برند لاکچری لوازم خانگی ایرانی
اخبار لوازم خانگی

برندهای لاکچری لوازم خانگی ایرانی به بازار خواهند آمد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یکی از مرسوم ترین فعالیت های برندهای بزرگ دنیا که در حوزه های خاص فعالیت می ...

بهنام وحیدی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یکی از مرسوم ترین فعالیت های برندهای بزرگ دنیا که در حوزه های خاص فعالیت می کنند، اضافه کردن یک برند پرمیوم به برند اصلی شرکت است. حال آنطور که به گوش می رسد به زودی پای برند لاکچری لوازم خانگی ایرانی نیز به بازار لوازم خانگی ایران باز خواهد شد.

خواندن این مطلب را از دست ندهید:

بهترین و برترین برندهای لوازم خانگی جهان کدامند؟

بر اساس اطلاعات رسیده به دست خبرنگار «ال کا ایران»، چند شرکت لوازم خانگی ایرانی از چند ماه پیش فعالیت های گسترده ای در خصوص معرفی برندهای لاکچری لوازم خانگی ایرانی خود داشته اند و مقدمات این امر به خوبی فراهم شده است.

تا این لحظه سه شرکت بزرگ لوازم خانگی ایرانی برای معرفی لوازم خانه لاکچری خود اقدامات خوبی انجام داده اند که احتمالا طی ماه های آینده به بازار ایران معرفی خواهند شد. این شرکت ها با هدف ارائه محصولات گران قیمت تر و با سطح کیفیت بسیار بالاتر فعالیت خودرا در تولید و عرضه لوازم خانگی لاکچری آغاز کرده اند.

هنوز اطلاعات دقیقی از زمان معرفی و عرضه این محصولات در اختیار «ال کا ایران» قرار نگرفته اما بر اساس مستندات رسیده به دست خبرنگار ما، یکی از برندهای قدیمی ایرانی که سال ها فعالیت گسترده ای با یک کمپانی بزرگ ژاپنی داشته، وارد فاز عملیاتی این پروژه شده است.

اکران بیلبردهای تبلیغاتی برند لاکچری لوازم خانگی این شرکت ایرانی در سطح شهرستان ها آغاز شده و آنطور که به گوش می رسد، معرفی عمومی تر این برند لاکچری ایرانی در کلانشهر ها به ویژه پایتخت، از اواسط پاییز سال جاری آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

بهترین برندهای لوازم خانگی ایرانی را بیشتر بشناسید

گرچه نوع نگرش این سه برند لوازم خانگی ایرانی برای ورود به بازار لاکچری فروش ها یک نگرش جهانی در کسب و کارهای موفق دنیاست اما مهمترین چالش پیش روی این شرکت ها، قیمت گذاری، فروش و همچنین خدمات مناسب برای محصولات لاکچری خانگی است.

در حال حاضر افزایش قیمت لوازم خانگی ایرانی باعث شده تا شرکت های تولید کننده در فروش محصولات خود با مشکل مواجه شوند، با این حال نمی توان از فواید حضور برندهای لاکچری تر حرفی به میان نیاورد. داغ شدن رقابت میان شرکت های تولیدکننده لوازم خانگی ایرانی باعث افزایش کیفیت و رشد سطح فنی تولید در این شرکت ها خواهد شد.

اطلاعات تکمیلی تر به زودی در ال کا ایران منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟