تخلف در عرضه فولاد لوازم خانگی
اخبار لوازم خانگی

معرفی نیمی از تولیدکنندگان به علت تخلف در عرضه فولاد لوازم خانگی

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، انصاری، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی از معرفی بیش از نیمی از تولیدکنندگان فولاد به ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، انصاری، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی از معرفی بیش از نیمی از تولیدکنندگان فولاد به این سازمان به علت تخلف در عرضه فولاد به لوازم خانگی و خودرو خبر داد.

جمال انصاری در حاشیه نشست ستاد تنظیم بازار افزود: تولیدکنندگان فولاد که تعدادشان زیاد هم نیست با تخلف در عرضه و عمل نکردن به تعهدات خود در قبال تامین مواد اولیه مورد نیاز صنایع پایین دستی اتهاماتی را در بازار به ویژه در لوازم خانگی و خودرو رقم زدند که هم اکنون پرونده این تولیدکنندگان متخلف فولاد در سازمان تعزیرات حکومتی در حال رسیدگی است به بعضی از این پرونده‌ها رسیدگی و حکم صادر شده و برخی دیگر از پرونده‌ها نیز در مراحل رسیدگی است.

وی گفت: با اقدامات صورت گرفته هم اکنون بازار فولاد کمی تعدیل شده که ان شاءالله با اقداماتی در دستور کار داریم این تعدیل بیشتر خواهد شد، اما اگر تولیدکنندگان فولاد به وظایف قانونی خود در عرضه به بازار و صنایع پایین دستی عمل نکنند برابر قانون مجازات خواهند شد.

به گزارش صدا و سیما، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی همچنین اضافه کرد: رسیدگی به تخلفات تولیدکنندگان فولاد از قبل در دستور کار این سازمان و دیگر سازمان‌های نظارتی بوده، اما با پخش گزارش‌های تولیدی رسانه ملی این رسیدگی‌ها هماهنگ‌تر، منسجم‌تر و منجر به نتیجه شده است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟