محصولات جدید سامسونگ و ال جی
اخبار لوازم خانگی

محصولات جدید سامسونگ و ال جی روانه بازار می شوند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، محصولات جدید سامسونگ و ال جی روانه بازار اروپا می شوند و این دو شرکت کره ای ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، محصولات جدید سامسونگ و ال جی روانه بازار اروپا می شوند و این دو شرکت کره ای قصد دارند فروش لوازم خانگی در اروپا را با توجه به شیوع ویروس کرونا افزایش دهند.

طبق گزارش های منتشر شده در رابطه با عرضه محصولات جدید سامسونگ و ال جی، شرکت سامسونگ خبر داد که از اواخر ماه جاری شروع به تولید و عرضه ماشین های لباسشویی و یخچال فریزرهای جدید در بازارهای اروپا می کند و با توجه به ویژگی های منحصر به فردی که در محصولات خود به کار برده است، جای به خصوصی را در بازارهای مهم اروپا از جمله انگلیس، فرانسه و آلمان کسب خواهد کرد.

ماشین لباسشویی سامسونگ

به گفته شرکت کره ای، ماشین لباسشویی جدید سامسونگ مدل WW9800T در مقایسه با مدل های قبلی خود میزان شست و شو را 50 درصد و مصرف انرژی را 20 درصد کاهش می دهد. همچنین آخرین ماشین لباسشویی سامسونگ از فناوری EcoBubble  بهره می برد که با وجود آن مواد شوینده را به حباب های نرم تبدیل کرده و اثر مواد شوینده را به حداکثر می رساند و بر روی پارچه ها سریع تر نفوذ می کند.

شرکت تولید کننده لوازم خانگی سامسونگ در ماشین لباسشویی جدید خود از فناوری های منحصر به فردی استفاده کرده است. یکی از این فناوری ها AI Control بوده که باعث می شود ماشین لباسشویی بتواند به طور خودکار چرخه های شست و شوی متناسب را به کاربران و مصرف کنندگان پیشنهاد دهد.

همچنین ویژگی AI Wash دارای سنسورهایی جهت تشخیص وزن بار، رطوبت بار لباسشویی، مقدار مصرف بهینه آب و مواد شوینده است.

یخچال فریزر

یخچال فریزر جدید سامسونگ مدل RB7300 به عنوان اولین یخچال فریزر سامسونگ در سال جاری در بازار اروپا معرفی خواهد شد. این یخچال فریزر از طراحی منحصر به فردی بهره می برد و دارای ظرفیت 385 لیتر بوده و نسبت به مدل قبلی خود 18 لیتر بزرگ تر است.

همچنین مجموعه یخچال فریزر Bespoke برای اولین بار در بازار لوازم خانگی اروپا به نمایش گذاشته می شود. این محصول سامسونگ ابتدا در ماه اکتبر و در کشور های اسکاندیناوی به فروش می رسد. سپس طی سال آینده در سایر کشور های اروپایی در دسترس کاربران و مشتریان خواهد بود.

یخچال و فریزر Bespoke زیر نظر پروژه شرکت Prism ساخته شده که هدف آن بازتاب سبک زندگی مصرف کنندگان است و به آن ها امکان می دهد مواد، رنگ ها، اشکال و طرح های محصولات را شخصی سازی کنند. گفتنی است، این یخچال فریزر قبلا در کشور های دیگری مانند کره جنوبی و چین عرضه شده بود.

سامسونگ اظهار کرد: جزئیات و اطلاعات دقیق تر از آخرین یخچال فریزرها و ماشین لباسشویی های سامسونگ در رویداد مجازی “Life Unstoppable” در روز چهارشنبه ارائه می شود.

این شرکت رویداد مجازی خود را جایگزین نمایشگاه ایفا 2020 بزرگترین نمایشگاه فناوری اروپا می کند تا از شیوع ویروس کرونا جلوگیری کند.

شرکت تولید کننده لوازم خانگی ال جی از سه مدل یخچال و فریزر جدید خود خبر داد که دارای ویژگی ها و امکانات بهداشتی بهتر و هوش مصنوعی ارتقا یافته تری است.

یخچال و فریزر InstaView Door-in-Door ال جی از فناوری نور ماوراء بنفش LED استفاده می کند و می تواند هر 1 ساعت یک بار آب را ضد عفونی کند و تا 99.9 درصد باکتری ها و میکروب ها از بین ببرد.

یخچال فریزر ال جی طرفیت 569 لیتری دارد و همچنین به فناوری های پیشرفته ای مجهز است که می تواند با توزیع جریان هوا از دریچه های تعبیه شده در یخچال فریزر نوسانات دما را به حداقل برساند و کل فضای یخچال را خنک کند.

همچنین یخ ساز این یخچال فریزر که در کشوی فریزر قرار دارد می تواند گلوله های یخی کروی شکل به اندازه دو اینچی تولید کند.

ظرفیت یخچال و فریزر به روز شده ال جی به ترتیب از 386 لیتر و 324 لیتر تشکیل شده است. طراحی این یخچال فریزر جدید ال جی به گونه است که کاربران می توانند آن ها را به صورت جداگانه تهیه کنند همچنین می توانند یخچال و فریزر را با هم خریداری کرده و یک یخچال به همراه فریزر داشته باشند.

طراحی یخچال فریزر جدید ال جی بسیار منحصر به فرد است و به راحتی در کابینت آشپزخانه استاندارد جای می گیرد تا ظاهری تمیز و مینیمالیستی به دکوراسیون آشپزخانه ببخشد.

شرکت ال جی گفت: جدیدترین یخچال InstaView ThinQ ال جی دارای یک سیستم عامل هوش مصنوعی مشتری محور است و هر مواد غذایی که داخل یخچال قرار گرفته یا از آن خارج شود از طریق فناوری پیشرفته تشخیص بینایی، به طور خودکار ردیابی می شود.

همچنین هوش مصنوعی شرکت ال جی به یخچال این امکان را می دهد تا پس از تجزیه و تحلیل مواد غذایی درون یخچال، پیشنهادات غذایی را ارائه دهد و حتی سایر لوازم خانگی را نیز در جریان کار خود جهت بهبود کارایی قرار دهد. به این ترتیب که یک فر هوشمند را بر اساس دستورالعمل های ارائه شده در دمای مناسب پخت تنظیم کرده و حتی چرخه شست و شوی مطلوب ماشین ظرفشویی را اساس وعده های غذایی انتخاب کند.

شرکت ال جی همانند شرکت سامسونگ درباره جزئیات و اطلاعات محصولات جدید خود در رویداد مجازی بیشتر توضیح خواهد داد.

محصولات جدید سامسونگ و ال جی در اواخر ماه جاری در بازار لوازم خانگی اروپا از جمله انگلیس، فرانسه و آلمان عرضه خواهد شد.

خروج سامسونگ و ال جی از ایران

با خروج سامسونگ و ال جی از ایران برندهای ایرانی مانند سام و جی پلاس جایگزین آن ها شده اند. طی ماه‌ های اخیر با توجه به اینکه تحریم‌ های شدیدی علیه ایران اعمال شد، شرکت‌ های بزرگ کره جنوبی از جمله سامسونگ و ال جی که در حوزه لوازم خانگی فعالیت دارند، از ایران خارج شدند.  پس از مذاکره ‌های متعددی که صورت گرفت، سرانجام شرکت سام برای تامین مواد اولیه مورد نیاز برای ساخت لوازم خانگی با یک شرکت چینی قرارداد منعقد کرد.

البته این شرکت چینی در حال حاضر وظیفه تامین قطعات و مواد اولیه شرکت ‌های بزرگ اروپایی را بر عهده دارد و محصولات مشترک این شرکت با نام ایرانی سام بازار عرضه خواهند شد. خروج سامسونگ و ال جی از ایران جای هیچ نگرانی برای مردم ندارد زیرا آن ها تعهد کامل مبنی بر تداوم خدمات پس از فروش به ما ارائه داده اند و همان محصولات با همان کیفیت توسط سام ‌الکتریک و سایر برند ها تولید می‌ شود.

همانطور که می دانید با خروج سامسونگ و ال جی از بازار لوازم خانگی ایران، این دو شرکت کره ای خدمات پس از فروش را ارائه می دهند اما هیچ محصولی را به بازار عرضه نمی کنند. نمایندگی سامسونگ جهت تعمیر و خدمات پس از فروش فعالیت دارد. همچنین نمایندگی ال جی فقط خدمات پس از فروش را در اختیار کاربران خود قرار می دهد و کاربری در صورت برخورد با مشکل می تواند با نمایندگی های سامسونگ و ال جی ارتباط برقرار کند و اقدام به تعمیر لوازم خانگی خود کند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟