبرقی های رباتیک مجهز به ریموت کنترل بوده و یا از طریق گوشی های هوشمند قابل تنطیم هستند.

کاربران به لطف این ویژگی می توانند در زمان مشخصی از طول روز عملیات جاروکشی را انجام داده و سپس بعد از پایان کار در محل شارژ خود قرار بگیرند. این لوازم خانگی هوشمند دارای برس های مختلفی بوده و برای تمیز کردن انواع کف پوش ها و هم چنین موی حیوانات ایده آل هستند. به علاوه جاروبرقی های رباتیک از قابلیت تشخیص ارتفاع برخوردار هستند و تمیز کردن گوشه و کنارهای خانه را می توان با خیالی آسوده به آن ها سپرد.

در همین رابطه بخوانید:

جاروبرقی رباتیک جدید اکووکس رونمایی شد

بهترین مارک جاروبرقی های رباتیک 

جارو برقی های رباتیک دستگاه هایی هوشمند هستند که خانه ‌ی کاربران و مصرف کنندگان خود را به ساده‌ترین و موثرترین شکل تمیز می کنند. در میان آن ها بهترین مارک جاروبرقی های رباتیک وجود دارد که از امکانات و ویژگی های منحصر به فردی بهره می برند.

جارو برقی های روباتیک دستگاه ‌هایی هستند که هم در نیروی کار صرفه‌ جویی می ‌کنند و هم در تمیز کردن کف خانه چیزی را از قلم نمی ‌اندازند و بهترین مارک جاربرقی های رباتیک این موضوع را به راحتی به نمایش می گذارند و در کمترین زمان و بیشترین سرعت عمل به تمیز کردن خانه می پردازند.
کاربران می توانند با استفاده از اپلیکیشن مخصوص جاروبرقی هوشمند، زمان جارو کشیدن را برنامه‌ ریزی و تنظیم کنند. بهترین چیزی که بعد از خدمتکار خانگی گیرتان می‌ آید همین دستگاه هوشمند است.

جاروبرقی رباتیک شیائومی

جاوربرقی رباتیک شیائومی یک وسیله فوق العاده هوشمند برای تمیز کردن منزل بوده که به 12 سنسور مجهز است.

سنسورهای لیزری تعبیه شده در جاروبرقی رباتیک شیائومی، تمامی 360 درجه اطراف این وسیله را با سرعت 1800 بار در ثانیه اسکن می کنند تا به مانعی برخورد نداشته باشد. نقشه مسیر جارو با هوشمندی طراحی می شود. سه پردازنده، حرکات دستگاه را فورا با الگوریتم محلی کردن و نقشه برداری همزمان (SLAM) محاسبه کرده و بهترین مسیر برای تمیز کردن را ارائه می دهند.

شیائومی

در مورد شارژ دستگاه نگران نباشید. جاروبرقی رباتیک شیائومی دارای یک باتری لیتیوم یونی 5200 میلی آمپری است که با یک بار شارژ کامل، می تواند به مدت 2/5 ساعت کار کرده و مساحتی معادل 250 متر مربع را جارو کند.

این جاروبرقی رباتیک شیائومی با قیمت 3 میلیون و 859 هزار تومان در دسترس مشتریان و مصرف کنندگان قرار می گیرد.

قیمت جاروبرقی رباتیک سامسونگ

جاروبرقی رباتیک جنگ ستارگان در تعداد محدود توسط کمپانی سامسونگ عرضه شده و در دسترس کاربران قرار گرفته است. این ربات تمیز کننده هوشمند در هر ثانیه 32 سانتی متر را جارو می کند و مدت زمان کارکرد آن در هر بار شارژ 60 دقیقه است. قیمت جاروبرقی رباتیک سامسونگ با توجه به ممنوعیت واردات نامشخص است.

جاروبرقی رباتیک سامسونگ

بیونگ سام سئو، مدیر بخش لوازم خانگی سامسونگ اظهار کرد: این دستگاه متناسب با نیازهای خانواده های پر مشغله امروزی کار می کند. و فقط کافی است آن را تنظیم و عملکردش را تماشا کنید. قابلیت مسیریابی و حسگرهای POWERbot در کنار طراحی زیبا و قدرت مکش بالا، انجام کار توسط آن را تضمین می‌ کند. اگر به دنبال قیمت جاروبرقی رباتیک سامسونگ هستید باید بگوییم که این محصول در ایران ناموجود است ولی می توانید جاروبرقی های رباتیک برندهای دیگری را خریداری کنید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟