مشاهده آنلاین نمایشگاه ایفا 2020
آموزش

مشاهده آنلاین نمایشگاه ایفا 2020 +آموزش

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نمایشگاه ایفا 2020 با تمامی حواشی های پیش آمده در آستانه برگزاری است و همان ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نمایشگاه ایفا 2020 با تمامی حواشی های پیش آمده در آستانه برگزاری است و همان طور که می دانید، بیماری کرونا مانع از برگزاری آن همانند سال های گذشته و حضور فیزیکی بازدیدکنندگان شده است که می تواند خبر ناخوشایندی برای علاقه مندان به دنیای فناوری و لوازم خانگی باشد اما بد نیست که به آن روی سکه هم نگاهی بیاندازیم! اگرچه با مشاهده آنلاین نمایشگاه ایفا 2020 نمی توان از نزدیک و به صورت فیزیکی محصولات جدید شرکت ها را دید اما امکان بازدید برای تمامی افراد و قشرها فراهم شده است.

در این بخش تلاش شده تا به منظور راحتی علاقه مندان اخبار نمایشگاه ایفا 2020 و البته تجربه لذت بخش تماشای این رویداد در خانه، نحوه مشاهده آنلاین نمایشگاه ایفا 2020 آموزش داده شود. جرقه برگزاری این گردهمایی تولید کننده لوازم الکترونیکی مصرفی در سال 1924 میلادی زده است و از آن سال به بعد، شاهد معرفی محصولات و تکنولوژی های جدید شرکت ها هستیم که در واقع برای نمایش قدرت خود به رقبا در این رویداد حاضر می شوند.

برای مشاهده جدیدترین خبر های نمایشگاه ایفا ۲۰۲۰ روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه ایفا ۲۰۲۰

پایتخت آلمان یعنی برلین همانند سال های گذشته میزبان نمایشگاه ایفا است که از فردا (13 شهریور) آغاز شده و تا روز پنجشنبه ادامه دارد و علاقه مندان می توانند با اطلاعات این بخش، به مشاهده آنلاین نمایشگاه ایفا 2020 بپردازند.

مشاهده آنلاین نمایشگاه ایفا 2020.

نزدیک به یک قرن است که این رویداد با حال و هوای مشابه و حضور تعداد زیادی  از بازدیدکننده ها برگزار می شد اما مفهوم و نحوه برگزاری نمایشگاه ایفا 2020 به طور کلی و از سر اجبار تغییر کرده است. تنها شرکت ها و خرده فروش ها در گردهمایی امسال به منظور انجام معاملات و روابط تجاری حاضر هستند البته وظیفه پوشش اخبار نمایشگاه ایفا نیز بر دوش رسانه ها و نشریات است و از نزدیک و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از نزدیک شاهد فعالیت و محصولات برندها هستند.

در همین رابطه بیشتر بدانید:

معرفی جدیدترین یخچال InstaView ال جی در ایفا 2020

همان طور که اشاره شد، درب های نمایشگاه به روی عموم بسته است و از طریق پلتفرم های نام برده مشاهده آنلاین نمایشگاه ایفا 2020 امکان پذیر شده است. سال های گذشته به دلیل حضور مردم معمولا تمامی رویدادهای این نمایشگاه پخش نمی شد اما امسال تقریبا تمامی کنفرانس های خبری به صورت آنلاین پخش می شود.

علاقه مندان می توانند از طریق سایتی با عنوان IFA 2020 Xtended Space HOFHV  کنفرانس های خبری مهم را به صورت آنلاین مشاهده کنند و ویدیو های محصولات برجسته و جالب توجه در این سایت آپلود خواهد شد.

وب سایت IFA 2020 Xtended Space HOFHV در حال حاضر فعال بوده و می توان برای اطلاع از جدیدترین اخبار ایفا امسال به سراغ آن رفت. جالب است بدانید که خبرنگاران می توانند با ایجاد یک اکانت ویژه به بخش های پیشرفته تر دسترسی داشته باشند البته پیش از ورود به آن ها حتما باید ثبت نام کرد. یکی دیگر از مزیت های مشاهده آنلاین نمایشگاه ایفا 2020 در این وب سایت رایگان بودن آن است که دیگر نیازی به پرداخت بلیت نیست.

بازدیدکنندگان با مراجعه به این سایت می توانند نخستین محصولات رونمایی شده نظیر یخچال و لباسشویی های سامسونگ و ال جی، آخرین گوشی های شیائومی و لپ تاپ لنوو مشاهده کنند. تمامی شرکت های فعال در این حوزه در تدارک معرفی محصولات خود تا ساعاتی دیگر هستند و از طریق سایت IFA 2020 Xtended Space HOFHV و بخش اخبار نمایشگاه ایفا 2020 ال کا ایران می توانید از جدیدترین اتفاقات با خبر شوید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟