تی سی ال در ایفا 2020
اخبار لوازم خانگی

تی سی ال در ایفا 2020 با دستی پر می آید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت تی سی ال به عنوان یکی از کلیدی ترین برندها در بازار تلویزیون شناخته می ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت تی سی ال به عنوان یکی از کلیدی ترین برندها در بازار تلویزیون شناخته می شود و امسال با عرضه انواع تلویزیون های QLED در تلاش برای به ارمغان آوردن یک زندگی هوشمند و مملو از فناوری های جدید برای مشتریان خود است. تی سی ال در ایفا 2020 شرکت کرده و قصد دارد تا در این رویداد بزرگ، محصولات تازه وارد خود را به نمایش بگذارد.

پردازشگر سمعی و بصری هوشمند یکی از دستاورد های جدید تی سی ال است که می تواند این شرکت را به هدفش نزدیک تر کند و در میان انبوهی از لوازم خانگی هوشمند معرفی شده در ایفا 2020، حرف های زیادی برای گفتن دارد. این گردهمایی بین المللی از 3 الی 5 سپتامبر (13 الی 15 شهریور) میزبان بسیاری از شرکت ها و رسانه ها از سراسر جهان بوده و تنها یک روز به برگزاری کنفرانس خبری تی سی ال در ایفا 2020 باقی مانده است.

برای مشاهده جدیدترین خبر های نمایشگاه ایفا ۲۰۲۰ روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه ایفا ۲۰۲۰

شرکت تی سی ال به دلیل معرفی فناوری های به روز برای تلویزیون های خود و همچنین دریافت جوایز بهترین ساندبار به یکی از پیشروترین فعالان این حوزه تبدیل شده است و قصد دارد تا با ادامه این راه و ارائه تکنولوژی های صوتی و صفحه نمایشگرهای پیشرفته لذت تجربه از سیستم های سرگرمی و اطلاع رسانی را به روشی جذاب و هوشمند تر برای کاربران خود فراهم کند.

 تی سی ال در ایفا 2020

تی سی ال در ایفا 2020 و در روز پنجشنبه 3 سپتامبر (13 شهریور) با رونمایی از پردازشگر سمعی و بصری هوشمند قرار است توجه سایر رقبا و رسانه ها را به خود جلب کند.

کوین وانگ، مدیرعامل هولدینگ تی سی ال و همچنین تی سی ال الکترونیک در این خصوص عنوان کرد: ما در نمایشگاه ایفا 2020 شاهد قدرت ابن فناوری هوشمند به عنوان ابزاری برای آموزش و متحد کردن خواهیم بود.صنعت تلویزیون به شدت رشد کرده و شرکت ما به دنبال به کارگیری روش های خلاقانه برای ارتباط بیشتر با کاربران است. تی سی ال اطمینان می دهد تا برای ارائه بهترین محصولات هوشمند در سراسر جهان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

 تی سی ال در ایفا 2020

زمان و مکان تی سی ال در ایفا 2020

زمان: سه سپتامبر 2020 (13 شهریور 1399 ) از ساعت یک تا 1 و 45 دقیقه بعد از ظهر

مکان: Messedamm 22،14055 Berlin

بیشتر بخوانید:

فروش اقساطی ایکس ویژن و تی سی ال در نمایشگاه لوازم خانگی تهران

شرکت تی سی ال همواره با دستی پر در ایفا حاضر شده و در سال گذشته نیز شاهد رونمایی دو تلویزیون 8K و همچنین ساندبار و هدفون از این برند چینی بودیم که برای اطلاع از سایر محصولات تی سی ال در ایفا 2020 باید تا فردا منتظر ماند. با توجه به این که تی سی ال به تازگی وارد بازار گوشی های هوشمند شده است، می توان انتظار رونمایی محصولات و یا فناوری های جدید در این حوزه را از این شرکت داشت.

نمایشگاه ایفا 2020 علیرغم پاندمی کرونا از فردا آغاز به کار می کند و بسیاری از برندهای فعال در این حوزه نظیر ال جی، فیلیپس، هواوی و.. قرار است که به معرفی جدیدترین محصولات خود در این رویداد بپردازند. حضور فیزیکی بازدیدکنندگان محدود شده و تنها قرار است که شرکت ها و رسانه ها در این رویداد حاضر شوند.اگرچه علاقه مندان می توانند به صورت آنلاین محصولات برندها را مشاهده کرده و اخبار نمایشگاه ایفا 2020 را دنبال کنند. سایت ال کا ایران نیز تمام تلاش خود را می کند تا تمامی اخبار نمایشگاه ایفا را پوشش دهد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • محمد کرمی | 12 شهریور 1399 در 2:03 ب.ظ

    محصولات برند تی سی ال واقعا به پای قیمتشون خوبه ما یه تلوزیون معمولیشو گرفتیم چند سال پیش که هوشمندم نیست ولی خب بهش اندروید باکس وصل کردیم واقعا کیفیت راضی کننده ای داره با این رنج قیمتی