پروژکتور 300 اینچی ال جی
اخبار لوازم خانگی

پروژکتور 300 اینچی ال جی در ایفا 2020 معرفی می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پروژکتور 300 اینچی ال جی با عنوان CineBeam 4K UHD در نمایشگاه ایفا 2020 معرفی خواهد شد ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پروژکتور 300 اینچی ال جی با عنوان CineBeam 4K UHD در نمایشگاه ایفا 2020 معرفی خواهد شد اما هنوز اطلاعات مشخصی از زمان عرضه و قیمت این محصول منتشر نشده است.

کمپانی ال جی از محصولات جدید خود در نمایشگاه ایفا 2020 رونمایی می کند که شامل انواع لوازم خانگی، الکتریکی و آخرین نسل ویدئو پروژکتورها برای طرفداران فیلم و سریال می شود. یکی از این محصولات جدید پروژکتور 300 اینچی ال جی بوده که از فرمت های HDR، HLG و HDR10 پشتیبانی می کند و از وضوح تصویر 4K بهره می برد.

برای مشاهده جدیدترین خبر های نمایشگاه ایفا ۲۰۲۰ روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه ایفا ۲۰۲۰

بازدید کنندگان این رویداد در پایتخت کشور آلمان قادر به بررسی کیفیت پروژکتور  CineBeam 4K UHD ال جی خواهند بود. ویدئو پروژکتور جدید ال جی از دو حالت Real Cinema و TruMotion بهره می برد که این حالات باعث می ‌شوند در زمان پخش فیلم، سرعت فریم‌ ریت محصول با توجه‌ به فریم ‌ریت اصلی 24 فریم ریت ‌بر ثانیه ‌ی ضبط، به‌ صورت خودکار تغییر کند.

پروژکتور ال جی

یک مقام مسئول در بیانیه ای درباره معرفی پروژکتور CineBeam 4K UHD جدید ال جی اظهار کرد: این شرکت کره ای از ویدئو پروژکتورهای حرفه ای الهام می گیرد تا ویدئو پروژکتور خانگی جدید لیزری خود را عرضه کند. کیفیت تصویر این ویدئو پروژکتور به گونه ای است که تجربه مشاهده فیلم را برای کاربران و بینندگان خود به سطح جدیدی برساند.

این پروژکتور لیزری جدید ال جی، رزولوشن 4K (3840 x 2160 پیکسل) و اندازه صفحه نمایش 300 اینچی ارائه می دهد. از دیگر ویژگی های جدید این ویدئو پروژکتور می توان به سیستم لیزر دوگانه، روشنایی 2.700 انسی لومن، پوشش 97 درصدی فضای رنگی DCI-P3 و پشتیبانی از فناوری مپینگ دینامیک متادیتای تصویر (Dynamic Tone Mapping) اشاره کرد. علاوه بر این ویژگی ها، منابع نور لیزر ویدئو پروژکتور دارای عمر مفید تقریبا 20000 ساعت روشنایی یا 15 سال استفاده است.

یکی از نکات جالب توجه این محصول جدید ال جی قابل حمل بودن آن است. به گونه ای که کاربران می توانند به راحتی پروژکتور را با خود به مسافرت ببرند و در یک صفحه نمایش بزرگ به تماشای فیلم بپردازند و فقط به یک دیوار یا فضای مسطح سفید نیاز دارند تا دستگاه را با توجه به فاصله مورد نیاز خود تنظیم کنند.

پروژکتور CineBeam 4K UHD جدید ال ‌جی مجهز به قابلیت Adaptive Picture Pro بوده که باعث می ‌شود روشنایی تصویر نمایش‌ داده شده و با توجه ‌به نور محیط تنظیم شود. اگر تصویر روشنایی زیادی داشته یا نور محیط کم باشد، ویدئو پروژکتور به‌ صورت خودکار میزان روشنایی تصویر را تشخیص می دهد و روشنایی تصویر را برای نمایش کاهش خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

ماسک برقی ال جی در ایفا 2020 رونمایی رسمی می شود

محصول جدید ال‌ جی به سیستم‌ عامل webOS 5.0 مجهز بوده و امکان دسترسی به اپلیکیشن ‌هایی مانند یوتیوب را برای کاربران و مصرف کنندگان خود فراهم می سازد. همچنین، ویدئو پروژکتور 300 اینچی ال‌ جی از AirPlay 2 و Screen Share جهت نمایش محتوای گوشی هوشمند یا تبلت به صورت اتصال بی ‌سیم پشتیبانی می‌ کند.

شایان ذکر است کاربران با استفاده از نرم افزار Auto Calibration II می توانند به یک کالیبراسیون تصویر حرفه ای نزدیک شوند.

کمپانی کره ای ال‌ جی هنوز اطلاعات و جزئیات دقیق تری درباره‌ ی قیمت و زمان عرضه‌ ی پروژکتور CineBeam 4K UHD خود به بازار لوازم خانگی منتشر نکرده است. اما این محصول جدید در نمایشگاه ایفا 2020 به صورت مجازی رونمایی می شود.

در همین رابطه بخوانید:

محصولات جدید سامسونگ و ال جی روانه بازار می شوند

ویدئو پروژکتور جیبی ال جی

ویدئو پروژکتور PH300 ال‌ جی با نام Mini beam شناخته شده و یک ویدئو پروژکتور قابل‌ حمل بسیار کوچک است. وضوح HD این دستگاه باعث می شود نسبت به سایر ویدئو پروژکتورهای قابل حمل برتری داشته باشد. علاوه بر این، باتری داخلی این ویدئو پروژکتور جیبی ال جی این امکان را به کاربران می ‌دهد تا به ‌راحتی آن را با خود به هر کجا که می‌ خواهند ببرند.

وجود منبع نوری LED در ویدئو پروژکتور جیبی ال جی مدل PH300 به این معنی است که هرگز نیازی به تعویض لامپ ویدئو پروژکتور نیست و به لطف همین منبع نوری متفاوت، باتری داخلی این دستگاه با هر بار شارژ 2 ساعت و نیم کار خواهد کرد که این زمان بسیار عالی است.

مشخصات ویدئو پروژکتور جیبی ال جی مدل PH300

  • ابعاد: 111*86*63 میلی متر
  • وزن: 430 گرم
  • نوع کاربری: قابل حمل
  • فناوری ساخت: DLP
  • شدت روشنایی: 300 انسی لومن
  • رزولوشن: HD -1280*720 dp
  • عمر لامپ: 20000 ساعت
  • نسبت نمایش: 16:9
  • اندازه تصویر: 30 تا 100 اینچ
  • اسپیکر: دارد – 1W
  • قیمت: ناموجود

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟